«Κρίστιαν;» μου χαμογέλασε ελαφρώς.
Ανασηκώθηκα και τον κοίταξα. Θεέ μου! Καθόμουν και τον κοίταζα. Είχα σαστίσει.
«Μπορώ να έχω λίγο νερό;» μου είπε.
«Ναι φυσικά.» είπα και σηκώθηκα γρήγορα. Πήγα στο γραφείο γέμισα λίγο νερό σε ένα ποτήρι και του το πήγα.
Τον βοήθησα να πιεί σιγά - σιγά. Αφού ήπιε όσο ήθελε ακούμπησα το ποτήρι στο τραπεζάκι δίπλα από το κρεβάτι.
«Πως νιώθεις;»
«Πονάω παντού.» μου είπε σιγανά.
«Λογικό έχεις τραυματιστεί άσχημα.»
«Το ξέρω.»
«Κρίστιαν τι συνέβη;» και κάθισα στο κρεβάτι δίπλα του.
«Την τρίτη μέρα του πολέμου με στρίμωξαν οι Άγγλοι στρατιώτες και δεν μπορούσα να κάνω τίποτα γιατί με βρήκαν με λίγους στρατιώτες. Οπότε ήταν εύκολο να τους σκοτώσουν και να με πιάσουν αιχμάλωτο.»
«Θεέ μου.»
«Την συνέχεια την βλέπεις πάνω μου.» και έκανε ένα μορφασμό από τον πόνο.
«Δεν μπορώ να σε βλέπω να πονάς. Πονάω και εγώ.» είπα και του έπιασα το χέρι.
«Πριγκίπισσα μου.» είπε και μου έσφιξε το χέρι.
«Κρίστιαν πως κατάφερες να φτάσεις μέχρι εδώ; Τόσα χιλιόμετρα, ταλαιπωρήθηκες χειρότερα.»
«Όσο ήμουν αιχμάλωτος μόνο εσένα σκεφτόμουν Λίλιαν. Εσύ μου έδινες ελπίδα. Ήταν στιγμές που σε έβλεπα μπροστά μου. Ερχόσουν δίπλα μου χάιδευες απαλά το πρόσωπο μου και εκείνη την στιγμή που έκλεινα τα μάτια μου στο χάδι σου όταν τα άνοιγα είχες εξαφανιστεί και τότε το μαρτύριο ξεκίναγε πάλι.»
Ένα δάκρυ κύλησε στο μάγουλό μου. Πόσα τράβηξε.
«Όταν κατάφερα να ξεφύγω ήξερα ότι έπρεπε να έρθω σε εσένα. Φοβήθηκα τόσο πολύ ότι θα πεθάνω και ότι δεν θα σε ξαναδώ ποτέ μου. Έτσι ανέβηκα σε ένα άλογο με όση δύναμη είχα και ήρθα να σε βρω.»
«Αχ Κρίστιαν!» σήκωσε το χέρι του και σκούπισε ένα δάκρυ από το μάγουλό μου.
«Μην κλαις πριγκίπισσα μου. Είμαι εδώ.»
Σήκωσα το χέρι και το φίλησα.
«Δεν ξέρω τι θα έκανα άμα σε έχανα Κρίστιαν.»
«Μην το σκέφτεσαι τώρα είμαι εδώ.»
«Ναι είσαι!» είπα και χαμογέλασα.
ESTÁS LEYENDO
Forbidden Love
RomanceΗ Λίλιαν είναι η πριγκίπισσα της Σκωτίας και κάποια στιγμή θα γίνει Βασίλισσα. Ένα από τα καθήκοντα της θα είναι να παντρευτεί έναν πρίγκιπα για να εξασφαλίσει έναν σύμμαχο για το βασίλειο της. Τι θα γίνει όμως όταν θα γνωρίσει τον Σκωτσέζο στρατηγό...