10.

141 10 3
                                    




Jungkook szorongva ébred.

Tegnap este alig aludt, mert a szobatársa a gondolataiba forgott. Úgy gondolja, hogy nem tudja elvonni a fiúról a figyelmét, és úgy érzi, hogy elveszíti magát. Nem segít, ha odanéz, és egy kedves gofritányért talál az ágy mellett, amit ismét a kék hajú készített.

A fekete hajú csalódottan felnyög. Nem tudja, mi ütött belé, de ki kell találnia a módját, hogy abbahagyja a fiúról való gondolkodását.

És úgy érzi, tudja, hogy hogyan.

-

Taehyung megkönnyebbülést érez, hogy itt a hétvége. Miután elkészítette a reggelit, úgy dönt, hogy elmegy a könyvtárba tanulni egy kicsit. A fiú megérkezik a könyvekkel halmozott nagy infrastruktúrához, és vidám mosolyt enged ki.

Ahogy bejut a történetek tengerébe, egy bizonyos szőke hajú fiú megpillantja őt, és úgy dönt, hogy megijeszti a fiút. BOOO!

Taehyung hangosan kiált, és megbotlik, és ráesik Jiminre. Jimin féktelenül nevet, amikor Taehyung megrázza a fejét. - Azt hiszem, a lelkem épp elhagyta a testemet !

Jimin kuncog, először felsegítette a fiút. - Istenem, Tae, te olyan imádnivaló vagy.

Taehyung elpirul, és dühösen próbálja elhárítani a bókot.

- Mit keresel itt e szép szombati reggelen? - kérdezi Jimin, amikor a másikat egy kis asztalhoz vezeti.

-Tanulni jöttem. Fel kell zárkóznom a koreai irodalom néhány fejezetével.

Taehyung elmosolyodik, helyet foglal, és gyorsan kiragad egy könyvet a hátizsákjából, ami láthatóan Jimin nek odaad.

-A szíve kulcsa? Hogy lehet, hogy elolvasol egy koreai regényt, nekem meg egy rohadt sci-fi-t kell olvasnom.

Taehyung vállat von, majd visszaveszi a könyvet. Átlapozza azt az oldalt, amelyen otthagyta, és csendesen olvasni kezd.

Tóbiás megsimogatja az arcát, szerető szemmel mered rá. Viyva a mellkasának támaszkodva engedi át magát a melegség érzésének. - Szeretlek - suttogja, és a szellem szellőjét lágyítja tovább csendesebb szavait.

- Örülök. Nehéz volt rávenni, hogy belém szeress.

Taehyung öntudatlanul mosolyog, olvassa a könyvet. A fiú észre sem veszi, amikor elméje egy bizonyos fekete hajú fiú felé sodródik. Sötét szemeire és ajkára gondol, mindig homlokráncba húzódnak vagy elmosolyodnak.

-Taehyung? Jól vagy?

Taehyung kisodródik álmából Jimin hangjára. Megdöbbentőnek találja, amikor rájön, hogy kiről álmodozik. Jeon Jungkookról.

Kim Taehyung arról álmodozott, hogy a homofóbokkal teli iskolába a leghomofóbabb fiúról álmodozott.

~

A lány felnyög, amikor Jungkook belevágódik. A fiú megragadja barna tincseit, növelve a tempóját, aki örömében sikít.–

Ez Jungkook megoldása.

- Csendes legyél, nem akarom hogy ezért rúgjnak ki - morogja Jungkook, miközben erősebben lök.

A barna nyöszörög, és kezét a szájára szorítja, hogy befogja a száját .

Jungkook tudta, hogy ezzel eltereli Taehyungról a gondolatait, ez általában sok mindenben segít neki.

Tehát itt az övé, egy lányt lopakodik be kollégiumába, hogy elhessegesse problémáit.

𝐻𝑜𝑚𝑜𝑝ℎ𝑜𝑏𝑖𝑐 𝐻𝑖𝑔ℎ- TAEKOOK [fordítás]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن