Szeptember 26. Péntek

287 16 5
                                    

Reggel nincs jobb dolog annál amikor a testvéred leönt vízzel. És ez csak akkor válhat jobbá,ha meg is történik. Most kivételesen nem öltem meg Ádámot,mivel valamilyen okból kifolyólag kirobbanthatatlan,vidám formámban voltam.
-Jóóó reggeeelt-ugrottam rá Mátéra.
-Reni,állj le-szólt. Szerintem már most korán reggel lefárasztottam. Pont ez volt a célom. Beláttam,hogy olyan embert kell keresnem,aki hozzám hasonlóan vidám. Így írtam Virágnak,hogyha van kedve akkor menjünk együtt suliba.
-Sziaaa-ugrott a nyakamba,amit most kivételesen nem bántam.
-Sziaa-öleltem vissza. Ahogy elnéztem,ő is nagyon fel volt pörögve.
-Mitől pattogsz így?-kérdezte Virág. Szóval látszik rajtam.
-Nem tudom,így keltem fel-válaszoltam.
-Akkor talán az sem rontja el a kedved,hogy második-harmadik óra dupla magyar-vigyorgott Virág.
-Hogyha nem én felelek,akkor nem-mondtam,mire felnevetett.
-Ugye tudod,hogy nem kívánságműsor?
-Sajnos tudom-feleltem. A suli előtt Andris és Robi bőrlabdával (amit nem lehet bevinni)dobálták egymást.
-Megkérdezzem,hogy minek hoztatok bőrlabdát,vagy inkább ne?-ráncolta a homlokát Kinga,aki akkor ért mellém.
-Már megkérdezted-szólt közbe Ricsi.
-Jól van na-legyintett Kinga.
-Amúgy nem tudjuk. Csak úgy hoztuk,mert mért ne-válaszoltak a rockerek. Nos,egy valamire mindenképpen jó volt. Kiakasztani Mádayt. Úgy leordította a fiúkat,hogy azt szerintem mindenki hallotta. Hab volt a tortán,hogy Dave telefonálva ment be. Máday kiakasztása után Gazdaggal folytattuk,aki biztosan nagyon örült Zsoltinak és Máténak. A két fiú Gazdag minden egyes szavát elismételték,ezzel idegesítve a tanárnőt. Az lett a vége,hogy a két fiú a folyosón várta meg az óra végét. Mondjuk,szerintem ezt nem nagyon bánták meg.
-Megyünk udvarra?-kérdeztem Virágot.
-Túrót. Elfelejtetted,hogy teremfogság van?
-Basszus. El hát-válaszoltam.
-Mit csinálsz?-néztem rá Kingára kérdőn.
-Kell két lap magyarra. Otthon hagytam mindkét füzetemet-magyarázta.
-Az oké,te nagyokos,de arra nem jöttél rá,hogy egy lapnak két oldala van? Egyikre írod az irodalmat,másikra a nyelvtant-mondtam.
-Jé,télleg-csodálkozott Kinga.
-Úristen-temettem a kezembe az arcomat. Kilencedikben jövünk rá arra,hogy a lapnak két oldala van.  Hatalmas felfedezés. Ezt a csodálatos elmélkedésemet Kardos zavarta meg,aki megérkezett dupla magyart tartani. Egy irodalmat,egy nyelvtant.  Kardos talán nem értékelte annyira a mai jókedvemet,mert irodalmon többször rám szólt,hogy ne viduljak  annyira.
-Bassza meg,mit csináljak,sírjak?-suttogtam a mellettem ülő Máténak. Olyan jó,hogy mindig van kivel beszélni órákon.
-Hát,aha. Sirasd ezt az áldott jó tanárt,amiért ilyen hülye-tanácsolta.
-Sirassa a halál-vágtam rá egyből. Nyelvtanon pedig az volt velem a probléma,hogy túl sokat röhögtem Mátéval. Hihetetlen,hogy ez a rohadt tanár mindig belém köt. Pedig Andris és Robi sem viselkednek jobban,ők végig psp-zik az órát. Jó,ők legalább kussolnak. Jutalmul annyi házit kaptunk,hogy bele lehet fulladni.
-Kösz,Reni-mérgelődött Zsolti.
-Azt ne mondd,hogy az én hibám-védekeztem ösztönösen.
-Nem én röhögtem egész órán. Úgyhogy ezzel a lendülettel meg is csinálhatjátok a házimat-vágott vissza.
-Csináld meg magadnak-kötöttem bele.
-Hagyd,majd lemásolja rólam-ölelt   meg Máté.
-Én is így gondopltam.
-Nekem jó így is-mondta Zsolti. Kémián a mellettem ülő Ricsi felelt. Szegény azt sem tudta,hol van,mert aludt,úgyhogy segítettem neki párat.
-Rendben, ügyes vagy Richárd,ötös-mondta Gondos.
-Kösz Ren-hálálkodott Ricsi.
-Semmi-válaszoltam. Töri előtt Andris és Robi a bőrlabdával és a matekkönyvükkel dobálták a plafonon lévő,nem tökéletes állapotú lámpát.
-Hagyjátok már abba,le fog szakadni-ordított rájuk  Kinga. Bárcsak ne szólalt volna meg. A következő pillanatban Robi hátraugrott,így ráesett a mögötte ülő Dave-ra,a lámpa pedig elvált a menyezettől. Csak imádkozni tudtunk,hogy ne szakadjon le teljesen. Nem szakadt le,így konkrétan félig lógott a lámpa.
-Basszus-ordított fel Virág elsőnek. Máday bejött,majd kitessékelt mindenkit a teremből és közölte,hogy a folyosó másik végén van egy terem,oda menjünk.
-Hát,majdnem szívbajt kaptam-ecseteltük egymásnak a lányokkal az előbb átélt dolgokat. Innentől kezdve szerintem,aki bőrlabdával jön suliba,azt Máday hazazavarja. Események ide-oda,Barka megtartotta a törit,méghozzá a szokásos maratoni diktálással.
-9.b.Szeretném tudni,hogy ki csinált,és mit a lámpával-jött be szünetben. Síri csend.
-Rendben. Haraszti és Bernáth velem jön-jelentette be,majd elment a két fiúval. Bioszon így akármit tanulhattunk,senkit nem érdekelt semmi,csak az,hogy mit kapnak a rockerek. Szünetben jöttek meg.
-Na. Mit kaptatok?-kérdezett rá elsőként Dave.
-Osztáyfőnöki,plusz fejmosás-mesélték.
-Csak?-lepődtek meg a többiek.
-Aha-bólogattak büszkén. Érzésem szerint abban az osztályfőnökiben nagy szerepet játszott Haller,mdrt Máday tuti jobban büntette volna őket. Földrajzon Farkas meghozta a diákok kedvencét,a dolgozatot. Úgy nagyjából megtanultam,hármas biztos   lesz,ha meg nem,akkor így jártam. Csak pluszként,hogy Dave a Wikipédiából puskázott,Zsolti elrakta a lapját...Csak a szokásos egy dolgozatírásnál. Mármint nálunk ezek  a szokások,nem tudom,hogy más helyeken ez hogy működik.
-Kész vagyok-nézett fel Dave a telójából.
-Rendben Felmayer,de bejelenteni nem kell-válaszolt neki Farkas. Aránylag szerintem egész jól sikerültek a dolgozatok,remélem mindenkinek sikerült puskázni. Utolsó órán,francián a tanár tiszteletére megpróbáltunk viselkedni. Haller és Tölgyessy mellett Durandot szeretjük a legjobban,így az ő órájukon megtiszteljük őket valamilyen szintű figyelemmel. Természetesen tanulni náluk is tanulunk,csak normálisan. Durand viszont a mai órán nem tanított,filmet néztünk vele,amit pénteken utolsó órában igen nagyra értékelt az osztály.
-Reni,akkor jössz holnap?-kérdezte Virág kicsengetés után.
-Persze-bólintottam. Megígértem neki,hogy elmegyek vele a plázába,utána pedig Zsoltiékhoz. Na jó,Zsoltiékhoz én inváltam meg,de lényegét tekintve teljesen mindegy.
-Van kedved eljönni az edzésemre?-kérdeztem hirtelen Virágtól.
-Ühüm-válaszolt. Így Virág eljött az edzésemre. Állítása szerint nagyon élvezte,de ő nem tudná csinálni. Hazakísért,én pedig először a fürdő aztán pedig a szobám felé vettem az irányt. Facebookoztam egy darabig,de meguntam,úgyhogy filmet néztem,majd végül elmentem aludni.









Sziasztoook! Megérkeztem az új résszel,amit húztam egy darabig. Talán még ma lesz egy rész,úgyhogy szurkoljatok nekem,hogy legyen erőm, és ihletem  megírni. Ha tetszett akkor pedig voteoljatok.
Puszi:Anna❤

Szjg másképp 9. osztályHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin