-4-

1.4K 66 2
                                    

Notka pod rozdziałem!!

-...i tak poznałem Jason'a-i tak John skończył opowiadanie o ich 12letniej przyjaźni.

-Mały bachorek zadowolony?-zapytał Jason z uśmiechem na ustach-zadowolona?

-Bardzo-wstałam z krzesła po czym przytuliłam się do chłopaków i złożyłam pocałunki na ich policzkach-Dziekuje.

Jason i John zarumienili się.

-Słodziaki-szczypnełam policzki chłopców.

***

Po 16 Jason postanowił zamówić pizze jako obiad.

-To jaką kupujemy?-zapytał

-Hawajska!-odpowiedziałam

-Nie-e-e-odparł John

-To jaką?-udawałam powagę

-Z salami!-odpowiedział kładąc się na kanapie obok mnie ułożył głowę na moich kolanach.

Zarumieniłam się.

-Jaka ty jesteś słodka jak się rumienisz księżniczko!-stwierdził Jason.

-Weź przestań bo się zrzygam-John patrzył na moje nadal.zarumienione policzki.

Zepchnełam z siebie John'a.

Podeszłam do Jason'a i pocałowałam go w policzek.

-Jak chcesz skarbie możemy wysłać tego debila John'a po pizze i zostaniemy sami-mruknął mi do ucha.

-Mhmm...-odpowiedziałam.

***

Po długich namowach żeby John poszedł po pizza...w końcu wyszedł.

Jason wział mnie na ręce w stylu panny młodej i zaprowadził do wielkiej sypialni.

Po czym położył mnie na łóżku.

-Jesteś skarbie gotowa?-zapytał-mamy góra 20minut.

-Yhy-mruknęłam, a Jason zaczął ściągać mi bluzke, a zaraz potem majtki i spodnie.

Ze stanikiem nie miał problemu...;

Zaczęłam rękami błądzić po jego torsie po czym szybko zdjął z siebie zbędne materiały.

Na szyji poczułam jego wargi, które schodziły w dół. Kiedy zajmował się moją kobiecością ja wbiłam paznokcie w jego plecy;

Wzięłam jego penisa do ust.

Błądziłam po nim językiem i lekko przygryzałam na co on jęczał i przygryzał dolną wargę.

-Zaraz doj...-wycedził po czym spuścił się w moje usta.

Gdy nagle usłyszałam otwieranie drzwi.John...

-John!

Zaczęliśmy się ubierać.

Zdążyłam założyć majtki i stanik...chociaż tyle.

A Jason jedynie bokserki.

John wszedł do sypialni.

-Aha...żałuje, że poszłem byłby trójkącik-zaśmiał się na co ja odpowiedziałam tym samym.

Ale Jason'owi nie było do śmiechu!

Ale to było do dupy :d
No ale trudno...xd
Wg nie powinno być tego rozdziału!!!
Ale jest...poznajcie moje dobre serce robaki :*

Zostałam porwanaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz