2.2

121 21 45
                                    

JungKook
-Ne?

JungKook ona şaşkın bir biçimde bakarken İrem ne bok yediğinin farkına varmıştı. BEN ONU DIŞIMDAN MI SÖYLEDİM!? AĞĞĞĞĞ!

İrem
-Şey... Sanjrım beni ablam çağırıyor. Görüşürüz!

İrem mutfaktan çıktı ve koşarak ablasının odasına doğru gitmeye başladı.

Jimin
-Hey nereye?

İrem
-Ablamın yanına!

İrem ona garip bir şekilde bakan insanları boşverip yukarıya çıktı. Ablasının odasına girdiğinde kendini yere attı.

İrem
-Ablaaaağğ.

İrem sürünerek ablasının yatağının yanına kadar gitti.

İrem
-Abla ben bi bok yedim.

İrem ablasının kalkıp kafasına bir tane geçirmesini beklerken o hiçbir şey yapmamıştı. Bu fazla garip? Diye geçirdi içinden ve hızla ayağa kalktı. Ablası yatağın içinde küçülebildiği kadar küçülmüş bir şekilde yayıyordu.

İrem
-Bir sorun mu var?

Denef konuşmamıştı.

İrem
-Abla sen iyi misin?

Denef
-Değilim İrem. Değilim.

İrem
-Ne oldu?

Denef
-Boşver. Konuşmak istemiyorum.

Dedi ve yatakta oturur pozisyona geldi

Denef
-Sana ne oldu?

İrem
-Birisine yanlışlıkla yürüdüm...

Denef yüzünü ekşitti

Denef
-Onu nasıl becerdin lan?

İrem
-Ya çocuk çok yakışıklıydı ben de içimden içimden çocuğa yürüyorum falan. Sonra birden düşündüğüm şeylerden birini çocuğa söyledim.

Denef
-Eee sonra?

İrem
-Ne sonra? Sonrasında ayaklarımı kıçıma vura vura yanına geldim.

Denef güldü. İrem ablasını güldürebildiği için mutluydu. Anlatmasa bile rn azından onu güldürmüştü.

Denef

Denef kardeşinin anlattığı şeyle baya eğlenmişti.

İrem
-Şey abla. Ben bi duş alsam çok iyi olur aslında.

Denef
-Benim odamdaki banyoda alabilirsin. Sonra da aşağıya gel nerede kalacağını belirleriz.

İrem
-Tamamdır.

İrem bavuluna gitmiş ve kıyafetlerini hazırlamışı. Tam banyoya gireceği sırada birden durmuş ve Denef'e bakmıştı

İrem
-Bir şey sorucam...

Denef
-Sor.

İrem
-Hani sen duş aldın ya...

Denef
-Eeeee?

İrem
-Yani... nasıl yapıyorsunuz? Sonuç olarak birbirinizin bedenindesiniz. Ve yani duş alırken ba...

Denef yanında bulunan pilastik oyuncağı İrem'e fırlattı.

Denef
-Yürü git duşunu al. Boş boş konuşma!

Ruh Kitaplığı ◇MYG◇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin