3.4

106 19 76
                                    

İlk olarak şunu söylemek istiyorum. Aga bi salın da azcık klişe yapayım. Sonra klişe bu diyip sövmeyin.

Yoongi

Yoongi yemeğini yedikten sonra odasına gitmek için ayağa kalktı. Yukarı çıkarken Denef'in kaldığı kadita geldiğinde kapının açık olduğunu gördü. Derin bir nefes aldı ve kalbindeki ağrı ile odasına çıktı. Odasına girdiğinde üzerine banyo kıyafetlerni giyip banyoya girdi. Kafası çok karışıktı. Kardeşi JungKook Denefden hoşlanıyordu. Ve Yoongi de denefden hoşlanıyordu. Bunun farkına hastanedeyken varmıştı. Yoongi Denef'i ssviyordu. JungKook benim için çok şryden vazgeçti... Belki Denef benden soğursa.... JungKook dan hoşlanmaya başlar. Yoongi kimseyi üzmek istsmiyordu. Ama ya Kardeşi üzülecekti ya da sevdiği kız. Seçimi belliydi. JungKook'un üzülmesini istemiyordu. Soğuk su bütün bedenini sararken içindeki acıyı bastırmaya başladı. Titrek nefesler alıp veriyordu. Bunu yapmak istemiyorum. Ama JungKook'un üzülmesine izin veremezdi.

Hoseok
-HYUNG!

Kapının ardından gelen Hoseok'un sesi ile yere eğik olan kafasını kaldırdı.

Yoongi
-Duştayım ne oldu?!

Hoseok
-Çabuk ol ve aşağıya gel lütfen!

Yoongi
-Tamam!

Yoongi son kez ona cevap verdikten sonraaklındaki düşünceleri bir kenara bırakıp temizlenmeye başldı.

...

Duştan çıktı ve hızlıca üstünü giyinip aşağıya indi. Denef... Sonunda odasından çıkmıştı.

Yoongi
-Ne var?


Dedi Yoongi elimdeki havlu ile saçını kuruturken.

Namjoon
-Cadıyı bulmanız konusunda konuşmanız gerek. Denef bir şeyler bulmuş.

Denef gülümsesi ve kitabı açtı

Denef
- Çalışmaya başlamak için kitabı açtığımda içindeki yazıların değiştiğini gördüm. Ve ayrıca içinde yine bir not buldum. Notta

"Beni bulmak için Japonya daki Görünmez Dağın zirvesine gelmeniz lazım. Bol şans."

Denef
-Gibi bir şeyler yazıyordu.

Jin
-YİNE Mİ JAPONYA!

Denef
- Evet. Her neyse. Kitabı biraz araştırdım. Elimizdeki taşların enerjileri birleşince Görünmez Dağ görünür ve hissedilir hale geliyor. Ancak sadece bizim için. Be9n de taşları elimizde taşıyamayacağımız için iki adet bileklik yaptım.  Namjoon senden istediğim malzemeler bunun içindi.  Bileklikleri takıp kollarımızı da bağladığımızda Görünmez Dağ asla kaybolmayacak. Ve evet taşlar etkileşimi keserse dağ kayboluyor. Yani asla ayrılamayız.

Dedi ve gülümsedi. Yoongi bu gülüşün kaybolmasımı istemiyordu

Yoongi
-Neden bütün işi sen yapıyorsun ki?

Ama bu gülüşü kendisi bozacaktı.

Denef
-Ha?

Yoongi
-Bütün övgüleri almak için tüm işi yapıyorsun. Beni bir işe yaramaz olarak gösteriyorsun. Gerçekten... kötüsün.

Ruh Kitaplığı ◇MYG◇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin