1. Bölüm: KARAR
07.09.2020
İnsanlar var olmak isterken birer, birer yok oluyorlardı aslında. En ufak bir fark edilme hissi, insanı ne kadar mutlu eder anlayamazsınız. Siz hiç fark edildiniz mi? Ya da fark edilmek için çabalarken en dibe battınız mı? Ben battım ama çabalarken.
Ben Asel Yaldız. Bu kadar. Her şeyim ile bu kadarım. Fazlası veya eksiği yok. Sadece Asel yaldız'ım. Birinin bir şey olması için ilk öncelikle bir kalbe ve birde umuda ihtiyacı vardır. Benim kalbimi 14 'de aldılar. Umutlarımı ise 18'imde aldılar. Her gün televizyonlarda izlediğiniz o kadına şiddet veya hayvana tecavüz olayları, sokakta tanımamasına rağmen zevkine dövülen kadınlardan birinin çocuğuyum ben. Karşımda duran hâkime dik bir şekilde bakıp.
" Ben Melek Yaldız'ın kızıyım ve adalet istiyorum. Bir annem için değil! Tüm kadınlar için adalet istiyorum! Günlerce susturulan, gecelerce tecavüze uğrayan, saatlerce işkenceye uğrayan kadınlar için adalet istiyorum. Ben annemi istiyorum. Ben bu gün tüm her şey için adalet istiyorum! " dedim. Tek umudum adaletti. Babam olacak o alçak herifin Avukatı ani çıkışıyla Hâkime bakıp,
" Yeter bu kadar savunma hâkim bey şimdi savuma sırası bizde. Kadın öldürme, darp ve tecavüzden yargıladıydınız Emin Yaldız, eşinin onu aldattığını DÜŞÜNEREK bir hata yaptı. Bedelini ödemesi gerekiyor elbette ama içeriye girerek değil. İki tane evladı var Emin beyin. Büyük kızı 18 küçük oğlu 6 yaşında. Yurda verilmesi tarafında değilim. Babaları sağ iken ona verilmesi tarafındayım " Hâkim eliyle durmasını istedi.
" Tamam, gereği düşünüldü. Sanık hakkında hükmolunan cezanın belli bir denetim süresi içerisinde sonuç doğurmaması, Kasten öldürme suçuna teşebbüs nedeniyle hükmedilen hapis cezasının bazı durumlarda haksız tahrik uygulanması nedeniyle 2 yıl veya altında olması halinde hükmün açıklanmasının geri bırakılmasına karar verilmiştir. '' Gözlerimde ki korkuyla Avukata bakıp,
" Avukat bey, nasıl o adam annemi öldürdü. Gözümün önün de, kuzeyin önünde. Bana dokunmaya kalktı, yanımda siz vardınız. ' Adalet yerini bulacak ' demiştiniz. Bumu sizin adaletiniz? "
" Uzaklaştırma kararı çoktan çıkarttım Aselcim. Ne sana nede Kuzeye dokunamaz. Reşit olduğun için velayeti sende babası istese de ona verilmez. Lütfen korkma. "
" Ne anlatıyorsunuz siz? Canımız tehlikede diyorum. Siz gelmiş ' Korkma ' diyorsunuz. Olmayan zihniyetinize yazık sizin "
Öyle haberlere çıkıp bir şeyleri sunmakla olsaydı konuşup hakaret etmek şimdiye her şey hallolmuştu. Küçük kardeşim kuzeyle bir evde Anne ve babasız nasıl gün geçecekti merak ediyorum. Bakılması, ilgilenilmesi gerek konularda vardı.
Mesela Okulum.
Mesela Kuzey.
Mesela şirket.
Mesela bunlar yetmezmiş gibi birde kanserim...
Bilgilendirme: İki seri olarak yayımlayacağım bu kitaplar için umudum basılı eser olarak ellerimize almak olacak. Bölümler geçmiş tarih ve gelecek tarih olarak ilerliyor. Her karakterin farklı duyguları olduğu gibi tek, tek anlatımları da olacak. Kadılarımızı ve kız çocuklarımızı biraz olsun kendimce savunup hayali hayatta da olsa yaşatmak için mücadele edeceğim.
' Kadınlarımız ilim ve fen sahibi olacaklar ve erkeklerin geçtikleri bütün öğretim basamaklarından geçeceklerdir. Kadınlar toplum yaşamında erkeklerle birlikte yürüyerek birbirinin yardımcısı ve destekçisi olacaklardır. Ey kahraman Türk kadını, sen yerde sürünmeye değil, omuzlar üzerinde göklere yükselmeye layıksın.'
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benden Sana-/ İlk kez
Teen Fictionİnsanlar var olmak isterken birer, birer yok oluyorlardı aslında. En ufak bir fark edilme hissi insanın ne kadar mutlu eder anlayamazsınız. Siz hiç fark edildiniz mi ? Yada fark edilmek ,için çabalarken en dibe battınız mı ? Ben battım ama çabalark...