Yen! İnsanlar Farklı Hayatlar

16 4 0
                                    

--Hadi çıkalım artık. diye alt kattan bağırdı Ela.
--Geliyorum. diyerek merdivenlerden indim. Kızlar da tam hazırdı. Melike üstüne siyah dar bir sweatshirt altına da siyah pantolon ve siyah kısa mont giymişti. Ela ise kırmızı kısa bir kazak altına ise kot dar paça pantolon giymişti. Ben de gri bir çok büyük sweatshirt altına da tayt giymiştim, üstüme kısa beyaz montumu giydim .
--Hadi gidelim. dedi Melike kapıyı açtım ve dışarı çıkmamla donmam bir oldu.
--Kızlar çok soğuk değil mi benim götüm dondu da.
--Laan bu soğuk ne?! Dedi Ela. Evin önüne çağırdığımız taksiye koşarak bindik taksiye binmemizle hepimiz bir oh çektik.
--Abi Cassandra caddesine gidecektik." Dedim şoföre. Camdan dışarı bakıyordum çok soğuk bir fırtına ve kar vardı. Acaba bugün nasıl geçecekti? İnşallah kimse sorun yaşamaz, diye geçirdim ve üşüdüğümü fark edip yanım da oturan Ela ya daha fazla sokuldum. Şoförün ''Geldik Hanımlar ücret 75 tl." Demesiyle kendime geldim. Tam elim cüzdana gidecekti ki Melike parayı ödedi. Teker teker kapıdan indik ve dershaneye doğru yürümeye başladık. Kapıdan girip müdürün odasına doğru ilerledik. Kapıyı 2 kere tıklattıktan sonra ''Gel.'' diye tok bir ses çıktı. Kapıyı yavaşça açıp içeri girdik. ''Merhaba biz sınıfımızı soracaktık ta, ''dedi Ela ve gülümsedi ''Derslik 12 olması gerekiyor.''dedi. ''Tamam teşekkürler.'' dedi Ela ve hepimiz kapıdan çıkıp 3 katlı dershanede sınıfı aramaya başladık. Bulamayınca koridordan geçen bir tane çocuğu Melike durdurdu ve ''Derslik 12 nerede acaba?'' dedi. Çocuk aşırı uzun boylu siyah saçlı siyah gözlü hafif kilolu yakışıklı biriydi. "Üst katta koridorun sonunda." dedi ve umursamaz ama nazik bir hareketle Melike'nin kolunu ittirdi çocuk gittikten sonra Melike mırıldanmaya başladı. ''Bu gerizekalı kendini ne sanıyor ya?!'' dedi. ''Aman boşver bok kafalı işte. ''dedi Ela ve merdivenden çıkıp koridorun sonuna doğru ilerlemeye başladık. Büyük ihtimal ders daha başlamamıştı "DERSLİK 12" yazan sınıfa girdik ve içerideki insancıkların hepsinin dikkat odağı olduk. Ela sözü devraldı ve, ''Selam biz yeni geldik de, bu sınıftaymışız boş sıralar neresi?'' diye sordu. Kızlardan bir tanesi cevap verecekti ki yanındaki kız onun kolunu dürttü neden yaptığını anlamamıştım. Kimse cevap vermeyince sıralardan birinde telefonuyla ilgilenen kumral yakışıklı bir çocuk bize döndü ve, ''Önümdeki sıranın bir tarafı boş, benim yanım boş ve'' arkasını göstererek ''burasının duvar tarafı boş
'' dedi. Hiçbirimiz konuşmayınca çocuğa bakarak ''Teşekkürler.'' dedim, Ela ilerleyerek çocuğun ön tarafında boş olan yere oturdu. Melike de hızlıca arkasındaki sıraya oturunca bana da çocuğun yanı kalmıştı. İzin ister bir şekilde ona bakınca çocuk sıradan kalktı ve geçmem için izin verdi. Çantamı sıraya koyar koymaz zil çaldı ve sırama oturdum. Sınıfa Melike'yi itekleyen çocuk girince kısa çaplı bir şok geçirdim çünkü sınıftaki herkes tamdı ve sadece Ela'nın ve Melike'nin yanı boştu. Çocuk Melike'nin olduğu sıraya doğru ilerlerken Melike'nin küfür ettiğini duydum. Çocuk Melike'ye bakarak ''Yana kayarsan oturacağım.''dedi. Melike'nin sinirli olmasını beklerken o çok sakin bir tavırla yana kaydı ve o sırada sınıfa bayan bir hoca girdi.''Selamlar!'' dedi çok coşkulu bir sesle herkesin ağzından selam diye mırıltılar döküldü. Hoca sınıfı tararken ''Yeni arkadaşlarımız mı gelmiş?''dedi, eliyle bizi göstererek. O sırada ön sıralarda oturan daha demin arkadaşının kolunu dürten kız ''Maalesef hocam." dedi kız o kadar vıcık konuşmuştu ki ağzını yüzünü dağıtasım geldi, öfkeyle soluduğumu görünce yanımdaki çocuk ''Hey sakin prenses.'' dedi ve gülümsedi. Gülümsemesine hayran kalırken bir an bende ona gülümsedim. Tam o an hoca "evet bize kendinizi tanıtın'' dedi ve Ela ayağa kalktı ''Ben Ela Doğan 17 yaşındayım, buraya daha doğrusu bu ülkeye Novakya'da eğitim için yakın arkadaşlarımla geldim.''dedi ve oturdu hoca gülümseyerek konuştu ''Demek başka ülkeden geldiniz, ne kadar güzel fakat neden bu kadar soğuk bir ülke seçtiniz?''diye sordu hoca ben ayağa kalktım. Ve dedim ki ''Novakya'da kış sadece 3 ay diğer kalan aylar yaz mevsimi bu yüzden tatmadığımız bir hava koşulu seçmek istedik. Ayrıca buranın da eğitimi ve hava koşulları tam bizlikti, bu yüzden buraya geldik. Bu arada ben Ayliz Kılıç; 17 yaşındayım. ''dedim ve sözü Melike'ye bıraktım Melike ayağa kalkmadı, rahatlığına düşkün birisiydi ''Ben Melike Alar 17 yaşındayım.''dedi. Hoca gülümseyerek baktıktan sonra ''Ben de Fen bilimleri öğretmeni Seda. Tanıştığıma memnun oldum.''dedi ve ekledi. ''Herkes defterlerini çıkarsın yeni konuya geçiyoruz.''

******

Hava kararmaya başlamıştı ve biz son dersteydik sınıfta petek,ufo ve klima çalışmasına rağmen buz gibiydi. Ders Türkçeydi ve hoca çok iyi birisiydi. Kızlarla alışmaya başlamıştık.''Evet kızlar siz de diğer arkadaşlarınızdan bundan önce işlediğimiz konuların not-" diyecekken sınıfa operasyona dalıyormuş gibi Selim hoca, yani müdür, alnından terler akmış bir biçimde sınıfa girdi. Ağzından şu kelimeler döküldü. ''Çocuklar size çok kötü bir haberim var son 5 saattir dışarı çıkan her insan en fazla 10 saniye yaşıyor ve ölüyor. Dışarıdaki tüm arabalar bozulmuş biçimde devlet çok hızlı bir kararla sokağa çıkma yasağı verdi, görünüşe göre uzun bir süre burada kalacaksınız.'' Sınıftaki herkesin ağzından aynı anda şu kelimeler döküldü. "Ne?!"

Devamı kısa bir süre sonra gelecek beklemede kalın ~E 😽🐾

MAHSUR KALDIK !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin