Aznap a reggeli események után Taehyung túlságosan leeresztettnek érzi magát ahhoz, hogy elinduljon az osztályba, de mivel ő a jó fiú, arra kényszeríti magát, hogy keljen fel az ágyból, felszedi a rendetlenséget a padlóról és az osztály felé tart. Érzi, hogy a feje lüktet minden egyes lépésénél, az iskola súlya lassan egyre hatalmasabbá válik. Áthúzza magát a csiszolt termeken, és belép a nap első osztályába, a Koreai Irodalomba.Mire végre ebéd lesz, Taehyung kimerült. Úgy érzi, hogy a mai osztályok olyan elmosódások voltak, minden kedvenc tantárgy szavak és képletek lendületévé keveredett. Csak annyit akar, hogy elmenjen kollégiumába és aludjon. De a kollégiumba való belépés azt jelenti, hogy esetleg találkozik Jungkookkal, és Taehyung most mindenáron el akarja kerülni Jungkookot.
Az iskola büfében. Amikor belépett, azt tervezte, hogy csak egy gyors falatot fog megenni és kimegy, de aztán egy ismerős szőke hajú fiú kiszúrja és az asztalához húzza.
- Szia Tae, milyen volt az óra? - kérdezi Jimin, miközben leül Taehyunggal. A többi fiú, Jin, Namjoon és Hoseok, mosolyogva, vagy legyintve köszöntötték a kék hajú fiút.
Taehyung gyengéden visszamosolyog, kissé jobban érzi magát, miután meglátta kedves kifejezésüket. -Minden rendben volt, de ma kissé elhatároltam, így nem sok munkát végeztem. Jimin bólint: -Én is, nem figyeltem. De akkor is, itt vagyok minden nap - mondja kis kuncogással.
Taehyung elmosolyodik, mielőtt beleharapna az almájából, és a többi fiú felé fordulna. - Mi van veletek , milyen volt a napotok? - kérdezi kissé tétován, félve, hogy elutasítják beszélgetési kísérletét.
Jin izgatottan mondja - Ismered Mrs. Mohow-t, igaz?
Mindenki bólint, Tae kivételével, aki az ismeretlen névre le hajtja a fejét.
Jin játékosan forgatja a szemeit, -természetesen elfelejtette, hogy új vagy. Nos, Mrs. Mohow olyan, mint a blokk legnagyobb kurvája. Szó szerint rosszul veszel levegőt , és azt állítja, hogy tiszteletlen diák vagy, akinek fegyelemre van szüksége Mindenesetre ma ...
-
Jin befejezte Ms Mohow történetét, és a csoport nevetésbe fakad. Taehyung még csak nem is találkozott a nővel, de nem tehet mást, mint kuncogni azon a hitetlenkedő mesén, miszerint az osztály megcsúszik és fingik. Úgy érzi, a reggeli stressz lassan eloszlik, miközben együtt nevet velük.
Namjoon visszaveszi a szemüvegét az arcára, mire hirtelen izgatottan néz a csoportra. - Ó, majdnem elfelejtettem, ma este kimegyünk csillagokat nézni , igaz?
Jimin izgatottan bólint: - Természetesen! A szőke ekkor hirtelen Taehyung felé fordul: -Ó, tényleg , te is jöjj, Tae, ez nagyon szórakoztató!
-Mi az? - kérdezi Taehyung zavartan az összes izgalomtól.
-6 havonta van egy meghatározott időszak, amikor a csillagok igazodnak és elkészítik ezt a gyönyörű mintát az égen, minden alkalommal elmegyünk és megnézzük. Ezúttal csatlakozz hozzánk - mondja Hoseok, csillogó mosollyal az arcán.
Taehyung tétován néz: - Hány órakor ?
Ma este 8: 30-kor kiosonunk 7 körül, és találkozunk a régi fürdőszobáknál.
A kisfiú kitágítja a szemét, -M-múlt kijárási tilalom? D-de ...
- Ó, gyere, Tae, élj egy kicsit! - mondja Jimin, miközben játékosan bökdösi a fiút.
Taehyung az ajkait rágcsálja , miközben a meghívást fontolgatja. Ha kimegy, előfordulhat, hogy elkapja egy tanár, és komoly bajba kerülhet, de akkor nem kell kényelmetlenül töltenie az idejét a kollégiumban valakivel, aki irtózik tőle.
BẠN ĐANG ĐỌC
𝐻𝑜𝑚𝑜𝑝ℎ𝑜𝑏𝑖𝑐 𝐻𝑖𝑔ℎ- TAEKOOK [fordítás]
Lãng mạnWriter: TaekmyKook Egy iskola ami tele van Homofóbokkal... És ebben a homofóbokkal teli iskolában Taehyung kétségbeesetten próbálja rejteni szexualitását. Végül is melegnek lenni egy olyan iskolába ami tele van homofóbokkal, nem igazán előnyös. De...