ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1

156 42 25
                                    

  Οι ετοιμασίες για τον γάμο είχαν ολοκληρωθεί και το κάστρο έδειχνε υπέροχο. Μεγάλες ανθοδέσμες είχαν διακοσμήσει μέσα και έξω το κάστρο, μεγάλα φανάρια άναβαν το βράδυ και ορισμένες κορδέλες σε κάποια σημεία ώστε να δώσει μία διαφορετική πινελιά. Μου άρεσε η διακόσμηση, ήταν διαφορετική από αυτά που κάνουμε εμείς στους γάμους στην Σκωτία, αλλά ιδιαίτερη. Εκείνο το πρωί είχα ξυπνήσει νωρίτερα για να απολαύσω την ανατολή του ηλίου και να γράψω λίγο στο ημερολόγιο μου, μέχρι να περάσει η ώρα για να ετοιμαστώ και να κατέβω για πρωινό με τους υπόλοιπους. Η θέα από το δωμάτιο μου ήταν πολύ ωραία. Έβλεπε στον προσωπικό κήπο της Βασίλισσας. Τόσα πολλά λουλούδια, τριαντάφυλλα όλων των χρωμάτων, παιώνιες, ορτανσίες και πάρα πολλά άλλα λουλούδια. Με την ανατολή του ηλίου έδειχναν υπέροχα. Η ώρα πέρασε και η βοηθός και ακόλουθος μου η Κέιτ, ήρθε να με βοηθήσει να ετοιμαστώ. Επιλέξαμε να φορέσω ένα φόρεμα σε απόχρωση ασημί με γκρι, σε άλφα γραμμή, με λίγη ουρά, κοντά μανίκια να πέφτουν στους ώμους και στο τμήμα του κορσέ είχε λουλούδια. Τα μαλλιά μου τα άφησα κάτω, σε ελαφριές μπούκλες. Εγώ έχω καστανά μαλλιά, όπως και η μητέρα μου ενώ ο Φίλιπ πήρε από τον πατέρα μας όπως και τα μικρότερα αδέρφια μου. Η Κέιτ μου τα διακόσμησε με ένα ωραίο διακριτικό στέμμα με διαμαντένια λουλούδια. Το σύνολο ολοκληρώθηκε με μικρά σκουλαρίκια και ένα ζευγάρι χαμηλές άσπρες γόβες. Βγήκαμε από το δωμάτιο και πήγα να συναντήσω τους δικούς μου για να κατέβουμε όλοι μαζί για πρωινό. Άλλα αντί γι αυτούς πέτυχα κάποιον άλλον.

«Φίλιπ!»

«Λίλιαν! Καλημέρα.» και αγκαλιαστήκαμε.

«Καλημέρα. Πως κοιμήθηκες;»

«Πολύ καλά. Εσύ;»

«Και εγώ μια χαρά. Πως νιώθεις που αύριο παντρεύεσαι;»

«Δεν θα σου ψέματα αδερφούλα με ξέρεις πολύ καλά. Έχω ένα μικρό άγχος που θα παντρευτώ. Δεν είναι ότι δεν θέλω. Ξέρεις πόσο ερωτευμένος είμαι με την Ιζαμπέλα.»

«Ναι το ξέρω. Όλοι το ξέρουν.» κυριολεκτικά όμως όλοι το ξέρουν και όσοι δεν το ήξεραν το είδαν αυτές τις μέρες. Και μόνο να δει κάποιος τα βλέμματα που ανταλλάσσουν καταλαβαίνουν πόσο μεγάλος είναι ο έρωτας.

«Χαχαχα. Ναι όλοι το ξέρουν.» είπε αστειευόμενος.

«Απλά με φοβίζει ο νέος μου ρόλος. Ο ρόλος του Βασιλιά. Βασιλιάς σε μία ξένη χώρα.»

Ο φόβος του είναι φυσιολογικός. Δεν είναι εύκολη υπόθεση να διοικείς μία αρκετά μεγάλη χώρα σαν την Ισπανία. Ήταν τυχερός όμως γιατί μεγάλωσε δίπλα σε έναν υπέροχο Βασιλιά, τον πατέρα μας, που του έμαθε πάρα πολλά πράγματα.

«Σε καταλαβαίνω αδερφέ μου γιατί κάποια στιγμή θα γίνω και εγώ Βασίλισσα και θα έχω ευθύνες.»

«Ακριβώς Λίλιαν.»

«Ας μην τα σκεφτόμαστε αυτά τώρα. Ας γιορτάσουμε τον γάμο σου με χαρά.»

«Πάμε και σου εύχομαι αυτόν που θα παντρευτείς να τον ερωτευτείς όπως εγώ την Ιζαμπέλα.»

«Σε ευχαριστώ Φίλιπ.» και αφού τον έπιασα αγκαζέ κατεβήκαμε στην αίθουσα του πρωινού όπου συναντήσαμε του γονείς μας με τα μικρότερα αδέρφια μας και όλους τους υπόλοιπους.

«Καλημέρα μητέρα. Πατέρα» είπα.

«Καλημέρα αγάπη μου. Δείχνεις υπέροχη με αυτό το φόρεμα.»

«Έχει δίκιο η μητέρα σου αγαπητή μου, δείχνεις πανέμορφη.» είπε ο πατέρας μου και μου έδωσε ένα φιλί στο μέτωπο.

«Ευχαριστώ πολύ.»

«Φίλιπ» είπε ο πατέρας «έλα λίγο να σου πω.»

«Ναι πατέρα.»

Αφού οι άντρες πήγαν παραπέρα να τα πουν, εγώ με την μητέρα πήραμε θέση στην τραπεζαρία. Σιγά – σιγά οι καλεσμένοι άρχισαν να μαζεύονται .

«Μητέρα που είναι ο Έντουαρντ και η Σοφία;»

«Είναι έξω μαζί με τα υπόλοιπα παιδιά.»

«Ααα ωραία χαίρομαι, είναι πανέμορφη η μέρα σήμερα και σκέφτομαι να πάω και εγώ μετά μία βόλτα.»

«Φυσικά αγαπητή μου, μην ξεχάσεις όμως να είναι και μία από τις ακολούθους σου μαζί.»

«Ναι μητέρα μην ανησυχείς»

Ίσως πάρω την Κέιτ μαζί μου. Σκέφτομαι να ζητήσω από την Βασίλισσα Σιέρα να πάω να δω τον προσωπικό της κήπο της από κοντά. Τόσες μέρες είμαστε εδώ και ακόμα δεν τον είχα δει, αφού έπρεπε να πάρουμε μέρος σε διάφορες δραστηριότητες και εκδηλώσεις που είχε ετοιμάσει η Βασίλισσα μαζί με την Ιζαμπέλα. Εύχομαι να μην έχει κάποιο θέμα και να με αφήσει να πάω. Είναι ένας πανέμορφος κήπος.  

Forbidden LoveWhere stories live. Discover now