*Geçmişin İzleri*

20.2K 1.1K 406
                                    

Multimedya : Bartu Dağhan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Multimedya : Bartu Dağhan

Bölüm Şarkısı : Barbar

Canım okurlarım öncelikle hepinize iyi bayramlar 🍬 sevdiklerizle birlikte mutlu, huzurlu ve sağlıklı bir bayram geçirmeniz dileğiyle 💕

***

Bartu dayanamayıp uyuduğunda ortalığı toplayarak boş koltuğa geçerek Belinay'ın mesajlarını yanıtladım.
Saate baktığımda daha erken olduğunu fark edip başımı arkaya yaslayarak gözlerimi kapattım.

Sokağın girişine dikkatle bakan Alp, iki gündür gördüğü adamı bugün görememişti. Her gün farklı kılıkta geliyordu ve gözünü kırpmadan sokağı izliyordu. Bir anda kolundan tutulmasıyla refleks ile geri çekilip, kolunu tutan kişiyi hızla duvara yasladı.

"İlayda?" İlayda şaşkınlıkla açtığı gözleri ile Alpe bakarken, Alp bir adım geri çekildi.

"Kızım niye sessiz sessiz geliyorsun?" İlayda gülümsedi. "Korkacağını tahmin etmemiştim." Alp başını uzatarak tekrar sokağın girişine baktı.

"O adama mı bakıyorsun? " son kez sokağın başına bakan Alp, İlayda'ya döndü.

"Evet bugün yok ama." İlayda'da o yöne baktığında kimseyi göremeyip geri çekildi.

"Bartu abi ne dedi peki? İşe çıkacak mıyız?" başını olumsuz anlamda sallayıp depoya doğru ilerledi. Depoya ilerleyen Alp'in peşinden gelen İlayda hala ondan bir cevap bekliyordu

"Hayır takip edildiğimiz belli olana kadar işe çıkmak yok." depoya girdiklerinde Alp direkt kendi odasına çekildi. İlayda ile konuşmak ister istemez onu heyecanlandırıyordu. Fakat biliyordu, sevdiği kız abi dediği adamı seviyordu.

Kuzey'in getirdiği evrakları inceleyen Arel, derin bir nefes alarak Kuzeye baktı.

"Bu ihale çok önemli evlat. İhale anladığım kadarıyla şirketimizi bir adım daha ileri taşıyacak." Kuzey saçlarını karıştırarak başını salladı.

"Bende öyle düşünüyorum Arel abi.  Bir de Bartu baksında tekrar konuşuruz." Arel gülümseyerek ayağa kalktı. Onunla birlikte kalkan Kuzey, çalışma odasının kapısını açarak dışarı çıktı. "Bana da Bartu bakınca ne yapacağınızı haber verin." Kuzey kapıyı kapatmadan hemen önce Areli cevapladı.

"Tamamdır zaten daha iki hafta var. Bu hafta Viyana'ya gidebiliriz bir aksilik olmazsa."

"Tamamdır evlat." Kuzey iyi günler dileyerek odadan çıktığında Asra ile birkaç bir şey konuşup bahçeye çıktı. Gözleri direkt hamakta oturup kitap okuyan Duru'yu bulduğunda ona doğru ilerlemeye başladı. Hamağın boş kısmına oturduğunda ani bir sallanma ile irkilen Duru, kitabın arasına ayraç koyarak kitabı kucağına bıraktı.

Şans Eseri (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin