Ádám keltett fel,de a szokásától eltérően,teljesen normálisan.
-Ádám-szóltam a testvérem után,mikor kimenni készült-Köszönöm.
-Mit?-fordult vissza.
-Hogy tiszteletben tartod,ahogy most vagyok,és normálisan viselkedsz velem-vallottam be.
-Reni. A húgom vagy. Hogyha te így érzed magad,akkor így viselkedek veled-hajolt le hozzám és megölelt. Végre. Virágon és Kingán kívül egy olyan ember aki pontosan tudja,hogy mi történt,és még meg is ért. A bátyám kiment én pedig gyorsan felöltöztem,összedobtam a cuccomat,és már indulásra kész is voltam. Lementem az emeletről,ki a házból,a kapu előtt pedig szokásosan Virág várt rám. Az időjárás pedig tipikus októberi,fújt a szél,és jött fel a nap.
-Jó reggelt-ölelt meg gyorsan,aztán elindultunk.
-Neked is-válaszoltam.
-Te hallottad tegnap este amikor a fiúk ordítoztak?-kérdezte.
-Aha,de mi volt az?-vontam fel a szemöldökömet.
-Állítólag fociztak-vont vállat Virág nevetve. Tegnap olyan este kilenc körül a második kerület a fiúk,pontosabban Zsolti ordításától zengett. Nagyon értelmesek,de tényleg.
-Amúgy tegnap Haller küldött körüzenetet,hogy ma nem lesz se Gondos,se Kardos-mondtam boldogan.
-Láttam. Életem legszebb iskolai napja-nevette el magát Virág. A sulihoz érve a szokásos társaság mellett még ott állt a "teszem-veszem magam jobbra-balra" négyes,élükön Dinával.
-Ez meg mi a jó istent keres itt?-biccentettem az előbb említett lány felé.
-Passz. Be akarja dobni magát,csak nem tűnik fel neki,hogy nem nagyon sikerül-válaszolt a kérdésemre Kinga.
-Jó. Akkor kedves plázacica,ha megint sikerült rájönnöd arra,hogy senki nem foglalkozik veled,akkor ott az ajtó,mehetsz be-mutattam el az ajtó irányába. Mondatomra a kint álló társaság "húúú"-zni kezdett,Dina pedig három pincsikutyájával bement a suliba.
-Szép volt,Ren-tartotta felém Ricsi a kezét,amibe mosolyogva csaptam bele. Néha le kell faragni Edina egójából,mert lassan nagyobb,mint Magyarország.
-Antai-Kelemen! Azonnal vedd ki azt a vackot a füledből-utalt Máday ordítva a Cortez füléből kilógó fülhallgatóra. Ez volt az össz "ellenőrzés" ugyanis Máday inkább egy tizedikes lánnyal foglalkozott,aki narancssárgára festett körömmel jelent meg aznap. Első két óránk Duranddal volt,francia és francia kultúra. Hónap elejére való tekintettel első órán dolgoztunk,mint a kisangyalok,így második órában beszélgettünk. Imádjuk Durandot,és az ő óráit,mert csak vele van ilyen lazább óra,mindenki úgy megy előre mint a pereces. Ezért azokat a bizonyos negyvenöt perceket mindig az utolsó másodpercig ki szoktuk használni,és ki is kell.
-Reni,hozzunk valamit a büféből,vagy jössz velünk?-kérdezte Kinga,arra utalva,hogy talán az események hatása alatt nem túl sok kedvem lenne ide-oda mászkálni.
-Megyek. Attól nem jobb,hogy itt ülök-válaszoltam,és felálltam. A büfébe érve kivártuk a hatalmas sort,megvettük ami nekünk,illetve az osztály többi tagjának kellett,aztán kivonultunk az udvarra. Szinte az egész Szent Johanna kint nyüzsögött az októberi időjárás miatt.
-Tessék,koffeinfüggő-nyomtam Cortez kezébe egy kólát,mire csak felnevetett. Elképesztő mennyiségű kólát iszik,csoda,hogy még el tud aludni. A fiúk a tegnapi focizás élményét tárgyálták ki nekünk,ami olyan fontos információkat tartozott,mint például az,hogy Zsolti elesett,és tíz percig fetrengett a röhögéstől. A becsengőt követően csordaként sétáltunk be a suliba,azon belül is az infóterembe.
-Tanár úr,lehet szabadfoglalkozás?-nyújtogatta a nyakát Dave Tölgyessy felé,aki az asztalánál ülve nagyon elfoglaltnak tűnt.
-Nyugodtan-legyintett a tanár,fel sem nézve a papírjaiból. Virág átült mellém,és mutogatott nekem néhány Youtube-videót amit tegnap talált. Talán csak jobb kedvre akart deríteni,de őszintén,sikerült neki.
-Jajj,ne-nyögött fel Virág fájdalmasan a kicsengetést követően.
-Mi a baj?-fordultam felé fél testtel.
-Tesi lesz-válaszolt fájdalmas arccal.
-És az miért baj?-kérdeztem.
-Tegnap beszéltem Korponayval óra után,erősíteni fogunk-válaszolta szenvedve.
-Ó,hogy szakadna meg-vágtam rá azonnal,Virág meg csak nevetve vállat vont. Szeretek mozogni,de Korponay a tesi órákból mindig kínzást csinál. Kinga még el is ment a tanáriba,hogy lebeszélje csodálatos ötletéről Korponayt,nem jött össze. Egészen érdekes módon vele ment osztályunk negyedik lánytagja is. Szenvedéssel teli arccal öltöztünk át-ami miatt a három a-s lány Dina,Rami,és Ivett,kissé hülyének néztek minket. Kimentünk az öltözőből,a lányvécé előtt elhaladva lánysírás hangjára lettünk figyelmesek.
-Menjetek be,mondjátok meg,hogy mindjárt megyek én is-mondtam a lányoknak.
-Oké,csak siess-válaszolt Kinga. Óvatosan benyitottam az ajtón. A mosdókagyló előtt,a negyedik a-s lány,Tami ült,eléggé kisírt szemekkel.
-Szia-köszöntem óvatosan.
-Szia-válaszolt szipogva.
-Mi történt?
-Tegnap este összejöttem egy tizedikes sráccal,aki Dinának is tetszett. A sráccal megváltoztattuk a Facebook-státuszunkat,Edina csak onnan tudhatja,mert nem akartam elmondani neki. Ma reggel a teremben,kiosztott és összeveszett velem mindenki előtt. Most pedig óra előtt egyszerűen megpofozott-mesélte el sírva. Arcán ott volt a piros kézlenyomat.
-Ez még Edinától is túl szemét-ráztam meg a fejem hitetlenkedve. Komolyan ekkora felhajtást? Egy srác miatt?
-Hát ja. Elkísérnél az orvosiba? Meg lécci mondd már el Korponaynak,hogy mi történt-kért.
-Persze-bólogattam,majd felhúztam a földről. Lassan elkísértem az orvosiig.
-Köszönöm,Reni-ölelt meg,amit kicsit megszeppenve,de fogadtam.
-Semmiség. Később beszélünk-búcsúztam el Tamitól. Érdekes. Ezek szerint ő mégsem olyan lány,mint Dináék. Visszaérve a tesiterembe gyorsan elmondtam a tanárnőnek,hogy mi van Tamival. Aztán az erősítések közben még Kingának és Virágnak. Mind a ketten úgy reagáltak ahogy én. Meglepődtek,és sajnálták is Tamit. Kinga nagyon be akart szólni Dinának,de Virággal visszafogtuk. Ezen események csodálatos eseményhez levezetésnek még jött egy matek,Gazdaggal. Most annyira nem volt durva,csak a táblára írt kismillió feladatot kellett lemásolni. A Kinga,Virág,én hazamenős társasághoz ma csatlakozott Tami is,így egy kicsit jobban megismertük. Tényleg rendes lány,nem is illik oda Edináék közé. Elköszöntem a lányoktól,aztán bementem. Köszöntem drágalátos testvéremnek,aki a konyhaasztalnál ülve bújta a számítógépét. Felvittem magammal némi kaját aztán bekapcsoltam a gépemet. Jött egy Facebook-értesítésem. Molnár Tamara ismerősnek jelölt. Én pedig visszaigazoltam.Sziaaasztok. Ha már ilyen pocsék az idő,akkor írtam egy részt.😂😂Nagyon remélem,hogy tetszett,ha igen akkor voteolj. Hamarosan folytatom (ha meg ilyen borzasztó idő lesz akkor meg pláne.)
Puszi: Anna❤
أنت تقرأ
Szjg másképp 9. osztály
أدب الهواةÚj iskola,új emberek,új osztály,új tanárok-ez vár Rentai Renátára ebben a tanévben. Kilencedik osztályos tanulmányait kezdi meg a Szent Johanna Gimnáziumban,ahol nagyon sok minden új dolog vár rá. Fordulatokkal teli heteket tölt az iskolában egy nag...