1.6

149 25 4
                                    

Sıcak bir gülümsemeyle Yoongi'ye baktı. Yoongi ise hızla göz yaşlarını sildi.

Yoongi
-Neyden bahsettiğini bilmiyorum.

Dedi gözlerini kaçırarak. Denef onun yanına oturdu ve kocaman gülümseyerek gökyüzüne baktı.

Denef
-Uyuyamadığım için aşağıya inmiştim. Kook'un sana dediklerini duydum... Bulunduğumuz durumun farkındayım Min Yoongi. Seni suçlamıyorum. Bana yüklediğin hiçbir şey yok. Kısacası... için rahat olsun Bay Min. Sen yanlış bir şey yapmadın

Dedi ve Yoongi'ye baktı. Yoongi o an gülümsedi

Yoongi
-Ben bilerek yapmadım.

Denef
-Dediğim gibi her şeyin farkındayım. Açıklama yapmana gerek yok.

Yoongi
-Teşekkür ederim.

Denef
-Rica ederim. Mükemmel olmak bunu gerektirir.

Dedi ve kıkırdadı.

Yoongi
-Son zamanlarda Jin ile fazla vakit geçiriyorsun öyle değil mi?

Dedi ve Yoongi de güldü. Sonra ise birden ciddileşti. Hey! Bana neler oluyor? Ben ciddi ve sert bir adamım. Nasıl bu kadar ponçiğim şu an? Bunun kesinlikle benimle bir ilgisi yok. Kadın hormonlarıyla ilgili olmalı. Yoongi bir şekilde kendini avuturken gerçekten merak ettiği bir şeyi sormak istedi

Yoongi
-Ben sana bir şey soracağım.

Denef
-Sor.

Yoongi
-Iı şey... Regl olacağımı nasıl anlayacağım? Yani son zmaanlarda fazla duygusalım. Acaba regl'ım mı yaklaştı ki?

Yoongi'nin ciddiyetle ve merakla sorduğu soru karşısında Denef büyük bir kahakaha atmıştı. Uzun bir süre güldükten sonra Denef kendini durdurmuştu

Denef
-Merak etme. Daha 2 haftan var.

Bunu dedikten hemen sonra gülmeye devam etmişti.

Yoongi
-Her neyse. En iyisi kitabı araştırmaya gideyim.

Denef Yoongi'nin kolından tutmuş ve gülmesini dizginleyerek konuşmaya başlamıştı

Denef
-Bunu birlikte yapmalıyız. Öyle daha yararlı olur.

Yoongi
-Tamam ama ne zaman yapacağız?

Denef
-Gerçekten yorgunum. Bunu yarına erteleyelim olur mu?

Dedi ve ardından ayağa kalkıp uzunca esnedi.

Denef
-Sanırım pis olduğum için uyuyamadım. Duş alıp yatacağım.

Yoongi
-Pekala... Şortu vermek için seninle geleyim.

Denef
-Ah gerek yok. Nerede olduğunu söylemen yeter. Yanlız kalmaya ihitiyacın var gibi.

Yoongi gülümsedi ve yerini söyledi. Denef asansöre binip giderken onun ardından baktı. Ardından ise önüne dönüp kahvesini yudumladı. Bir süre sırıttığını fark etmemeişti. Evet sırıtıyordu... Denefin ona bunları demesi ap açık hoşuna gitmişti. Kendi arkadaşları bile onu anlamazken Denef onu anlamıştı. Biraz düşündü. Gerçi JungKook da çok haksız değildi.
Yoongi gerçekten bunu yapmıştı ve JungKook'un ona bunları söylemesi gayet normaldi... Kimi kandırıyordu ki? Hiç normal değildi. Kook ona asla bu derece bağırmazdı. O... Denefden hoşlanıyor olabilir mi? Diye düşündü. Ancak bunu düşünmenin fikri bile Yoongi'yi rahatsız etmişti. Hemen aklındaki düşünceden kurtuldu. Etrafı sakince izleyerek kahvesini bitirmişti. Ardından ayağa kalktı ve asansöre yöneldi. Derin bir nefes aldı ve asansöre bindi. Her ne kadar Denef dinlenmek istese de artık Yoongi de bir şeylere başlamalıydı. En acı olan şey ise... En alt kata inip tekrardan 3. Kata çıkmaktı. Asansörden indiğinde elindeki bardağı mutfağa götürdü. Sonra kendine tekrar bir kahve yaparak odasına çıktı. Odasına girdi ve kitabı alıp çalışma masasına geçti. Kitabı açtığında içindeki o garip büyülere tekrardan tek twk bakmaya başaldı.

Ruh Kitaplığı ◇MYG◇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin