-Steh auf, weil ich dir in den Nacken klopfe(Kelj fel,mert nyakon csaplak)-vert rá egyet a vállamra Ádám.
-Ich gehe, aber ich muss nicht schlagen(Megyek,de azért verni nem kell)-dörzsöltem meg a szemem-Mennyi az idő?-ültem fel.
-Fél nyolc-válaszolta Ádám.
-Hurrá-mondtam,aztán kitessékeltem a szobámból. Írtam Virágnak,hogy ne várjon,mert még nem vagyok kész. Hisztiztem egy sort,mert nem találtam a farmerdzsekimet,és így háromnegyed nyolckor indultam el. Rohantam,mint az állat,így egyéni csúcsot döntve,öt perc alatt értem oda a sulihoz.
-Rentai,mozgás,egy-kettő-ordított rám Máday. Kettessével szedtem a lépcsőfokokat,és még hallottam ahogy Máday hazaküld egy tizenegyedikes lányt,amiért magassarkúban jött iskolába.
-Renáta,késtél-szidott le Gazdag,mikor beléptem a terembe. A táblánál Andris állt,eléggé szenvedő arccal.
-Tudom,elnézést-válaszoltam,majd gyorsan a helyemre mentem. Útközben odasúgtam Andrisnak a választ,aki benyögte Gazdagnak. Megúszta kettessel. A tanárnő gigantikus összefoglalást tartott,hétfőn tézét írunk.
-Tanár néni, ne máár-óbégatott Zsolti,mire mindenki elröhögte magát.
-De már,Nagy Zsolt. És ha ennyire örülsz neki,akár ma,órák után is megírhatod-ajánlotta fel Gazdag,mire Zsolti inkább behúzta a nyakát.
-Miért esik ez a búvalbaszott eső?-akadt ki Cortez,mert amikor ki akartunk menni az udvarra,megláttuk,hogy esik az eső. Vagy inkább szakad.
-Mert nem létrán jön-érvelt logikusan Ricsi-Húzzunk befelé-jelentette ki. Ezzel a kijelentéssel mindenki egyetértett,úgyhogy bementünk. Virág a teremben levette a cipőjét,hogy rajzoljon. Mármint a cipőjére.
-Bencze,mit művelsz?-jött be Kardos a csengetés után.
-Elnézést,rajzoltam-nevetgélt zavartan Virág. És kezdődhetett is a dupla magyar.
-Az osztály helyesírása nem túl fényes,ezért az első órán nyelvtanozni fogunk-közölte Kardos.
-Big like-szólt be Dave. Ezzel csak annyit ért el,hogy Kardos mindkét órát végigdiktálta. Amit leírtunk,meg kell tanulni,hétfőn dolgozatot irat.
-Kösz Dave-dobta meg Robi egy füzettel.
-Szivesen-vágta rá Dave azonnal. A két fiú elkezdett ordítozni egymással,Andris valami metált hallgatott max. hangerőn,a többiek pedig szokásosan őrjöngtek.
-Nincs tanár?-ordított fel Andris.-Egyátalán milyen óránk van?-nézett körbe értetlenül.
-Kémia-mondta Kinga. Na erre mindenki felkapta a cuccát,és rohantunk a kémialaborig.
-9.b!Miért késik az egész osztály?-húzta fel Gondos a piros/vörös/narancssárga szemöldökét.
-Elnézést,nem tudtuk,hogy ez lesz a következő óránk-kért Kinga bocsánatot a lehető legnormálisabban. Gondos egy pár percig fontolgatta,hogy ad mindenkinek egy egyest,végül csak leültette az osztályt. Egész órán kísérletezett,én személy szerint egy kicsit féltem attól,hogy ránkrobbantja a termet. Ez végül nem történt meg,úgyhogy mínusz egy negatív élménnyel mehettünk törire.
-Valaki megtanulta?-forgolódott Virág idegesen.
-Másfél oldalt igen-válaszoltam,miközben a klasszikus,padra firkálom technikát alkalmazva írtam puskát.
-Majd segítesz?-kérdezte Virág reménykedve.
-Persze-mondtam,fel sem nézve a füzetből.
-Köki-vigyorgott.
-Mindenki tegyen el mindent az asztaláról-lépett be Barka az osztályba. Nincs mese,a töri dolgozat komoly dolog. Egy önkéntes,aki ebben az esetben Kinga volt,gyorsan kiosztotta a lapokat. Húsz perc alatt megírtam a dogámat,utána pedig arrébb húztam a lapot,hogy Virág is rálásson a puskámra.
-Majd add tovább a többieknek-suttogtam,mire csak bólintott.
-Pszt,Reni-sziszegte Cortez-Húzd már még el egy kicsit a lapodat-kérte. Megkönnyebülve dőltem hátra. Ha Cortez és Virág leírta,akkor mindenki más is. Barka egyre éberebb lett,ezért a rockerek nem tudtak mindent leírbi,de róluk elég nehéz lenne elképzelni,hogy ötöst írnak.
-Kösz,Ren-hálálkodott Ricsi óra után.
-Semmiség-válaszoltam mosolyogva. Bár a balhés négyesről is nehezen lehet elképzelni,hogy majdnem minden kérdésre jól válaszolnak egy dolgozatban,de hát egy jó dolgozatba mégse kössön már bele a tanár.
-Kell valakinek valami a büféből?-néztem körbe. Leadták a rendelést,ami kábé az egész büfé kínálatát takarta.
-Várj,megyek én is-tápászkodott fel Kinga. Beálltunk a sor végére,de Tami a sor elején állt,úgyhogy inkább odamentünk hozzá. A franc fogja kiállni azt a hosszú sort.
-Köszi-nézett Kinga Tamira,aki csak legyintett. A mögöttünk állók legnagyobb örömére,az egész szünetet a büfében töltöttük.
-Minek kellett ennyi minden?-szólt ki a sorból egy tizenegyedikes srác,mire Kinga hátrafordult,és közölte,hogy fogja már be a száját.
-Milyen óránk lesz?
-Biosz-húztam el a számat. Sem a tanár,sem a tantárgy nem áll túl közel a szívemhez. Baranyai szerencsére ma jó passzban érkezett órára úgyhogy csak diktált. Az a legrosszabb,amikor egy órán feleltet és diktál,vagy irat és diktál. Óra után kiosztottuk Kingával a megvett kajákat,és levonultunk az udvarra,mert elállt az eső. A fiúk beálltak focizni,mi pedig a falnak dőlve beszélgettünk.
-Reni,gyertek ide-kiabált egyszer csak Zsolti. A földön Ricsi feküdt,láthatólag semmi baja nem volt,de a nadrágja ki volt szakadva és egy nagyon csúnya horzsolás volt a térdén.
-Mit műveltél?-hajolt le hozzá Kinga.
-Semmit,csak elcsúsztam ezen a rohadt pocsolyán-válaszolt.
-Fel tudsz állni?-kérdezte Virág. Bicegve,illetve Cortez és Zsolti segítségével ejutott az orvosi szobába. Földrajzon a szokásosnál kicsit feszültebb volt a légkör,csak csendben hallgattuk,amit Farkas tanárnő magyarázott,pedig ez általában nem jellemző ránk. Kicsengő után Ricsi bejött a terembe,a térdén egy kötéssel,a fején viszont már a szokásos vigyorral.
-Na?-kérdezte Dave,akinek már a kezében volt a telefonja,hogy megoszthassa Ricsi állapotát mindenkivel (is).
-Semmi baj,csak majd cserélni kell a kötést,meg egy hétig nem tesizhetek majd-vigyorgott. A nyolcadik,egyben utolsó óránk francia volt,Duranddal. Párban feleltünk,én és Kinga. Nagyon tetszett,mindketten ötöst kaptunk. Rajtunk kívül még Dave és Zsolti feleltek,akik bár elhülyülték egy kicsit,de ötöst kaptak. Francia után megbeszéltük,hogy hatkor Zsoltiéknál találkozunk. Ami a délutánomat illeti,teljesen kimaxoltam. Ritka alkalmak egyikeként megírtam a házit,aztán elmentem edzésre,majd utána még Virággal néztünk még egy sorozatrészt. Zsoltiéktól este kilenckor értem haza,totál fáradtan.Sziasztooooook! Tudom,hogy régen volt rész,de az elmúlt két hetem kicsit zavaros volt. Holnap megyek nyaralni,ezt még mindenképpen ki akartam tenni,mielőtt elmegyek. Azért remélem tetszett. Ha igen,voteolj. (A nyaralás alatt is megpróbálok hozni egy-két részt,de nem biztos,hogy sikerül.)
Puszi:Anna❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szjg másképp 9. osztály
FanficÚj iskola,új emberek,új osztály,új tanárok-ez vár Rentai Renátára ebben a tanévben. Kilencedik osztályos tanulmányait kezdi meg a Szent Johanna Gimnáziumban,ahol nagyon sok minden új dolog vár rá. Fordulatokkal teli heteket tölt az iskolában egy nag...