KAY!T

19 5 0
                                    

''Kayıt işlemlerinizi yaptım. Aslında soğuk olduğu için bir donma tehlikesi var, devletin kararıyla yarından sonra tüm dershaneler il genelinde kapanacak ve 1 hafta sonra başlayacak. Ancak kayıt işlemlerimiz devam ediyor isterseniz yarın gelin 1 günde olsa dershanemizi tanıyın. Ne dersiniz?" "Bir gün de olsa gelmek iyi olur, hem de yeni insanlarla tanışırdık diye düşünmüştüm. Oturduğum sandalyeden arka tarafıma dönüp kızlara sordum. "Ne dersiniz? yarın gelelim mi?'' diye sordum. Ela cevap verdi ''Olur dershaneyi tanımış oluruz hem.''dedi. Dershane müdürü yani Selim Bey'e döndüm ''Tamam o zaman biz yarın geliriz saat kaçta burada olalım? '' diye sordum. '' Saat 11 gibi gelebilirsiniz dersler 12 de başlıyor.''dedi ''Tamam o zaman yarın 11 de buradayız. Sizinle tanıştığıma sevindim.'' diyerek elimi uzattım. Elimi sıkarak ''Ben de çok memnun oldum.'' dedi. Elimi çekerek kızlara döndüm ve 'gidelim' işareti yaptım. Kapıya doğru ilerledik ''Nasıl yeni dershanemiz 'dedim. Melike gülerek cevap verdi "Güzel güzel de adamın keli biraz fazla büyük değil mi?'' diye sordu. Üçümüz de gülerken Ela cevap verdi ''Hem de fazlasıyla!'' dedi gülerken bağırdım ve dedim ki''Bekle yeni hayat biz geliyoruz! '' ...

MAHSUR KALDIK !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin