0.4

161 25 7
                                    

Yoongi
-Sen ciddi misin!?

Denef kafasını olumlu anlamda salladı.

Yoongi
-Tamam tamam sakinim...

Denef Yoongi'nin sinirlendiğini anlamıştı. Gerçi bunu anlamak çok da zor değildi.

Yoongi
-Bak...

Dedi parmağıyla Denefi gösterirken.

Yoongi
-Bu tuvalet işi... Sürekli olacak bir şey. Yani... bu konuda biraz açık olmalıyız. Yani kısacası ben senin her çişin geldiğinde yanında olamam ya da sen? Bu konuda biraz töleranslı olmalıyız.

Denef
-Hayır buna izin vermem. Bedenimi görmene izin veremem tamam mı?!

Yoongi
-Tamam bu konuda hassassın ancak... EN AZINDAN İŞERKEN BU HASSASLIĞI BIRAKSAK MI?!

Denef Yoongi'nin aniden bağırmasıyla korkmuştu.

Yoongi
-Bu iğrenç anlıyor musun? Her çişin geldiğinde gelip senin s*kini tutamam.

Hoseok
-Hyung ımm şey bu biraz fazla olmadı mı?

Yoongi
-Gerçekler bunlar.

Denef
-T.tamam ama yine de gözlerimiz kapalı hareket edeceğiz.

Yoongi göz devirdi

Yoongi
-Pekala. Sen nasıl istersen... Gözün kapalı halledebiliyorsan hallet.

Yoongi şu an fazla garip hissediyordu. Daha demin resmen... Kendisiyle kavga etmişti.

Denef
-Yah! Ne yapıcam ben?

Yoongi eliyle odada bir kapıyı işaret etti.

Yoongi
-Tuvalet orada. Ne yaparsan yap.

Denef sinirle gösterdiği kapıya ilerledi. Tamam. Bu normal bir insan olayı. Yani utanılacak bir şey yok. Diyerek kendi kendini avuttu.

Min Yoongi

Yoongi o gittiğinde arkasından güldü.

Hoseok
-Bu... Fazla garip.

Yoongi ona döndü

Yoongi
-Garip olan ne?

Hoseok
-Siz ikinizin beden değiştirmiş olması. Senin Yoongi hyung olman, onun hiç tanımadığımız bir insan olması... En kötüsü de ne biliyor musun hyung?

Yoongi ona meraklı gözlerle baktı

Hoseok
-Eğer bir anti ise sahneyi mahvedebilir.

Yoongi
-Haklısın ancak şu anda ona güvenmekten başka yapabileceğimiz hiçbir şey yok.

Hoseok
-Konseri iptal edebiliriz.

Yoongi
-Bu olmayacak. Bunu yapamayız. Bu durumun ne zaman düzeleceğini bilmiyoruz ve iptal edersek... Tekrar ne zaman bunu yapabiliriz bilmiyorum. Onun bunu becerememesi iptal olmasından daha iyi.

Hoseok tam ağzını açıp bir şey söyleyecekti ki bir çığlık sesi duyuldu.

Hoseok
-Şey o iyi mi acaba?

Yoongi
-Bilmem.

Bir dakika sonra Denef tuvaletten çıktığında bütün gözler ona döndü. Bitin hayat enerjisi emilmiş gibiydi.

Ruh Kitaplığı ◇MYG◇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin