2.1

133 22 39
                                    

Min Yoongi

Denefin söylediklerinden sonra nasıl davranacağını bilememişti. Onu kendinden soğutmak için ona kötü davranmıştı. İyi de... Ben bunu istemiyorum. Diye geçirdi içinden.
Gidip ondan özür dilemeliyim. Yoongi tam yukarıya çıkacağı sırada Denefin kardeşinin aşağıya indiğini gördü. Neşeyle seke seke aşağıya iniyordu.

İrem
-Şey... Ablam banyoya girdi vee... Beni sizinle tanışmam için buraya yolladı.

Jin
-En iyisini yapmış. Gel hadi

İrem onların yanına doğru ilerlerken Yoongi koltuğun birine oturdu. Pekala o duştan çıkıncaya kadar beklerin sorun yok. Yoongi iyice sıkılmaya başlamıştı. İrem çoktan arkadaşlarıyla tanışmış ve sohbet etmeye başlamıştı.

JungKook
-Ben gidiyorum. Canım sıkıldı.

JungKook'un kalkmasıyala Yoongi ona baktı. Yukarıya çıkıyordu? Odası bu katta olmasına rağmen neden yukarıya çıkıyordu ki? Neden bunu sorguluyorum ki? Yoongi televizyonun karşısında tek baiına oturan ve oyun oynayan Taehyung'un yanına geçti.

Yoongi
-Sen neden sohbet etmiyorsun?

Taehyung
-Sarmadı. Peki sen neden etmiyorsun?

Yoongi
-Sarmadı.

Taehyung
-Ya da seni saracak kişiyi bekliyorsun.

Yoongi
-Ha?

Taehyung
-Denef ile tartıştınız mı?

Yoongi
-Ne? Nerden bildin?

Taehyung
-Eve girdiğinde hiçbirimizin yüzüne dahi bakmadı. İlk başta kardeşine sinirli olduğunu düşündüm ama kardeşi fazla rahattı. Jin hyung ise neşeliydi. Bir tek ikiniz gergindiniz. Çok da zor değildi hyung.

Yoongi
- Sen bizimle konuşmadığın zamanlarda  dedektiflik falan mı yapıyosun?

Taehyung güldü

Taehyung
-Sadece dikkatli birisiyim hyung.

Yoongi
-Demek öyle? Bildiğin baika şeyler var mı?

Taehyung oyununu durdurdu. Ardından ise kapattı. Sonra da Yoongi'ye döndü

Taehyung
-Benim fark ettiğim, bildiğim şeyler öğrsnilirse... Çok hoş olmaz.

Dedi ve gülümseyip ordan ayrıldı. Ne demeye çalıştı şimdi bu. Yoongi artık Denef'in banyodan çıktığını düşünerek yukarıya çıkmaya başladı. Denef'in odasının çnüne geldiğinde tam kapıyı çalacağı sırada kapı açıldı

Yoongi
-Kook?

JungKook
-Hyung?

Yoongi
-Burda... ne yapıyorsun?

JungKook
-Hmm şey... Denef'e fön makinesini getirmiştim. Evet evet öyle. Peki ya sen?

Yoongi
-Kitap hakkında konuşmaya gelmiştim.

Ruh Kitaplığı ◇MYG◇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin