Reggel most már minden irónia nélkül,tényleg jól éreztem magam. Nem a százszázalékos formám,de nagyjából élek. Tegnap az edzés is jót tett,úgyhogy ma már mindenféle lógás nélkül (sajnos) megyek suliba.
Ezt Máté is alátámasztotta,mert miután elkészültem és kimentem akkor nemes egyszerűséggel ráugrott a hátamra.
-Figyelj,most gyógyultam meg,nem szeretnék megint ágynak esni,csak most egy gerinctöréssel-mondtam félig komolyan,félig röhögve.
-Jóvanna,szerintem élsz,nem?-vonta fel a szemöldökét.
-Nem,meghaltam-forgattam a szemem unottan.
-Rendben,megyek a temetésedre-karolta át a vállam.
-Köszi-nevettem el magam hálásan. Ezalatt a "csodálatos" párbeszéd elértünk a suliig. Zsolti az aulában előadta a legújabb szerzeményét (újabban verseket,illetve dalokat...alkot?) "szeretem Máday nénit" címmel. Nos,a dal csodálatos volt,Máday válasza már kevésbé. Első két óránk a tizennegyedik osztálytársunknak tekintett Duranddal volt. Hiába könyörögtünk francián,és francia kultúrán is,hogy ne tanuljunk sokat,kegyetlenül továbbmentünk. Andrist ez olyan szinte megviselte,hogy a falba verte a fejét.
-Ember,nem jössz?-csapott a vállára Ricsi,a szünetben,amikor mentünk ki az udvarra.
-Nem-jött a tömör,de egyértelmű válasz. A szünetben szinte az egész Szent Johanna kitódult az udvarra,mindenki igyekezett kihasználni a jó időt. Infó órán az Andris "lázadásához"csatlakozott Zsolti,így már ketten magyarázták Tölgyessynek,hogy ők nem akarnak tanulni. Mondjuk, infón nem is szoktunk tanulni,de mindegy.
-Muszáj?-váltott át szenvedésre a rocker.
-Igen,fiúk,ezt az anyagot muszáj leadnom-biccentett a tanár.
-Akkor én mentem-mondta Zsolti és megfogva a füzetét egyszerűen kiment a teremből. Pislogás nélkül figyeltük ahogyan Andris követte.
-Az igen-röhögte el magát Cortez. Nagyjából mindenki egy véleményen volt vele. A fennmaradó időben pedig Tölgyessy végül leadta az anyagot. Ahogy mentünk a tesiöltöző felé,meghallottuk az a-s lányok beszélgetését. (Nem mindig van közös órájuk)
-Úgy utálok kötelet mászni-fújtatott Dina dühösen-Remélem,hogy többet ilyet nem talál ki-rázta meg a fejét.
-Én is-bólogatott a többi a-s lány. Nagyon jó. Akkor ezek szerint ök kötelet másztak. Ami egyet jelent. Mi is azt fogunk. Szenvedő arccal néztem Kingáékre,akik kábé ugyanígy néztek vissza rám.
-Én nem akaroook-kezdett bele a hisztibe Virág.
-Attól tartok,hogy ez nem akarás kérdése lesz-válaszolt Kinga. Mindenesetre addig húztuk-halasztottuk ameddig csak lehetett. Virág háromszor kezdte el bekötni a cipőjét,Kinga pedig negyedjére szedte szét az összegumizott haját.
-Lányok,gyerünk egy-kettő,nem érünk rá egész nap-tapsolt katonásan Korponay. Nem tudom,hogy mi volt előző életében,de néha azért elég furcsa dolgokat csinál/talál ki. Kötélmászás,kúszás-mászás,gugolás...Fura. Az óráról pedig inkább nem nyilatkoznék. Sokan sportolónak mondanak,ami oké.
De én sose értettem azt,hogy kötélmászásnak mégis mi a fene köze van a sporhoz. Valahogy kiszenvedtem magamnak egy négyest,de többre komolyan nem voltam képes. Reméltem,hogy azért matekon nem ilyen megpróbáltatásokall kell szembenéznünk.
-Reni kérsz valamit a büféből?-kérdezte Virág hirtelen.
-Aha,de megyek veled-válaszoltam. Végül feltankoltunk az utolsó három órára"a kemény magra",mert vettünk kakaóscsigát,túrórudit és citromos minyont is.
-Nagyon remélem,hogy nem fogunk írni matekból-fordult felém Kinga.
-Én is. Hogyha pedig igen,akkor kidobom az ablakon-feleltem mire a mellettem ülő Virág olyan röhögőgörcsöt kapott,hogy leesett a székről.
-Virág! Jól vagy?-rángatta fel Kinga a földről.
-Izé. Aha-bólogatott. Ezek után elkezdődött a matek óra. Szerencsére nem kellett kidobni az ablakon,mert a táblánál oldottunk meg feladatokat, több-kevesebb sikerrel.
-Én hazamegyek-jelentette ki Ricsi szünetben.
-Most?-kapta felé Kinga a fejét.
-Aha-válaszolt Ricsi.
-Mi van?-kérdezte Kinga összezavarodva.
-Tudod. Kémia lesz-magyarázta Cortez.
-Ja,jó-legyintett Kinga. Végül senki sem ment haza,maradtunk kémiára tizenhárman. Gondos Zsoltit feleltette,aki nem tudta a választ ezért inkább franciául kezdett el magyarázni. Gondos halgatta egy darabig,aztán bevágta Zsoltinak az egyest. Hetedik órában pedig a világ legjobb tanárával,Kardossal tanuljuk a világ legjobb tantárgyát,a nyelvtant. Egy élmény,de komolyan. Kardost általában soha sem hatja meg,hogy ez a hetedik óránk,mindig feleltet. Nem volt ez ma sem másképp. Mind a tizenhárman feleltünk,de az eredmény nem lett túl rózsás:Kinga,Máté, Zaira,Zsák,Gábor ötös, én négyes (kivételesen tanultam),Zsoltinak egy hármas,mert le tudta olvasni a számról a választ,a többiek viszont mind egyest kaptak. Ez az eddigi legnagyobb rekord. Csak az a baj,hogy negatív,és nem pozitív. Kardos ezt meg is jegyezte és úgy leordította az egész az osztályt,hogy szerintem az egész II. kerületben kristálytisztán lehetett hallani.
-Én egyszer megölöm ezt az embert-közölte Máté,miközben felfelé sétáltunk a dombon.
-Mit vagy úgy oda? Egy két lábon járó helyesírási szótár vagy-emlékeztettem,mert Máté úgy színötös magyarból,hogy tanulás szempontjából egyátalán nem erőlteti meg magát.
-Jó,oké-nevette el magát-De valdd be,hogy te is elgondolkodtál már azon,hogy megölöd-mondta.
-Na jó. Bevallom,hogy igen-ismertem be nevetve. Délután Virág elrángatott mekizni,illetve mindenképpen el akart menni a plázába. Mondjuk amikor odaértünk,nem nagyon tudta,hogy mit akar csinálni,de azért elkóvályogtunk vagy másfél órát. Találkoztunk az a-s lányokkal,de erről a találkáról nem nagyon szeretnék szót ejteni. Megbeszéltük,hogy ő hazamegy,én elemgyek edzésre,aztán átjön hozzám. Edzésen olyan szinten elfáradtam,hogy majdnem elaludtam a buszon. Virág átjött és a nézünk pár filmet történetből az lett,hogy éjfélig nálam volt,és nem is ment haza. A szobámat egyébként otthonosan berendeztük,tízmillió párna,takaró,és kaja minden mennyiségben. Mivel gondoltam,hogy Máté reggel úgyis nekem jönne,hogy mit keres itt Virág,ezért átmentem hozzá. Bementem a szobájába,de nem volt bent. Csak nem halt meg.Szijjasztok! Visszatértem! Ha tetszett a rész akkor voteolj. Tudom,nem egy izgalmas,de hamarosan az lesz. VivienZita,Irmaneni,citromospite,Mesikovi tudja mi fog történni❤❤❤
Hamarosan folytii.
Puszi:Anna❤
DU LIEST GERADE
Szjg másképp 9. osztály
FanfictionÚj iskola,új emberek,új osztály,új tanárok-ez vár Rentai Renátára ebben a tanévben. Kilencedik osztályos tanulmányait kezdi meg a Szent Johanna Gimnáziumban,ahol nagyon sok minden új dolog vár rá. Fordulatokkal teli heteket tölt az iskolában egy nag...