*Duru & Kuzey*

20.1K 1K 293
                                    

Multimedya : Duru ve Kuzey temsili

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Multimedya : Duru ve Kuzey temsili

Bölüm Şarkısı : Sensiz Ben

***

Duru yüzündeki kocaman gülümsemesi ile çıkışta kendisini bekleyen Kuzey'in yanına koştu. Asil ve Belinay çoktan çıkıp gitmişlerdi bile.

"Bil bakalım bugün ne oldu?" Kuzey gülümseyerek arabasına yaslandı. "Ne olduda bu kadar heyecanlandın bakalım?" Duru gözlerini kısarak gülümsedi. Şu an yapacağı şey kaderini belirleyebilirdi.

"Sevgilim var!" Kuzey'in gülen suratı bir anda yok oldu.

"Ne demek sevgilim var?! Ne zaman, nasıl?" Kuzey nefes almadan sorularını sıralarken, Duru kahkaha atmamak için kendini sıkıyordu. Vallahada billahada kıskanıyordu.

"Var işte. Böyle uzun boylu, renkli gözlü, kumral çok yakışıklı bir bey." Duru aslında Kuzey'i anlatmıştı ama Kuzey kıskançlıktan bunu fark etmemişti bile.

"Kim kızım o? Ben niye şimdi öğreniyorum. Ne zamandır tanışıyorsunuz siz Allah aşkına?" Kuzey stresle ayağını yere vurmaya başladığında Duru düşünüyormuş gibi yaptı.

"Ohoo bayadır tanışıyoruz. Çocukluğumu bilir."

"Çocukluğunu mu bilir?" Kuzey aklına gelen düşünceyi belli etmemeye çalıştı. Çünkü çocukluğundan beri Duru'yu tanıyan tek arkadaşları Kuzey'di.

"Kimmiş bu çocuk?" Kuzey, Duru'ya yaklaştığında Duru heyecanla Kuzey'in gözlerinin içine baktı. Bugün bunu Belinayla çok konuşmuşlardı. Kaçarak veya saklanarak olmazdı. O da cesaret edecek söyleyecekti.

"Sensin.."

Şok içinde Duru'ya baktım. Hadi benim çatlak kuzenim pat diye söylemişti sevdiğini ama Duru'dan asla beklemezdi.

"Helal benim arkadaşıma be!" Belinay, Duru'yu gazlarken Duru gülümsedi.

"Ee sonra ne oldu?"Duru derin bir nefes alarak bakışlarını kaçırdı.

" İşte sonra bana öyle bakakaldı." Belinayla birlikte merakla beklerken  Duru anlatmaya devam etti.

Kuzey şaşkın gözlerle Duru'ya bakarken, Duru kıpkırmızı olmuştu.

" Nasıl yani? " tek bir şey duymak istiyordu Kuzey, duygularının karşılıklı olduğuna dair tek bir söz. Duru'yu ilk kıskandığı anda fark etmişti derinlerde saklı olan duygularını. Ne kadar uzak durmak istesede, Duru'nun sevimliliği, güzelliği  her seferinde gözlerinin önüne gelmişti.

"Yanisi şu ki Kuzey, kendimi bildim bileli seni seviyorum. Beni görmek istemediğin zamanlarda, karşıma bir kızla çıktığın zamanda ben hep seni seviyordum ve sevmeye devam edeceğim."

Şans Eseri (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin