Kucağındaki minik bedeni düşürmemek için sakin adımlarla odasına ilerliyordu Jimin. İkiside gergin olsada dışarı yansıtmıyor ve birbirlerine sıkı sıkı tutunuyorlardı.
Yoongi kollarını Jimin'in boynuna sıkıca dolamış duruyorken Jimin'in sırtından ve bacaklarının altından geçen elleri sayesinde gözlerini yummuştu.
Eve girip yatak odalarına geldiklerinde Jimin gözleri kapalı bedeni hayran bakışları ile incelemiş ve dolgun dudaklarını onunkilere sürtmüştü. O sırada yatağa doğru eğildi kucağındaki bedeni bırakmak için.
Beyaz tenli hissettiği sıcaklık ile kapalı gözlerini titrekçe açmış ve gözlerini yüzüne dikmişti.
"Emin misin?" demiş ve yatağa yatırdığı bedenin bacaklarının arasına girmişti Jimin.
Yoongi üstündeki bedenin düşünceli ve şefkatli bakışlarını görünce istemsizce gülümsemiş, kollarını boynuna dolayarak sıkıca sarılmış ve kafasını boynuna çekmişti.
Yaptığı hareket Jimin'i kıkırdatırken o da ona eşlik etmişti.
Bir süre derin solukların ardından Jimin dolgun dudaklarını karşısındaki beyaz tene bastırdı.
Yoongi hissettiği sıcaklık ile kafasını omzuna yatırmış, bir nevi Jimin'i kıstırmıştı.
İkisininde hoşuna gidiyordu böyle minik temaslar. Gözleri fazlasında değildi ya da abartılısında.
Onlar sadece masumca birbirlerini hissetmek istiyorlardı.
İlk adımı ise yine Jimin atmıştı. Elleri beyaz tenlinin üzerine oldukça bol gelen gömleğine gitmişti. Kafası hala boynuna gömülü dururken düğmeleri açıyordu.
Fakat ortama oldukça ters bir hareket yaparak ikisininde gülmesini sağladı.
Altındaki tene dudaklarını dayamış ve derin bir nefes vererek komik bir sesin çıkmasını sağlamıştı.
Bunu yapmıştı çünkü Yoongi'nin gerilmesini istemiyordu. Eh, istediğini almıştı da zaten.
Yoongi çıkan ses ve huylandığı için yüksek sesli bir kahkaha atmış, bir yandanda Jimin'in kafasını kavramış ve boynundan çıkartarak yüz yüze gelmelerini sağlamıştı.
Kısa bir süre sevecen bakışlarla ona baktıktan sonra dudaklarını hızlıca birleştirip tekrar ayırdı. Bu hareketleri ise Jimin'in fazlaca hoşuna gidiyordu.
Kısa bakışmanın ardından düğmelerini çözdüğü gömleği üzerinden kibarca çıkarmış, bembeyaz ve zarif bedeni ile karşılaşmıştı komutan.
İnce bir beli vardı Yoongi'nin. Dar, düşük omuzları ve hafif yapılı vücudu ile kesinlikle eşsiz geliyordu gözüne.
Dünyanın her neresine giderse gitsin böylesine güzel ve kusursuzunu bulamazmış gibi hissediyordu.
Yoongi rahatsız olur düşüncesi ile bakışlarını bedeninde çok oyalamamış ve gözlerine çıkarmıştı.
"Ailen seni süt ile mi yıkayıp durdu." demişti sessiz fakat sıcacık sesiyle.
Dediği şey Yoongi'nin yüzündeki tebessümü biraz daha büyütmüş sonra bilmiş bir ifadeye bürünmüştü.
"Doğuştan böyleyim, artık nasıl bu şekilde oldum ben bilemem. Ama yazın bile fazlası ile kapalı şeyler giyiyorum. Yani benimde katkım var, harika biriyim." demişti gururla gözlerini yumarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Drugelis ‡ Yoonmin
Romance"Bir kelebek kadar zarifsiniz efendim, ancak tıpkı onlar gibi de kırılgansınız. Size dokunurken, hatta bakarken bile incineceksiniz diye içim gidiyor."