Multimedya : Duru ve Kuzey
Bölüm Şarkısı : Seni Buldum Ya
***
Derin bir nefes alarak oturduğu yerden kalkan Aslı, tekrar aynadan kendisine baktı. Bugün kına gecesi vardı. Yarın ise bir aydır bekledikleri düğünü. Bir hafta gözlerini kapatıp açana kadar geçip gitmişti bile.
Telaşla odaya giren Belinay ve Duru baştan aşağı Aslı'yı süzdüler.
"Ay ama sen çok güzelsin." Duru hayranlıkla yengesi olacak kadına baktı. "Çok güzelsin yengecim." Aslı ikisinide sarıldı.
Sonunda odadan çıktıklarında salondan gelen gürültülü müzik kulaklarına dolmuştu."Bartular nerede?" Belinay gülerek kuzeninin koluna girdi. "Kınaya erkekler gelmek istemedi. Sonuna doğru gelir onlar." suratını asarak başını salladı.
Salona girdiklerinde herkes masalara oturmuş çalan şarkılara eşlik ediyorlardı.Aslı masaya oturacağı zaman Duru tarafından sahneye çekildiğinde kendini bir anda oynuyor olarak buldu. Oyun havasına kendilerini kaptırmış giderlerken şarkı değişerek roman havası oldu. Belinay ve Duru iki yanında kendilerinden geçerken, Aslı elbisesinin kabarık tüllerinin izin verdiği kadar oynamaya çalıştı.
(Kına için bunun uygun olacağını düşündüm. Çok saçma kıyafetler vardı ya.)
Asra, Eda ve Aslı'nın anneside oyuna dahil olduğunda ayağındaki yüksek topuklu ayakkabılarla gelin masasına giderek bir bardak su içti.
Erkekler bir masada oturmuş sessizce rakılarını içerken, Akif rakı yerine bir bardak ayran istedi. Arel dalgın olan oğlunu fark ettiğinde elini oğlunun omuzuna koydu.
"Dalgınsın aslanım?" Bartu babasına gülümsedi. "Yok baba değilim. Aklım Aslılar'da kaldı nasıl gidiyor acaba?" hepsi yeni fark etmiş gibi saate baktıklarında Kuzey çoktan ayaklanmıştı bile.
"Hadi hadi kalkalım kına vakti yaklaşmıştır." hesabı ödeyip salonun birkaç adımlık ötesinde olan meyhaneden çıktıklarında arabaya gerek duymadan bu kısa mesafeyi yürümeye karar verdiler.
Salonun geniş kapısından geçtiklerinde bütün salon gözlerinin önündeydi. Bartu'nu gözleri Aslı'yı bulduğunda gülümsedi. Koyu kırmızı, kadife elbisesinin içinde adeta kızıl bir afet olmuştu. Yutkundu Bartu. Şu an hayranlıkla izlediği bu kadın, yarın eşi olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şans Eseri (Tamamlandı)
Chick-LitDağhanlar Şirketlerinin ilk varisi Bartu Dağhan. Mesleğini eline aldıktan sonra babasının devrettiği şirketlerin başına geçmiş genç, yakışıklı bir iş adamı. Yaptığı işlerle ün salmış adını ülkesine ve dünyaya duyurmayı başarmıştı fakat bir yandan da...