ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9

83 24 26
                                    

Μετά από εννιά μέρες ταξίδι με το πλοίο επιτέλους φτάσαμε στην Σκωτία. Είχα κουραστεί απίστευτα με το πλοίο, με είχε κάνει να αρρωστήσω αντίθετα με τους άλλους που ήταν μια χαρά. Εύχομαι να μην χρειαστεί να ξανά ταξιδέψω σύντομα. Κατευθύνθηκα προς το δωμάτιο μου γιατί ήθελα να ξαπλώσω λίγο.

«Λίλιαν αργότερα θα με συνοδέψεις σε μία βόλτα μέσα στην πόλη.» είπε η μητέρα μου.

«Ακόμα δεν ήρθαμε και θα πάμε βόλτα στην πόλη; Για ποιον λόγο μητέρα;»

«Δεν θα πάμε ακριβώς βόλτα καλή μου, θα πάμε να μιλήσουμε με τους πολίτες μας. Πρέπει να τους καθησυχάσουμε και να τους πούμε ότι όλα πάνε καλά και δεν πρέπει να ανησυχούν για τον πόλεμο.»

«Να του πούμε ψέματα δηλαδή;»

«Λίλιαν.»

«Μητέρα άμα πας με αυτό το σκεπτικό να μιλήσεις στους πολίτες θα σου πετάξουν ντομάτες και ίσως να ξεσηκωθούν εναντίων μας. Δεν νομίζω ότι είναι καλή στιγμή από την μία πλευρά να πολεμάμε τους Άγγλους και από την άλλη οι πολίτες που μένουν στην πρωτεύουσα να ξεσηκωθούν. Ξέρεις πως θα φανεί αυτό στον Βασιλιά της Αγγλίας και μετά είναι και οι αριστοκράτες της Αυλής. Τι θα πούμε σε αυτούς;»

Φαινόταν σκεπτική με αυτά που της είπα.

«Μητέρα.» είπα και πήγα κοντά της.

«Άφησε εμένα να πάω να τους μιλήσω. Ξέρω πώς να τους τα πω και να τους κάνω να μην μας δουν με κακό μάτι. Θα είναι καλό κιόλας να δουν την μελλοντική τους Βασίλισσα να βγάζει έναν λόγο σε μία τόσο σημαντική στιγμή και να δουν ότι είναι έτοιμη και ικανή να αναλάβει την εξουσία όταν έρθει η στιγμή.»

Άπλωσε το χέρι της και χάιδεψε το μάγουλό μου.

«Πότε μεγάλωσες γλυκιά μου;»

«Μαμά είμαι ακόμα δεκαοχτώ.»

«Ναι αλλά μιλάς και συμπεριφέρεσαι σαν μεγαλύτερη.»

«Και είναι κακό αυτό;»

«Όχι αγάπη μου, καθόλου. Είσαι ώριμη και ξέρεις να συμπεριφέρεσαι. Και είσαι έτοιμη να γίνεις Βασίλισσα.»

«Έχω ακόμα πολλά να μάθω από τον πατέρα και τους συμβούλους. Αλλά και από εσένα μητέρα.»

«Από εμένα δυστυχώς τα έχεις μάθει όλα.»

«Έχω ακόμα να μάθω πράγματα και από εσένα μητέρα.»

Μου έδωσε ένα φιλί στο μέτωπο και μου είπε:

«Πήγαινε να ξεκουραστείς τώρα και θα στείλω κάποιον αργότερα να σε φωνάξει για να φύγουμε.»

Forbidden LoveOnde histórias criam vida. Descubra agora