Hepimiz masaya oturduk sağ tarafımda Tuğçe onun yanında Efe sol tarafımda Ela karşımda Melike Melike'nin yanında Yiğit oturuyordu. Sarp ''Şişe getirdim ''dedi ve şişeyi Yiğit'e attı Ela nın yanındaki boş sandalyeye oturdu. Yiğit ''Hazır mısınız?''dedi Ela ''E hadi başlayak oturmaya mı geldik?" dedi. Yiğit şişeyi çevirdi ve soru kısmı Efe'ye cevap kısmı bana geldi ''Sor gelsin.''dedim ''Doğruluk mu cesaretlik mi? '' '' Cesaret olsun ''dedim ''Fortnite dansı yap '' dedi normalde yapmak istemem ama mızıkçı gibi gözükmek istemem deyip kaderime boyun eyip ayağa kalktım o sırada Melike telefonunu çıkardı ve beni çekmeye başladı oradan Tuğçe ''Oha gerçekten yapacak mısın?''dedi. Onu umursamadan fortnite dansı yapmaya başladım. Herkes bana gülüyor idi dansımı bitirip sandalyeme oturdum ve şişeyi çevirdim. Soru kısmı Tuğçe'ye cevap Ela'ya geldi Tuğçe ''Doğruluk mu cesaretlik mi?''dedi. Ela hiç düşünmeden cevap verdi ''Fortnite yapmak istemiyorum bu yüzden doğruluk.''dedi. Tuğçe ''Bu odada Ela ve Ayliz'den sonra en yakın gördüğün kişi kim?'' Ela biraz düşündü ve cevap verdi. ''Yanlış anlama sevgiline göz koymuyorum ama Efe.''dedi. Tuğçe sadece gülümsedi ve şişeyi çevirdi soru kısmı Sarp'a cevap kısmı Melike'ye geldi ve Sarp ''Doğruluk mu cesaretlik mi?" dedi Melike hafifçe gülümsedi ve ''Doğruluk''dedi. ''Bu odada en yakışıklı ve en güzel bulduğun kişiler kim?'' Melike uzun bir süre düşündü. Ve cevap verdi ''Bu odadaki en güzel kız şüphesiz Ela ama erkeklere gelecek olursak şüpheli Sarp." diye konuştu. O sırada kantinde müdürün sesi yankılandı ''Çocuklar herkes beni dinlesin" Hepimiz sandalyelerden kalkıp müdürün yanına gittik. ''Tüm sınıflardaki ayaklı ufoları kantinde topladık. Bugün son gün olduğu için mevcut sayımız çok az üst kata çıkmayı yasaklıyorum, oralarda klimalar soğuk yüzünden bozuldu. Sadece kantini kullanabiliyoruz, herkes dikkatli olsun.''dedi kızlarla birbirimize baktık. İnşallah buradan bir an önce kurtuluruz, diye soğuk havaya fısıldadım.
Devamı için beklemede kalın~🐾😽
Öneri ve görüşleriniz bizim için çok önemli bizi oylayıp,takip etmeniz bir de yorum yapmanız kitabın gidişatını çok etkiler sizce devamı nasıl olmalı ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHSUR KALDIK !
JugendliteraturEla, Ayliz ve Melike lisenin son yılını yurt dışında okumak isteyen 3 arkadaş. Gittikleri yerlerde başlarına gelecek büyük felaketlerden habersizler. Okumaya hazır mısınız?