Augusztus 31 Vasárnap

999 29 0
                                    

Nem sokmindent aludtunk az éjszaka,mert a vihar tombolt. Dörgött,villámlott és az eső szakadatlanul esett. Reggel karikás szemmel vánszorogtam ki a fürdőbe aztán rájöttem hogy ma találkozok a tesómmal ezért öltök magamra valami emberi alakot.
Kinga outfittje:

Virág outfittje:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Virág outfittje:

Virág outfittje:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Enyém:

Na igen

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Na igen. Ez az amikor nincs jó idő. Lementünk reggelizni és megkértem Dave-et hogy guglizzon időjárást.

-Egész nap esni az eső-nézett fel a telefonjából.

-Pesten is? -kérdeztem abban reménykedve hogy otthon jó idő van.

-Aha-mondta. A francba.

-Gyerekek ha megreggeliztetek akkor pakoljatok össze-szólt az ofő.
Ez kisebb gabalyodást okozott. Sok fiú nem találta a cuccainak a felét, más cuccát tették el,Ricsi a komplett bőröndjét nem talált,de aztán kiderült hogy kirakták az erkélyre.. Tehát csak ez a szokásos indulás előtti káosz. Mi éppen a szobánkban voltunk. Virág és én már készen voltunk de Kinga nem tudta behúzni a bőröndjén a cipzárt,túl tele volt.

Virággal odaléptünk hozzá.
-Renivel lenyomjuk a bőrönd tetejét és úgy próbáld meg becipzározni-mondta Virág.

Lenyomtuk a bőrönd tetejét és Kinga bezárta.

-Köszi a segítséget-mosolygott ránk Kinga.

-Semmiség- feleltük. Két busz indult mer ugye velünk voltak az a-sok is. Az a csapat ment az elsővel amelyik hamarabb készen volt. Ezek nem mi voltunk. Természetesen. A lányokkal még utoljára lementünk a  Balaton partra.

-Indulunk!- kiáltotta az ofő.

Mindenki kint volt,a fiúk is így felszálltunk a buszra.Én most Cortez mellé ültem le. Úgy nagyjából félúton miután elhagytunk egy benzinkutat utána vagy két kilóméterrel megálltunk és nem indultunk újra.

- Mi van?-üvöltött előre Andris.

-Kifogyott a benzin-kiabált vissza a sofőr.

-Hurrá -jegyezte meg cinikusan Cortez.

- Kinga hova készülsz?-kérdezte az ofő amikor látta hogy Kinga feláll és leszáll a buszról.

-Visszamegyek a benzinkútra  és hozok benzint-válaszolta.

- Jó de akkor menjen veled valaki-egyezett bele Haller. Dave önként vállalta ezt a feladatot,így elindultak gyalog a benzinkúthoz.
Virággal először csak mosolyogtunk,majd vihogtunk végül kiszakadt belőlünk a nevetés. A többiek egy ideig értetlenül néztek ránk,majd ők is nevetni kezdetek. Hamarosan zengett a busz a nevetésünktől,ami csupán annak szólt hogy isten tudja hol kifogyott a buszból a benzin. Kicsit később Dave-ék visszaértek a benzinnel és újra elindultunk. Amikor hazaértünk és leszálltunk a Szent Johannánál akkor Haller tartott egy kis eligazítást
.
-Gyerekek holnap 7:45-re legyen itt mindenki és ünneplőbe gyertek -mondta. Én viszont magamban elhatároztam hogy biztos nem jövök ünneplőbe.

-Ren jössz mekizni?-kiáltott nekem Ricsi.

-Nem megyek,itthon van a tesóm-válaszoltam. Láttam Cortezen hogy nem tudja eldönteni hogy Ricsiékkel vagy velem jöjjön.

-Menj nyugodtan mekibe-mondtam.

-Oké-biccentett,majd megcsókolt.
Elindultam hazafelé,közben pedig zenét hallgattam. Mikor megérkeztem a házunkhoz,kivettem a fülemből a fülest és bementem. Ádám akkor ért le a lépcsőről.

-Ádám-kiáltottam és felé rohantam majd a nyakába borultam. Úristen úgy hiányzott a bátyám.

-Reni engedj el vagy nem lesz tesód -kért mire felnevettem. Jó lehet hogy egy kicsit erősen szorítottam.

-Máté?-kérdeztem fontossági sorrendben,a bátyám jól van utána a legjobb barátom jön.

  -Szoba-biccentett fel Ádám az emelet irányába.

-Oké,köszi- indultam el. Felmentem az emeletre és bementem a szobájába. Télleg tök jól megcsinálta.

-Szia-köszönt nekem.

- Szia hallod mikor  lesz újra edzés?-kérdeztem.

Azt nem tudom,de elment Viki-kezdett bele.

-Miiiii?meredtem rá pislogás nélkül. Viki az kosáredzőm volt,de nagyon jól csinálta,imádtam.

-És akkor most mivan? -érdeklődtem Mátétól.

-Ti lányok kaptatok valami új edzőt az lesz Viki helyett- mesélte.

-És milyen? -faggattam tovább.

-Borzasztó-mondta mire felnevettem.

-De a ti edzőtök marad?-kérdeztem tőle,mire csak bólintott. Mázlisták. Bár Mátéval ugyanoda járunk,de ugye külön van a fiúknak és lányoknak is edző.

-Na mindegy,azért köszi-szóltam neki.

- Nincs mit-mosolyodott el. Lementem és a telómon volt egy nem fogadott hívás. Virág volt.

- Szia Virág bocs hogy nem vetten fel-szóltam bele a telefonba.

-Semmi baj csak az akartam kérdezni hogy jössz kutyát sétáltatni?-kérdezte.

-Persze megyek -mondtam.

-Oki,szia-köszönt el. Elkészültem és kimentem a házból. Virág ott várt és elindultunk a szokásos útvonalon megsétáltatni a kutyáját. Közben mindenféléről beszélgettünk ahogy mindig is.

-Virág bocs ezt fel kell vennem- szóltam Virágnak aki bólintott. Ádám hívott.

- Szia-mondtam.

-Hol vagy? -kérdezte indulatosan. Annyira imádom amikor így kérdez mert akkor aggódik értem mert az olyan jól esik. De visszacsöppenek a valóságba.

-Kijöttem Virággal kutyát sétáltatni- feleltem.

-Ja jó-sóhajtott megkönnyebülten. Ezután letettük majd Virággal elsétáltunk hozzánk és elköszöntem tőle. Bementem és felmentem az emeletre hogy elvégezzem az esti rutinom,majd még néztem egy Odaát részt és lefeküdtem aludni.

Remélem hogy tetszett ha igen voteolj léccí
Puszi:Anna❤🥰
 

Szjg másképp 9. osztályDonde viven las historias. Descúbrelo ahora