Szeptember 17. Szerda

374 18 8
                                    

Éjszaka nem nagyon tudtunk aludni mert Virág szinte az egész éjszakát végigsírta. Tényleg megértem,hogy ezt  most nehéz feldolgozni neki,dehogy annyira,hogy egész éjszaka nem lehet tőle aludni,azt már kevésbé.

-Te se aludtál?-jött oda mellém Kinga kómás fejjel. Hát akkor,ő sem aludt nagyon sokat.

-Nem túl sok mindent-feleltem kissé álmosan. Felöltöztem és Kingával kimentünk,hogy felrázzuk Virágot akinek viszont sikerült aludnia. Jó neki.

-Bocs,hogy nem tudtatok tőlem aludni-mondta Virág.

-Honnan tudod?-kérdezte Kinga.

-Hallottam amit beszéltetek-vont vállat és úgy tűnt,hogy egy kicsit bántja.

-Tényleg nem akartunk megbántani,csak így egy kicsit rossz volt aludni-mondtam.

-Semmi baj,szerintem ma este már jobban alszok-válaszolta mosolyogva és tényleg úgy tűnt,hogy nem bántja annyira. Virág is elment átöltözni és amíg ő öltözött addig Kinga telefonált.

-Haza kell mennem-jött be Kinga a folyosóról,merthogy ott telefonált. Ez normális? Minek megy haza?

-Kinga,jó napot nem mehetsz haza itt kell maradni az osztállyal-csettintgetett Virág Kinga arca előtt,hátha észhez tér. Annyira nem jött össze.

-Nem,mennem kell-rázta a fejét miközbenba cuccait pakolta össze. Lehet,hogy tegnap egy picit megsütötte a nap a fejét.

-De miért?-értetlenkedtem.

-Rigó-válaszolt Kinga szűkszavúan. Ó,hogy a madárkájáról van szó. Mondjuk,hogy Haller és Máday tuti nem fogja elengedni,az száz százalék.(Irmaneni,te mikor beszéltél Kittikével?Jön a nagy beszólás amit elvileg ő megengedett.....)

-Csak vigyázz,nehogy más fecskével jelenjen meg-dünnyögte Virág,de nem elég halkan,mert Kinga meghallotta. A beszólására megpróbáltam elfojtani a nevetésemet és félsiker lett belőle. Kinga viszont összehúzott szemmel meredt rá és nagyon úgy nézett ki,mint aki felrobban.

-Hogy mondtad?-húzta fel a szemöldökét.

-Ugyan már. Szerinted el fognak engedni? Amúgy is,téged nem így ismertünk meg. Az a Kinga akit én a gólyatáborban megismertem,az nem ilyen-rázta a fejét Virág. Egyébként szerintem Virágnak igaza van,mert Kinga tényleg nem ilyen volt.

-Akkor az volt,most meg ez van-mondta flegmán és közben tovább pakolt.

-De... mit fogsz mondani a tanároknak?-értetlenkedtem.

-Azt,hogy beteg a testvérem és ezért haza kell mennem hozzá-vont vállat lazán. Ez teljesen megőrült??

-Komolyan képes vagy ezért bemártani a testvéredet?-néztem rá lesajnálóan.

-Nem mindegy az neked?-kérdezte indulatosan Kinga. Szó nélkül ragadtam meg Virág karját és kihúztam a folyosóra.

-Most komolyan. Mégis mi baja van Kingának?-kérdezte hitetlenkedve Virág miközben mentünk lefelé a hotel udvarába,hogy normálisan tudjunk beszélni.

-Nem tudom. Napról napra egyre rosszab lesz-válaszoltam szomorúan.

-Na mindegy,egyszer majd csak rájön,hogy hibázott-legyintett Virág.

-Mai program?-kérdeztem.

-Máday azt mondta,hogy mivel már holnap megyünk haza,ezért mindenki oda megy ahova akar csak legkésőbb este hétre jöjjünk vissza-mondta.

-És? Mihez lenne kedved?-fordultam Virág felé.

-Őszintén? Semmihez-nevetett fel. Hirtelen eszembe jutott valami. Tavaly nyáron amikor itt voltunk végigkirándultuk az egész várost,és nekem lett egy kedvenc helyem,ami szerintem Virágnak is tetszene.

-Megvan,hova menjük-szóltam.

-Hova?-ásított Virág.

-Majd meglátod-feleltem.

-Kingának szóljunk?-tűnődött.

-Szerintem ne. Nem úgy tűnt mint aki bármilyen kirándulásra is vágyik most-válaszoltam Virágnak aki bólogtava jelezte,hogy egyetért velem.

-Akkor menjünk-álltam fel a földről és felrántottam Virágot is.

-Milyen messzire megyünk?-kérdezte Virág,előre félve a választól.

-Nagyjából másfél óra-feleltem és közben a Virág arcát néztem hátha le tudok olvasni róla valamit.

-Mennyit?-hüledezett.

-Nyugi,tetszeni fog a hely-öleltem meg gyorsan a barátnőmet aztán már tényleg elindultunk. És nem csalódtam. Virágnak tényleg tetszett a hegy. Egyszerűen mindig imádtam itt lenni. Imádtam,hogy a hegy oldalában ott a fenyőerdő. Imádom ahogy itt lemegy a nap,bár ahhoz,hogy ezt ma is láthassuk még egy jó darabig itt kéne maradni.

-Hű.Igazad volt. Tényleg imádom-nézett körbe Virág és úgy tűnt,hogy soha nem akar elmenni innen. Nem hibáztatom érte,én is egyszerűen imádok itt lenni.

-Talán mégis fel kellett volna hozni Kingát,hogy megnyugodjon egy kicsit-mondta Virág,mire hangosan felnevettem.

-Van kedved bemenni az erdőbe?-fordult felém Virág de én csak megráztam a fejem.

-Ne,mert elég nehéz kijutni onnan,nem lenne jó ha most eltévednénk. Inkább még maradjunk itt egy kicsit aztán lassan menjünk majd vissza-mondtam Virágnak. Még vagy egy órát ücsörögtünk a hegyen,mindenféléről beszélgetve. Nagyon jól éreztem magam Virággal,de örültem volna ha Kinga is velünk lett volna.

-Szerintem lassan menjünk-tápászkodott fel Virág a földről és felhúzott engem is. A visszaút le a hegyről kicsit fárasztóbb volt,mint felfele.

-Hallod,menjünk már el a mekibe,éhes vagyok-nézett rám Virág szenvedő arccal.

-Oké-bólintottam. Kerestünk egy mekit ami természetesen tömve volt,mert hát miért is ne. Közel másfél órás!!!! sorbanállás után végre sikerült megvenni amit akartunk,és kiszabadultunk a mekiből.

-Ezek miért vannak ennyire rohadt sokan?-kérdezte Virág miközben beleharapott a hamburgerébe.

-Nem tudom,de azért egy picikét lehetnének kevesebben-válaszoltam és közben én is elkezdtem enni,mert azért már éhes voltam.

-Kingával mi van?-jött oda hozzánk Cortez amikor már a hotel udvarában voltunk,és nyomott a fejemre egy puszit.

-Miért?-vontam fel a szemöldököm.

-Tiszta idegbeteg,egész nap csak üvöltözik-ingatta a fejét és látszott rajta,hogy kicsit kivan Kinga viselkedésétől.

-Gyere,beszéljünk vele-mondtam Virágnak és elhúztam magam után.

-Te teljesen normális vagy?-léptembe a szobánkba.

-Ha az érdekel,akkor nem enged haza Máday úgyhogy megköszönném ha békén hagynál-ordított rám. Jóvanna',
már kérdezni se lehet?

-Az most pont nem érdekel. De miért kell bunkón viselkedni a többiekkel. Az,hogy nem engednek haza az egyedül a te hibád,mert a te elvetemült ötleted is volt. Nem rajtuk kell kitölteni a dühödet-üvöltöttem le és meg sem várva a válaszát kimentem a szobából és lementem az udvarra.

-Hé! Jól vagy?-éreztem meg egy kezet a vállamon. Máté. Aki mindig pontosan időzít,és tudja,hogy szükségem van rá.

-Nem. Kinga haza akart menni valami pasi miatt és úgy,hogy erről a tanárok nem tudnak. És most összevesztem vele ezen-öntöttem ki neki a szívem.

-Ez tényleg Kinga?-lepődött meg. Nos,nem csodálkozom.

-Sajnos igen-válaszoltam szomorúan.

-Szerintem majd idővel lenyugszik-húzott magához és átölelte a vállam.

-Lehet-álltam fel-Mindegy is,menjünk fel-mondtam és Máté mosolyogva bólintott és nyomott egy puszit a homlokomra. Fáradtan mentem fel a szobánkba és szinte rögtön elaludtam.


Sziasztok! Itt  vagyok egy újjabb résszel ha tetszett voteolj. Szép tavaszi szünetet mindenkinek,pihenjetek sokat. Hamarosan,szerintem még ma folytatom.
Puszi:Anna❤

Szjg másképp 9. osztályDonde viven las historias. Descúbrelo ahora