Ma reggel kivételesen normális dologra keltem fel. Az ébresztőmre,mondjuk már fél nyolc volt de mindegy. Felkeltem és lementem a lépcsőn,ki a konyhába ahol Ádám már az asztalnál ült, előtte a laptopja és közben zabált.
-Guten Morgen(Jó reggelt)-köszöntem a tesómnak. Tudni kell rólam,hogy csak akkor beszélek németül hogyha ideges,hisztis,izgatott vagyok.
-Was ist falsch?(Mi a bajod?)-kérdezett vissza szintén németül.
-Nichts wird zu spät kommen.(Semmi csak el fogok késni)-válaszoltam. Elvánszorogtam a fürdőbe és gyorsan elkészültem. Mai outfittem egy fehér nadrág ,fekete haspóló,farmerdzseki és Convers tornacipő. 7:49-kor léptem ki a kapun,7:45-kor van becsengő. Kicsit el fogok késni Huppsz. Elég gyorsan szedtem a lábamat,de így is elkéstem az első óráról,irodalomról.
Az órarend:
Hétfő:1. Matek
2. Töri
3. Francia
4. Nyelvtan
5. Kémia
6. Tesi
7. Ofő
Kedd:1. Irodalom
2. Fizika
3. Angol
4. Rajz
5. Tesi
6. Matek
Szerda:1. Francia
2 Francia kultúra
3. Infó
4. Tesi
5. Matek
6. Kémia
7. Nyelvtan
Csütörtök:1. Biosz
2. Fizika
3. Töri
4. Angol
5. Matek
6. Tesi
7. Földrajz
Péntek:1. Matek
2. Dupla magyar 1
3. Dupla magyar 2
4. Kémia
5. Töri
6. Biosz
7. Földrajz
8. Francia
-Rentai miért késik 15 percet?-üvöltött le Máday reggel nyolckor.-Elnézést, elaludtam-válaszoltam.
-Rendben,mégegyszer ne forduljon elő,most menj órára-mondta.
-Megyek-feleltem. Elindultam fel a lépcsőn,a terembe.
-Rentai Renáta megtudhatom a negyed órás késésed okát?-meredt rám Kardos összehúzott szemmel.
-Rossz az ébresztőm-mosolyogtam kedvesen. Kardos csak egy legyintéssel reagált,majd megkért hogy üljek le a helyemre. Tovább diktált (jó egy tanár) én pedig telefonozni kezdtem.
Cortez:Miért késtél?
Me:Mondom rossz az ébresztő.
Cortez:A telefonon?🤔
Me:Ezekszerint. 😉🤣
Cortez:Imádlak ❤
Me:Én is ❤
És ekkor kicsengettek.
-Lányok, mit szólnátok hogyha csinálnánk hárman egy pizsamapartit?-mentem oda Kingához és Virághoz.-Benne vagyok-vágták rá tökéletesen egyszerre.
-Oké,hol tartsuk?-kérdeztem. Mind a ketten vágyakozva néztek rám.
-Rendben,legyen nálam-adtam meg magam. Becsengettek a második órára. Fizika,a kedvenc tantárgyam,de komolyan. Gondos egyátalán nem kímélte az osztályt,45 percen keresztül írt,diktált,mutogatott.... Hát azt hiszem,hogy meg fogok bukni fizikából. Szünetben a sulirádióból Shawn Mendes Treat you better című száma ami nálam az "elmegy" kategóriába tartozik. Angol a következő óra,sokan mondják hogy az angol és német hasonlít de sztem nincs így. Állítólag az csináltuk,hogy nyári beszámolót kellet mondani.
Biztos,én mondjuk figyeltem de egy szót se értettem. A negyedik óra rajz amit kifejezetten szeretek.-Leonardo da Vinci-kezdte Vladár köszönés nélkül. Én rögtön tudtam mit kell csinálni de Dave-nek és Zsoltinak problémát okozott,mint ahogy kiderült óra végén. Kinga,Virág,Macu,Cortez,Gábor és én ötöst kaptunk,Zsák,Robi,Andris négyest és Dave és Zsolti pedig egyest.
-Felmayer,ez mégis mi?-üvöltötte le a tanár Dave-et. A rajzán ugyanis nem Da Vinci egyik alkotása szerepelt hanem maga a festő. Zsolti ugyanezt rajzolta. Mindenki felröhögött és a fiúk Vladár pedig bevágta az egyest.
-De amúgy tudtátok hogy Leonardo da Vinci nem csak festő volt?-kérdezte Zsolti.
-Leonardo festő, tudós, matematikus, hadmérnök, feltaláló, anatómus, szobrász, építész, zeneszerző, költő és író egy személyben.-olvasta fel Dave a wikipédia tartalmát.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szjg másképp 9. osztály
FanficÚj iskola,új emberek,új osztály,új tanárok-ez vár Rentai Renátára ebben a tanévben. Kilencedik osztályos tanulmányait kezdi meg a Szent Johanna Gimnáziumban,ahol nagyon sok minden új dolog vár rá. Fordulatokkal teli heteket tölt az iskolában egy nag...