12. (18+)

185 9 1
                                    

-Sajnálom.

-

Taehyung megdermed a döbbenettől.

Mi? Jungkook ..bocsánatot kért? Nem, nem, ennek az egyik kis játékának véget kell vetnem, nem fog velem  játsszani.

Taehyung megpróbálja elhárítani a másik fiú szénszemeiben uralkodó őszinteséget, és csendesen válaszol: - N-nem baj .

Taehyung nem érti , hogy Jungkook miért kért bocsánatot. Azért mert, hogy korábban le öntötte kávéval ? Vagy azért mert rágalmazta ? Vagy azért, mert kiabált vele az első napján? Nem tudja, de biztosan nem akarja meg  kérdezni.

Jungkook nem mond többet. A fekete hajú az ágyához megy , és lazán lefekszik.

Ám megszelídített álarca ellenére a fiút saját cselekedetei rázta meg.

Miért kér bocsánatot Taehyungtól?

Jungkook köztudottan zaklató. Kínzó, aki nem mutat félelmet. Antagonista egy regényben. Soha nem szimpátiát mutat, és nem is volt valaki, aki ezt  tette volna.

Akkor miért kért bocsánatot az  ágyban fekvő kék hajú törpétől?

- Baszd meg  - motyogja Jungkook, elég csendesen, hogy szobatársa ne hallja.

~

- Áuu - súgja Taehyung, miközben beront a szobába, megdöbbentve a ravenettet, amely az ágyán feküdt.

Taehyung Jungkook éjjeliszekrényéhez siet, és sietve ráteszi a forró tányért.

Jungkook a gőzölgő forró kását, majd Taehyungot bámulja. A két fiú egy kicsit némán bámul egymásra, mire a kék hajú úgy dönt, hogy meg szólal.

- Csináltam neked reggelit - motyogja az ujjaival babrálva.

- Ó, megint? - kérdezi Jungkook szórakozottan felvonva a szemöldökét.

Taehyung bólint: - I-igen,de vigyázz forró, felemeli a kezét, és megmutatja a hollónak, hogy milyen vörösre váltak a zabkása cipelésétől.

Jungkook visszafolytja  mosolyát, és bólint. - Ez fájdalmasnak tűnik - mondja, miközben a fiú vörös kezei felé int. - Kérsz rá gyógy puszit?

Taehyung teljesen elszörnyedve mered a fiúra. -M-mi ... N-nem...

Jungkook kuncog: -Nyugi, Bambi . Aztán a fiú felveszi a zabkását, és megeszi, és közben a Taehyungot bámulja.

Taehyung elvörösödik a zavartságtól, és elindul az ő felére, és csendesen szidásokat  mormol zavaros szobatársa felé.

~

Jimin megeszi Taehyung sushi tekercsét, miközben a kék hajú elgondolkodik az újonnan felvetett beszélgetésen.

-Atlétikai nap? Mi ez az egész? - kérdezi összevont szemöldökkel.

-Alapvetően , csoportokba kell állni és atlétikai feladatokat kell csinálni  - válaszolja Hoseok lazán.

- Kötelező? - kérdezi Taehyung tétován.

Jin hangosan felnevet: - Természetesen, Tae, ebben az iskolában gyakorlatilag minden kötelező.

A kék hajú kissé duzzog, mielőtt megkaparintaná sushitekercsét Jimin elől, és nagyot harapna bele.

-Miért? Nagyon szórakoztató, és nincs semmilyen tanítás. - mondja Jimin optimistán.

Taehyung megrázza a fejét. - Inkább tanulok , mint hogy sportoljak.

𝐻𝑜𝑚𝑜𝑝ℎ𝑜𝑏𝑖𝑐 𝐻𝑖𝑔ℎ- TAEKOOK [fordítás]Место, где живут истории. Откройте их для себя