«Υψηλοτάτη όσο θα είστε εδώ θα ήθελα να φέρω κάποιους στρατιώτες για να σας προστατεύουν. Δεν μπορώ να σας αφήσω έτσι.»
«Σε καταλαβαίνω Κάλουμ αλλά θέλω να περάσω απαρατήρητη για κάποια περίοδο.»
«Ναι αλλά είναι επικίνδυνο να μείνετε μόνη σας με τον Τομ. Μπορεί κάποιος να σας αναγνώρισε και να σχεδιάζει να έρθει εδώ και να σας κάνει κακό.»
«Το ξέρω... από την στιγμή που έφυγα μόνη μου, κρυφά από το κάστρο, κινδυνεύω. Αλλά δεν μπορώ ακόμα να αποκαλύψω ότι είμαι εδώ. Θα βρούμε μία λύση.»
«Έχω μία.» είπε ο Τομ και γυρίσαμε και τον κοιτάξαμε.
«Πότε πρόλαβες και σκέφτηκες ιδέα;» είπα.
«Όσο μιλάγατε.»
«Για πες Τομ.» είπα.
«Θα μπορούσαν να έρθουν λίγοι στρατιώτες εδώ στο σπίτι αλλά δεν θα φορώνε πανοπλίες... αλλά κανονικά ρούχα. Και θα τους παρουσιάσουμε σαν ανθρώπους που ήρθαν να μας βοηθήσουν να τακτοποιήσουμε το σπίτι. Και βασικά χρειαζόμαστε και βοήθεια, όποτε βολεύει.»
Είχαμε μείνει με ανοιχτό το στόμα. Ήταν μία εξαιρετική ιδέα.
«Τομ υπέροχη ιδέα!»
«Σας ευχαριστώ πολύ υψηλοτάτη.»
«Τομ θα ήθελα να σου προτείνω να έρθεις στο τάγμα.»
«Τι;»
«Ναι. Ξέρω ότι πιο πριν σου είπα ότι είσαι ακόμα νέος αλλά χρειαζόμαστε άτομα σαν και εσένα. Άτομα που όχι μόνο είναι καλοί στρατιώτες και ξέρουν να πολεμάνε αλλά είναι και έξυπνοι και στις δύσκολες στιγμές θα βρίσκουν άμεσα λύση.»
«Μμμ δεν ξέρω τι να πω. Έμεινα έκπληκτος.»
«Σκέψου το.»
«Τομ είναι πολύ καλή πρόταση. Δεν είναι εύκολο να μπει κάποιος σε ένα από τα τάγματα.» είπα.
«Ναι το γνωρίζω αυτό. Από μικρός ήθελα να μπω σε ένα από τα τάγματα, η ιστορία τους είναι ξακουστή σε όλη την χώρα. Αλλά από όταν μπόρεσα και μπήκα στην Βασιλική Φρουρά άλλαξα γνώμη. Μου αρέσει εκεί. Και τώρα θέλω να μείνω για να σας προστατεύω υψηλοτάτη.»
«Είναι μεγάλη μου τιμή να σε έχω δίπλα μου.»
«Και ακόμα μεγαλύτερη για εμένα υψηλοτάτη.»
«Πάντως η πρόταση θα ισχύει. Άμα αλλάξεις γνώμη κάποια στιγμή, μία θέση στο Τάγμα των Λεόντων θα σε περιμένει.»
ESTÁS LEYENDO
Forbidden Love
RomanceΗ Λίλιαν είναι η πριγκίπισσα της Σκωτίας και κάποια στιγμή θα γίνει Βασίλισσα. Ένα από τα καθήκοντα της θα είναι να παντρευτεί έναν πρίγκιπα για να εξασφαλίσει έναν σύμμαχο για το βασίλειο της. Τι θα γίνει όμως όταν θα γνωρίσει τον Σκωτσέζο στρατηγό...