Október 7. Kedd

265 14 14
                                    

Az esti kibeszélés a lányokkal tíz óráig szaladt el,aminek következtében tizenegykor kellett volna  lefeküdnöm aludni. Ha a drágálatos testvérem nem jön be és nem csesztet éjfélig. Fél egykor aludtam el,és hatkor keltem fel.
-Ezért még nagyon kapni fogsz-néztem szúrósan Ádámra,mikor valahogy leszenvedtem magam az emeletről.
-Hurrá-válaszolta,és úgy vettem észre,nem igazán mozgatta meg ez így korán reggel.-Ezt vegyem fenyegetésnek?-szaladt össze a szemöldöke,mire győztes mosollyal bólintottam.
-Annak szántam-vágtam rá,mire Ádám csak nevetve megrázta a fejét,majd felzavart készülni. Azzal indokolta,hogy az én tempómban másfél óra sem elég a készülődésre. Ugyanis reggelenként általában borzasztóan lassú az agyam,a mozgásom meg úgy mindenem,ezért inkább mindent szép komótosan csinálok. Előhalásztam egy farmernadrágot és egy vastagabb pulcsit,tekintettel az időjárásra ami így korán reggel elég hűvös szokott lenni. Átvonultam a fürdőszobába ahol átöltöztem,majd kifésültem az éjszaka alaposan összekócolódott hajamat. Tekintettel arra,hogy nem akartam Máday fél órás kiosztását hallgatni a sminkelésről csak szempillaspirált használtam. Biztos,ami biztos. Visszamentem a szobámba,és megpróbáltam bepakolni arra a hat órára ami rám várt. Könnyen ment,egészen addig,amíg nem rá nem jöttem,hogy nincs meg a fizika füzetem.
-Ádám,nem láttad a fizika füzetem?-ordítottam le a testvéremnek,kizárásos alapon.
-De,persze minden nap azt tartom szem előtt-jött a kicsit gúnyos válsz,szintén ordítva.-Amúgy asszem a kanapén van-válaszolta meg normálisan a kérdésemet.
-Köszi-kaptam fel a dögnehéz táskámat és lementem,majd a kanapéhoz érve beraktam az utolsó füzetemet is.
-Most nem is készültél olyan sokáig-jegyezte meg Ádám mellékesen-Csak pontosan egy óráig-tette hozzá.
-Határozottan fejlődőképes vagyok-húztam ki magam.
-Szép és szerény-egészítette ki Ádám,mire inkább csak elköszöntem. Alig mentem száz métert,a telefonom énekelni (😂😂😂) kezdett,és Virág neve villogott a kijelzőn.
-Igen?-szóltam bele,egy kicsit rendezve a légzésemet.
-Reni,tudsz jönni?-kérdezte Virág,és hangjából ítélve ideges volt.
-Persze megyek-válaszoltam,majd letettem. Megfordultam,és bementem Virágék utcájába. Virág igazság szerint már a kapujukban állt.
-Itt vagyok,mi a baj?-kérdeztem,majd gyorsan megöleltem.
-Ja,igazából semmi,csak Dave kért,hogy szívassak meg valakit-vont vállat röhögve.
-Ha beértünk,én agyoncsapom-mondtam,aztán belőlem is kitört a nevetés. Elindultunk,miközben Virág arról mesélt,hogy Vladár elküldené egy rajzversenyre. A suli előtt a lépcsőnél szokatlanul,senki sem állt.
-Hát itt meg mi van?-nézett körbe Virág értetlenül.
-Mindegy,menjünk be-ragadtam meg a karját. Máday már szinte az ajtónál kiszúrt minket.
-Bencze és Rentai! Azonnal a terembe!-üvöltötte fél nyolckor vörös arccal. Mindenkinek jó reggelt.
-Már megint mi a francot műveltek ezek a hülyék?-tettem fel a költői kérdést,de tudom,hogyha bemegyünk úgy is választ kapunk mindenre. Bementünk Máday előtt,és rögtön a helyünkre mentünk.
-Tisztelt 9.b! Az a diák,aki tegnap délután az iskola címére rendelt több doboz pizzát azt kérem,hogy álljon fel-csengett Máday hangja fenyegetően.  A teremben egy pisszenést nem lehetett hallani#és senki nem mozdult.
-Rendben. Akkor péntekig oktatás után itt marad az egész osztály,tanszobán-jelentette ki az igazgatóhelyettes. Na,erre már kitört a cirkusz,mindenki üvöltözni kezdett.
-Elég legyen! Nem érdekel semmilyen kifogás délután négy óráig itt marad az osztály-mondta,majd kiment a teremből.
-Melyik hülye volt az?-tette fel a kérdést Kinga.
-Ő volt-mutatott egyszerre Andris Robira,Robi pedig Andrisra. A rockerem legújabb heppje ezekszerint a pizzarendelés más címre. Annyira nem is rossz. Első óránk irodalom volt,és a szigorú Kardos helyett a suli egyik leglazább tanára,Tölgyessy lépett be.
-Nincs Kardoooos-ordította el magát Robi.
-Haraszti,kultúráltan-szólt rá az infó tanár,majd hagyta,hogy mindenki azt csinálja amit akar. Ebben az esestben ez a következő órára,fizikára való puskagyártással telt,mivel elméletileg dolgozatot írunk.
-Miből írunk?-nézett körbe segítségkérően Zsolti.
-Nesze-hajintottam neki oda a füzetem.-Az utolsó oldal-tettem hozzá segítségképpen.
-De az üres-csodálkozott Zsolti.
-Mármint az utolsó teleírt oldal,te idióta-fejeltem le finoman a padot,majd átültem Kingához aki megkért,hogy kérdezzem ki. Miközben ezzel én is tanultam,Kinga hirtelen oldalba bökött.
-He?-kaptam felé a fejem.
-Jól vagy?-kérdezte.
-Miért ne lennék?-kérdeztem vissza furán.
-A párocska miatt-biccentett a fejével Mátéék irányába Kinga. Máté a padján ülve beszélgetett Ricsivel,és nem tudtam elvonatkoztatni a kezétől ami történetesen Zaira derekán pihent.
-Persze-válaszoltam a leghihetőbben,majd visszaadtam Kingának a füzetét,hogy a maradék időben ő kérdezzen ki engem. Szünetben úgy gondoltam,hogy még nem fog elég jól az agyam,úgyhogy természetesen lementem a büfébe ahol kijárt a szokásos reggeli minyon és forrócsoki. Visszamentem a terembe és felkapva a fizikacuccomat mentem a többiek után a természet-terembe.
-Mindenki elővesz egy lapot-jött be hirtelen Gondos a "szentélyéből".
-Nabazdmeg-szaladt ki a mellettem ülő Ricsi száján.-Ren,segítesz?
-Megpróbálok-bólintottam,majd gyorsan el is kezdtem a dogámat. Mikor kész voltam odaadtam Ricsinek,hogy lemásolva adja oda a többieknek. Doga után Gondos közölte,hogy dolgozzuk fel egyedül a leckét,mert témazárókat javít. Ó hogyne,moziba ne vigyem?
-Hogy ment?-lépett oda mellém Virág csengetés után.
-Egész jól,neked?
-Hármas biztos lesz-vont vállat. Mivel Gondos tovább tartotta az órát,így épphogy maradt annyi időnk,hogy letegyük a fizika és felvegyük az angol cuccot plusz még,hogy átmenjünk a nyelvi előadóba. Mr.O'Realy-vel egész órán egy párbeszédet fordítottunk,több-kevesebb sikerrel. Az én esetemben inkább kevesebbel.
-Menjünk már le az udvarra,annyira állott levegő van-kérte Kinga,és igaza is volt. Borzasztóan fülledt,állott levegő volt az egész folyosón és a teremben is. Alighogy lementünk,és voltunk lent három percet,elkezdett esni az eső.
-Na ne már-nézett fel Kinga az égre,Virággal azonban berángattuk,mielőtt mindhárman bőrig ázunk. A következő órán,rajzon Vladár a csendélet festését adta ki feladatul,leszámítva Virágot aki a reggel említett rajzpályázatra rajzolt. Az eredmény mindenkinek ötös leszámítva a rockerek és Zsoltit akik természetesen elhülyéskedtek egy ilyen egyszerű feladatot.
-Jaj ne,tesi-nyögtem fel fájdalmasan,amikor megnéztem az órarendben,hogy milyen óránk lesz. Tegnap edzés után szinte rögtön,de főlég délelőtt eléggé izomlázam volt.-Csak ne menjünk ki futni-szóltam oda az ajtóban rám várakozó lányoknak.
-Á,ilyenkor úgyis kimegyünk-legyintettek. Az eső is elállt,úgyhogy sajnos tényleg semmilyen akadálya nem volt. Sietve öltöztünk át,hogy minnél hamarabb szabaduljunk az öltözőből ezzel együtt Edina nyávogásától is. Természetesen nem volt szerencsém,Korponay ugyanis kivitt minket suliköröket,egész pontosan ötöt. Végighallgatva az a-s lányok nyivákolását,hogy koszos lesz a cipőjük (az élet nagy problémái) valahogy leszenvedtem az ötöt. Beérve az öltözőbe azonnal kiterültem a földön és lehunyt szemmel "pihiztem".
-Reni siess,még lesz matek is-szólt rám Virág,mire sóhajtva felálltam és gyorsan visszaöltöztem. Valami hatalmas csoda folytán matekon Gazdag kedves volt,mindent elmagyarázott és magához képest nem is adott sok házit. Tanszobán ottmaradva Mádayval pedig először házit kellett írnunk,majd utána csendben elfoglalhattuk magunkat. Milyen kedves.












Sziasztoook! Először is nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon  szépen köszönöm a  10K-t. Sosem hittem volna,imádlak titeket. Külön köszönet citromospite-nek aki rámírt Febuár ötödikén,hogy mikor folytatom. Azóta is tartjuk a kapcsolatot és azóta is motiválsz,köszönöm szépen❤.
És a három legjobb barátnőmnek Mesikovi-nak,Irmaneni-nek és VivienZita-nak hogy mindig az elsők között vannak olvasásba,és hogy például tőlük származik Zaira és a németországi kirándulás ötlete is. És mindenki másnak is köszi köszi köszi.

És remélem,hogy ez a rész is tetszett,ha igen voteolj. Hamarosan folytatom.
Puszi:Anna❤

Szjg másképp 9. osztályDonde viven las historias. Descúbrelo ahora