Μόλις τέλειωσα με το πρωινό και σηκωθήκαμε όλοι από το τραπέζι πήγα κατευθείαν να βρω την Βασίλισσα Σιέρα και να της ζητήσω άδεια για τον κήπο.
«Βασίλισσα Σιέρα! Συγγνώμη για την ενόχληση.» ευτυχώς την πρόλαβα λίγο πριν βγει από τον χώρο της τραπεζαρίας με τις ακολούθους της.
«Πριγκίπισσα Λίλιαν, καλημέρα.»
«Καλημέρα.» και έκανα μια υπόκλιση. «Θα ήθελα να σας ζητήσω μία χάρη.»
«Φυσικά πως μπορώ να σε βοηθήσω;»
«Ξέρετε το δωμάτιο που μου δώσατε έχει θέα τον προσωπικό σας κήπο και θα ήθελα πολύ να πάω να τον δω από κοντά.»
«Φυσικά και μπορείς να πας. Μπορώ άμα θέλεις να ενημερώσω τον κηπουρό να σε συνοδεύσει και να σου κάνει μία προσωπική ξενάγηση.»
«Φυσικά θα ήταν πολύ χρήσιμος.»
«Πολύ ωραία. Και όποτε θα θες να πηγαίνεις έχεις το ελεύθερο από εμένα.»
«Σας ευχαριστώ πολύ Βασίλισσα Σιέρα.»
«Τίποτα χρυσή μου. Μην ξεχάσεις να πάρεις μία από τις ακολούθους σου.»
«Ναι ναι το έχω κανονίσει μην ανησυχείτε.»
«Ωραία. Πήγαινε προς τον κήπο και θα έρθει να σε συναντήσει εκεί ο κηπουρός.»
«Υπέροχα. Καλή σας μέρα.» και έκανα ξανά υπόκλιση.
«Και σε εσένα πριγκίπισσα Λίλιαν.» έκανε μία κίνηση με το κεφάλι της και απομακρύνθηκε. Ήμουν τόσο χαρούμενη. Έκανα νόημα στην Κέιτ να με ακολουθήσει. Βγήκαμε από το κάστρο και κατευθύνθηκα προς τον κήπο. Γενικά το κάστρο έχει τεράστιο εξωτερικό χώρο, μεγάλους κήπους, σιντριβάνια, αγάλματα, όλα ήταν πανέμορφα. Καθώς περπατούσα είδα κάπου μακριά τον πατέρα μαζί με έναν κύριο, που σίγουρα δεν ήταν καλεσμένος γιατί όλες αυτές τις μέρες τους έχω γνωρίσει όλους και αυτός δεν μου θύμιζε κάτι. Σταμάτησα να περπατάω, και σκεφτόμουν να πάω να χαιρετήσω. Πρέπει να έλεγαν κάτι σημαντικό... Καλύτερα να μην πάω. Την στιγμή που πήγα όμως να φύγω ο πατέρας με είδε. Τώρα σίγουρα πρέπει να πάω να χαιρετίσω. Άρχισα να περπατάω προς το μέρος τους.
«Πατέρα.»
«Λίλιαν.»
«Συγγνώμη για την ενόχληση. Σας είδα αλλά δεν ήθελα να σας ενοχλήσω.»
«Μην ανησυχείς αγαπητή μου, εσύ ποτέ δεν ενοχλείς. Να σου γνωρίσω τον στρατηγό Κρίστιαν Σίνκλαιρ. Είναι στρατηγός μας και συγκεκριμένα είναι επικεφαλής του τάγματος των Ρόδων.»
«Χαίρω πολύ για την γνωριμία στρατηγέ Σίνκλαιρ.»
«Η τιμή όλη δική μου πριγκίπισσα Λίλιαν.» και έκανε υπόκλιση.
«Δεν ήξερα ότι υπάρχει τέτοιο τάγμα. Τάγμα των Ρόδων. Ιδιαίτερη ονομασία.»
«Ναι κόρη μου. Όταν έρθει η ώρα θα τα μάθεις όλα αυτά.»
«Ναι φυσικά. Και τώρα με συγχωρείτε με περιμένουν.»
«Ποιος σε περιμένει κόρη μου;»
«Ζήτησα από την Βασίλισσα Σιέρα αν μου επιτρέπει να κάνω μία βόλτα στον προσωπικό της κήπο και αφού μου έδωσε την άδεια της, μου είπε ότι θα πει στον κηπουρό να έρθει να μου κάνει ξενάγηση.»
«Ωραία ιδέα καλή μου. Να περάσεις καλά και να έχεις από κοντά την Κέιτ.»
«Φυσικά πατέρα. Καλή συνέχεια σας εύχομαι και στρατηγέ Σίνκλαιρ χάρηκα πολύ για την γνωριμία.»
«Και εγώ πριγκίπισσα.»
Και αφού αποχαιρέτησα τον πατέρα και τον στρατηγό πήρα τον δρόμο ξανά για τον κήπο. Την στιγμή που έφτασα είδα και τον κηπουρό να καταφτάνει με δύο στρατιώτες.
«Πριγκίπισσα Λίλιαν» έκανε υπόκλιση «καλημέρα ονομάζομαι Ενρίκε Γκαρσία και είμαι ο κηπουρός του προσωπικού κήπου της Βασίλισσας.»
«Χάρηκα πολύ για την γνωριμία κύριε Γκαρσία και σας ευχαριστώ για τον χρόνο που διαθέτετε για να με ξεναγήσετε.»
«Τιμή μου πριγκίπισσα. Ξέρετε λατρεύω να ξεναγώ καλεσμένους του παλατιού στους κήπους. Λατρεύω να μιλάω για τα λουλούδια και τα φυτά με τις ώρες.»
«Τότε χαίρομαι και εγώ.»
«Ξεκινάμε;»
«Ναι φυσικά. Πιστεύω δεν σας πειράζει να είναι δίπλα μου και η ακόλουθος μου;»
«Μα τι λέτε πριγκίπισσα φυσικά και μπορεί.»
«Ωραία. Κέιτ έλα, περπάτα δίπλα μου.»
«Αμέσως υψηλοτάτη όπως επιθυμητέ.»
«Έφερα μαζί μου και ένα καλάθι για να σας κόψω όποια λουλούδια σας αρέσει για να τα βάλετε στο δωμάτιο σας.»
«Σίγουρα επιτρέπετε αυτό κύριε Γκαρσία; Μήπως έχει θέμα η Βασίλισσα;»
«Μην ανησυχείτε η ίδια μου το είπε, είναι εντολή της.»
«Τότε αφού είναι εντολή της Βασίλισσας να την σεβαστούμε.»
Η ξενάγηση στον κήπο κράτησε πολύ ώρα. Ήταν τόσα υπέροχα. Τόσα φυτά, τόσα λουλούδια, τόσα χρώματα λες και ήταν πίνακας. Κόψαμε και λίγα λουλούδια για το δωμάτιο μου και λίγη λεβάντα για να την κρεμάσω στο κρεβάτι. Σύμφωνα με τον κύριο Γκαρσία σε χαλαρώνει και σε βοηθάει να έχεις καλύτερο ύπνο. Μετά το τέλος της ξενάγησης μαζί με την Κέιτ αρχίσαμε να περπατάμε πίσω στο παλάτι. Καθώς περπάταγα όμως κοίταζα τα λουλούδια στο καλάθι και όχι μπροστά μου με σκοπό να πέσω πάνω σε κάτι ή καλύτερα πάνω σε κάποιον.
ESTÁS LEYENDO
Forbidden Love
RomanceΗ Λίλιαν είναι η πριγκίπισσα της Σκωτίας και κάποια στιγμή θα γίνει Βασίλισσα. Ένα από τα καθήκοντα της θα είναι να παντρευτεί έναν πρίγκιπα για να εξασφαλίσει έναν σύμμαχο για το βασίλειο της. Τι θα γίνει όμως όταν θα γνωρίσει τον Σκωτσέζο στρατηγό...