2.5

139 20 29
                                    

Jin
-Ne yani bir de canavarla mı savaşacaksınız?!

Namjoon
-Bir eksik bu kalmıştı.

Denef derin bir nefes aldı. Yazıyı okuduktan sonra Yoongi'nin yanından ayrılmıştı. Salona geri döndüğünde İrem için oda boşaltıldığını gördü. Diğerleri onunla ilgilenirken Denef şu an Namjoon ve Jin ile tek başınaydı.

Denef
-Japonya'ya tekrar gitmek zorundayız. Ve Fuji dağı.... Oraya gitmek zor olucak.

Namjoon
-Ve o yanar dağ hala aktif.

Jin
-Aktif olması çok da önemli değil. En son 1707-1708 gibi patlamış.

Namjoon
-Hyung şu anda bir cadı ile uğraşıyoruz ve emin ol aktif olmayan yanar dağı bile patlatabilir.

Jin
-O kadar da değil Joon.

Namjoon göz devirmişti.

Namjoon
-Her neyse... Yoongi hyung bu haldeyken nasıl bir şeyler yapacağız.

Denef
-Sonsuza kadar böyle kalıcak değil. 4 5 gün içinde biter. Ben de o süreçte araştırma yaparım. Bahsettiği zehir neyin nesiymiş.

Namjoon
-Yoongi hyung'un kitabını alır ben de sana yardımcı olurum.

Denef
-Teşekkürler Joon.

Ortamda bir süre sessizlik oluştu.

Denef
-Kook nerde?

JungKook
-Burdayım!

Gelen sesle Denef arkasını döndü. JungKook neşeyle yanına geldi.

JungKook
-Neden seslenmiştin?

Denef
-Şey...

Denef JungKook'un bu neşesini anlayamıyordu.

Denef
-Yoongi senin odanda kaldığı için... Senin nerede kalacağını soracaktım. Biliyorsun Yoongi kimseyi kendi yatağında uyutmuyor.

JungKook kocaman gülümsedi

JungKook
-Sorun yok. Taehyung hyung ile kalacağım.

Denef
-Anladım.

Dedi ve ayağa kalktı.

Denef
-Ben Yoongi'nin yanına geri döneyim.

Dedi ve odaya gitti. Yoongi hala uyuyordu. Kitabı açtı ve okumaya başladı. Bu sefer kitapta sadece bitkiler yoktu. İksir ve büyü haricinde birkaç yaratık ile de ilgili bilgi veriyordu. Birkaç aralarında denizde yaşayan varlıklar bile vardı. Ve resimleri gerçekten de ürkünçtü.

...

Denef saatlerdir kitabı okuyordu ve uykusu gelmeye başlamıştı. JungKook'un odasındaki masa lambası sayesinde Yoongi'yi uyandırmadan kitaba çalışabilmişti. Ayağa kalktı ve kitabı aldı ardından not defterini ve kalemini aldı. telefonunun flaşını açarak odadan çıktı. Bir kahve yapıp kendine gelmesi gerekiyordu. Kahve içerken onu rahatsız etmemek için de bir süre mutfakta devam edicekti. Suyun kaynamasıno beklerken bir yandan da sosyal medyada geziniyordu. Su kaynadıktan sonra kahvesini yaptı ve arkasını döndü. Gördüğü yüz ile sıçradı.

Denef
-Siktir!

Kahvesi üzerine dökümüştü.

Denef
-Ağğh! Her seferinde böyle birden karlıma çıkmasan mı acaba!?

Taehyung
-Kahvenin hepsi üzerine dökülmüş gibi davranmayı kes. Bir damla anca döküldü.

Denef
-Sana çok güzel küfürlerim var Taehyung duymak ister misin?

Ruh Kitaplığı ◇MYG◇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin