Szeptember 5. Péntek

561 22 9
                                    

Szept.4. Máté szemszöge: Nem mondtam igazat Reninek. Most,hogy ilyen csodásan összetörték a kezemet,úgy érzem soha többé nem tudok kosarazni a rossz emlékek miatt. Láttam Renin,hogy egy pillanatig sem hisz nekem,de tudnia kell róla,hogy csak miatta hazudtam neki. Eltökélten álltam fel és átmentem Renihez.

-Szia-köszöntem neki. Az ágyán ült,telefonozott.

-Was willst du?(Mit akarsz?)-kérdezte cseppet sem kedves hangnemben.

-Hazudtam. Nem vagyok jól. Úgy érzem,soha többé nem tudok kosarazni a kezem miatt. Tudod,hogy soha nem hazudtam Neked,ezért is volt nehéz. Sajnálom te hülye,de mindig csak aggódsz értem-mondtam el a problémámat.

-Dehogynem fogsz még kosarazni-cáfolta meg azonnal az állításomat.

-Attól tartok,hogy nem fogok-válaszoltam.

-Máté amióta megismertelek,te soha semmit nem adtál még fel. Miért épp a kosarat? Imádod.-meredt rám csalódottan. És tudtam,hogy igaza van. Miért adnám fel?

-Köszi,imádlak-húztam magamhoz és átöleltem a vállát.

-Ha hülye akarsz lenni,akkor bármikor-felelte vigyorogva.

-Csak akkor?-kérdeztem egy csodás mosoly kíséretében.

- Na jó,talán nem csak akkor-mosolyodott el ő is. Ezután még kb. éjfélig ott voltam vele.

Szept. 5. Reni szemszöge
Azután amit tegnap este beszéltem Mátéval már megnyugodtam. Reggel megint úgy keltem fel mint akin átment az úthenger. De most,egy kilónyi smink megtette a hatását. Had üvöltsön Máday.

-Ádám télleg nem fogsz szóbaállni velem?-kérdeztem a tesómtól.

- Na jó,tudom,hogy Máté a bajod. De este átjött hozzám és megbeszéltük. Igen,hazudott de elmondta az igazat. Nem adja fel. -mondtam el a tesómnak amire kíváncsi volt. Ádám tátott szájjal meredt rám.

-Honnan tudtad hogy ez érdekel?- nézett rám. 

-A testvéred vagyok-válaszoltam és kiléptem az ajtón. Ma Cortez Ricsivel jön tehát egyedül indultam el. Amikor odaértem a sulihoz csak Kinga állt ott.

-Szia-köszöntött. Reni,valaki lehet,hogy valaki elmegy az osztályból.

-Miii?Kicsoda?-kérdeztem lesokkolódva.

- Nem tudom,én csak a suli honlapjáról tudom.-mondta. Na bazki.
A többiek is megérkeztek és szépen lassan elkezdtünk bemenni a suliba.
-Rentai Renáta-ordíotta Máday. Kaptam egy 5 perces üvöltést,meg egy kis sminklemosót. Az első órára,matekra Gazdag helyett Haller jött be.

- Nincs Gazdag?-kérdezte Zsolti.

-Jaj de szép az élet-kornyikált Andris és Robi.

- Nem,a tanárnő itt van,csak mondanom kell valamit az osztálynak.

-Gyerekek,Macunak családi és egyéb más okok miatt,vissza kell költöznie Japánba ezért elmegy az osztályból.-mondta az ofő.

-Komolyan?-kérdezte Dave,aki talán a legjobb barátja Macu.

-Sajnos igen-bólintott az ofő és elindult kifelé.

-Ki jön a helyére?-szóltam utána.

-Macu helyére egy lány és egy fiú jön-válaszolt.

-Miért, ők csak ketten tesznek ki egyet?-kérdezte Ricsi nevetve,beszólására mindenki felnevetett és oldódotta a feszült hangulat.

-További szép napot mindenkinek-ment ki az  ofő. Totálisan letaglózva ültünk a teremben,és vártuk Gazdagot.

-Dave megteszel nekem valamit?-kérdezte Macu.

-Persze-bólintott az említett.

-Szervezel nekem egy búcsúbulit?-nézett rá Macu.

-Intézem,kik legyenek ott?-nyitotta fel a Macbookját. Macu mondott pár tizedikest és tizenegyedikest akik rajtunk kívül legyen ott. Mindezt matekóra közben. Szünetben Zsolti elment Ricsivel a sulirádiósokhoz,hogy tegyék be Macu kedvenc számát a Bon Jovi Its  my life-ot. A második-harmadik óra dupla magyar.

-Kijavítottam a dolgozatokat-jött be Kardos a dupla magyar első órájára. Kinga gyorsan kiosztotta. Kettes lett. Ahogy Virág mondaná Oan ügyes vagyok. A legjobb jegy négyes lett.
Kettes lett a Cortezé,Dave-é,Virágé,Andrisé,Robié és a Zsoltié meg az enyém. Hármast írt Ricsi,Macu,Zsák. Négyes pedig Kingáé és a Gáboré. A dupla magyar első része nyelvtan,a második irodalom. Imádom a pénteket. Szünetben Cortez megvette nekünk a fél büfét és ezzel a "szerzeménnyel" mentünk át a kémialaborba. Gőzöm sincs,hogy miről szólt az óra,de állítólag nagyon fontos. Ha annyira fontos akkor tanulja meg ő. Mondjuk Ricsi egész jó kémiából (eléggé másképp ez a könyv🤣🤣-a szerk.) szóval majd ő segít. A következő töri óra,most egyetemes történelmet tanulunk. Egész órán csak az évszámokat írtam le,de mondjuk minden mást megjegyeztem. Hatodik óra biológia Baranyai tanárnővel. Az emberi test az első témakör. A nagyon értelmes osztálytársaink pl. Andris és Robi konkrétan sírva röhögtek az óra végére. Földrajzon Európát tanuljuk,
ezért Zsolti nagysikerűen (létezik ilyen szó?🤣🤣) előadta a Vén Európát aminek az lett a következménye,hogy a földrajzórát Mádayinál töltötte. Franciaórán hiába könyörögtünk Durandnak,hogy játsszunk mert kemény napunk volt,de nem engedett.
Nyolcadik óra után úgy mentünk ki a suliból mint akiket fejbevertek. Kingával és Virággal sétáltunk haza,mert Cortezék mittomén hova mentek.

-Szerintetek kik jönnek az osztályba? - kérdeztem a lányoktól miközben sétáltunk felfelé a dombon.

-Én a fiút tudom-mondta Kinga

-Elmondod?-néztünk rá Virággal.

-Neked elmondom- felelt Virágnak. Megsúgta neki,mire Virág döbbenten nézett rá,majd sikoltozni kezdett.

-Úristen-mondta.

-Mondd el-könyörögtem.

- Nem-felelte. Ezt addig játszottuk, amíg haza nem értünk.

Megbeszéltük,hogy kimegyünk deszkázni. Bementem,átöltöztem és mentem ki a deszkaparkba. Nagyon régen voltam már,csoda hogy nem tévedtem el. A lányokkal majd' két órán keresztül voltunk kint és nagyon jól szórakoztunk. Ma este Kingához mentünk át,és nála néztünk Szívek szállodáját. Tökmindegy hogy hol csak nézzük. Virággal még gyorsan hazamentünk,miután túl voltunk egy fél évadon. Elvégeztem az esti rutinom és lefeküdtem aludni.



Tudom,hogy ez nem valami hosszú de a következő az lesz. Szerintetek ki lesz a fiú?
Ha tetszik voteolj léccí Puszi:Anna❤

  

Szjg másképp 9. osztályOnde histórias criam vida. Descubra agora