2.0

127 22 34
                                    

Denef sabah telefonunun sesiyle uyandı. İrem arıyordu. Daha doğrusu annesine Koreye geldiği sürede aldığı numara arıyordu. Telefonu açacağı sırada birinin elinden telefonu çekmesiyle öylece kaldı

Denef
-Ne yapıyorsun?

Yoongi
-Kardeşin arıyor.

Denef
-Farkındayım.

Yoongi
-Telefonda kim olarak konuşacaksın?

Denef
-Ah doğru...

Telefonun kapanmasıyla Yoongi telefonu Dendfe uzattı. Denef numaraya evin konumunu mesaj attı.

Denef
Bu konuma gel. Geldiğinde konuşuruz.


Denef daha fazla bir şey demeden telefonu kapattı ve koltuğa fırlattı. İreme nasıl açıklayacaktı.

Yoongi
-Hala nasıl açıklayacağını düşünmedin değil mi?

Denef
-Evet...

Yoongi
-Aptal.

Denef
-Beni sinirlendirme zaten kafam karışık.

Yoongi
-Kardeşin gelmek üzere. Ne dememi bekliyorsun. Aptal gibi nasıl düşünmedin?!

Denef ayağa kalktı

Denef
-Senin zorun ne?! Ne diye birden birene atarlanıyorsun?

Yoongi sinirle ona baktı ve hiçbir şey söylemeden yanından ayrıldı. Denef hiçbir şey anlamamıştı. Neden böyle davranıyordu? Şimdilik onu siktir et ve düşün. Arkadaşına ve kardeşine nasıl açıklayacaksın onu düşün. Denef evin içinde bit o yana bir bu yana yürüyordu. Tamam sakin ol bir şekilde açıklayacaksın.
Denef mutfağa gitti ve İrem de geldiğinde yemek için bir şeyler hazırlamaya başladı.

...

Denef güzel bir sofra hazırlamıştı. Gerçi bu kadar stresle ne kadar güzel olduysa. Sandalyeye oturdu. Gelen yürüme sesiyle kapıya baktı. Bir süre sonra Yoongi mutfaktan içeriye girdi. Denef ona bakmayı kesti ve kırnaklarıyla oynamaya devam etti. Kısa bir süre sonra kapısı çaldığında Denef iyice stres olmuştu. Derin derin nefes alıyordu.

Yoongi
-Sakin ol. Kapıyı ben açarım.

Denef kafasını salladı ve ayağa kalktı. Yoongi giderken o da öylece duruyordu. Kapı açıldığında eli ayağı titremeye başaldı. Sakin ol sakin ol hiçbir sorun olmayacak. Açıklayacaksın ve bitecek.

İrem
-Seni çok özlemişim.

Yoongi
-Korece biliyor musun?

İrem
-Tabiki biliyoum bunu neden soruyorsun?

İrem hala türçe konuşuyordu

Yoongi
-Bilmiyor musun?

İrem
-Abla biliyorum dedim ya.

Denef İrem'in türkçe konuşmayı bırakmayacağını anlamıştı. Kendini sakinleştirdi ve mutfaktan çıktı. İremi gördüğü gibi donup kaldı. Gerçi İrem de onu gördüğünde donup kalmıştı.

İrem
-Abla şu an karşımda duran Min Yoongi mi?

Denef
-Yoongi içeriye geçelim.

İrem
-Ne?

Yoongi İrem'in kolundan tuttu ve salona sürükledi. Denef de arkalarından içeriye girdi.

İrem
-Abla yoksa siz sevgili misiniiiiz???!!!

Ruh Kitaplığı ◇MYG◇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin