4.0

143 20 256
                                    

Bir önceki bölümde yazdım sanıyordum ancak yazmayı unutmuşum. Bileklikler bağ kurmadığı sürece dağ yok oluyor. Bunu biliyorsunuz. Bölümlerde birbirlerinden uzaklaştıkları kısımlar oluyor ama bu mesafe çok değil. 1 metre kadar. Gerçekten yazdığımı düşünüyordum ancak ya ben fark etmeden sildim ya da hiç yazmadım. Yazmış olsaydım şöyle bir sahne olacaktı. Ne kadar uzaklaştıklarında dağın yok olacağını test edip ölçüp ona göre ip bağlayacaklardı. Mesafe 1.5 metre olduğunda dağ kayboluyor ancak işi garantiye almak için ip 1 metre uzunluğunda.

Offf yorumdun dkdnkd. Her neyse bu açıklamayı da yaptığıma göre bölüme başlayabiliriz.

----------------------------

Yoongi
-Gel de elimizi yüzümüzü yıkayalım.

Denef hiçbir şey söylemedi. Toparlanmalısın. Yoongi'ye destek olmalısın. Dedi kendine. Ayağa kalktı. Sessizce yürümeye başladı. Sabret Denef sabret. Suyun kenarına geldiklerinde eğildi. Gözüne kaçmış olan kanı temizlemek için gözleri açık bir şekilde yüzüne su çarptı. Kollarını yıkadı. Temizlendiğine emin olduktan sonra kenara çekildi. Yoongi yüzünü yıkamıyor ona bakıyordu.

Yoongi
-Sen iyi misin?

Denef
-İyiyim Yoongi. Sen de elini yüzünü yıka.

Yoongi tereddütle suya baktı. Elini yüzünü yıkadı. Denef onu izliyordu. Onlar bunu hak etmemişti. Onlar bunları görmeyi hak etmemişlerdi. Yakında kendi bedenlerine döneceklerdi. Ya da öleceklerdi. Yoongi yüzünü yıkadıktan sonra Denefin yanına oturdu. Denef ona döndü

Denef
-Sen... sen nasılsın?

Yoongi gelen soru ile biraz duraksadı. Etrafına bakındı.

Yoongi
-Iyiyim.

Dedi boş bir şekilde

Yoongi
-Hadi kalkıp yukarıya çıkalım. Orda bir çardak gördüm bence orda dinlenebiliriz.

Dedi Yoongi sahte neşesiyle. Denefi rahatlatmaya çalışıyordu. Denef gülümsedi. Ardından ayağa kalktı.

Denef
-Gidelim.

İkili Yoongi'nin bahsettiği çardağa oturmuşlardı.

Yoongi
-Şu çantalar olmasa daha rahat olurduk.

Denef
-Evet ama ihtiyacımız var.

Dedi Denef ve Yoongi'nin bacağının üzerine yattı. Yani kendi bacağının?Gözlerini kapattı. Kendi bacağı gayet rahattı.

Yoongi
-Rahat mı bari?

Denef
-Bak kendi bacağım diye söylemiyorum efsane rahat.

Dedi Denef gözlerini açmadan. Ardından Yoongi'nin gülüşü duyuldu. Denef gözlerini açtı. Göz göze geldiler.

Denef
-Bana neden öyle davrandın Yoongi? Neden bana sinirliydin?

Yoongi'nin gülen yüzü düştü. Gözünü kaçırdı

Denef
-Kim bilir belki de kurtulamayacağız. Bilmek istiyorum.

Ruh Kitaplığı ◇MYG◇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin