*Giriş*

67K 1.6K 722
                                    

Multimedya: Bartu Dağhan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Multimedya: Bartu Dağhan

Bölüm Şarkısı: Ah Bu Ben

***

Elindeki anahtarlığı çevirirken bir yandan da  telefonunun çalmasını bekliyordu. Stresliydi Bartu, bekledikleri şirketin onlarla iş birliği yaptığını öğrendiğinde evde onu bekleyen babasına haber verecekti. Oflayarak oturduğu koltuğundan kalktı.

"Hadi be Kuzey nerede kaldın oğlum ya." Bartu büyük camın önüne geçip şehir manzarasına dalıp giderken Kuzey nefes nefese odaya girdi.

"Bartu.." nefesini düzenlemeye çalışırken Bartu seri adımlarla yakın arkadaşının yanına vardı.

"Ne bu hal Kuzey? Merdivenlerden mi çıktın?"

"Asansör doluydu be oğlum." Bartu uzatmadan ikili koltuğa geçtiğinde Kuzey'de hemen karşısındaki koltuğa oturdu.

"Ee ne olmuş?" Bartu küçüklüğünden gelen bir alışkanlık olarak bacağını sallamaya başladığında Kuzey vakit kaybetmeden konuşmaya başladı.

"Saygıner Mimarlığın yurt dışındaki şirketleri şu saatten sonra bizimle çalışmaya başlayacaklarını bildirmişler." elindeki tuttuğu dosyayı Bartu'ya uzattı.

"Bu da yazılı ve imzalı kanıtı. Ayrıca Viyanada ki holdingleri bundan sonra bizim adımızla yönetilecek."

Bartu gururla gülümseyerek ayağa kalktığında Kuzey'de ona eşlik ederek sarıldılar.

"Her geçen gün daha da büyüyoruz kardeşim. Tebrik ederim."

"Birlikte yapıyoruz Kuzey ve en sonunda da karşılığını alıyoruz." Kuzey, Bartu'nun ailesinden sonra gelen en değer verdiği insandı. İlkokulda başlayan bu dostluk kuvvetli bir bağ ile bu güne kadar gelmişti.

"Ben babama haber vereyim bu arada akşam bizimkilere yemeğe gidiyoruz. Asra ablanın kesin emri var."

"Gidelim tabi ya iş güçten görüşememiştik bayadır iyi olur." Bartu gülümseyerek onayladığında babasını arayarak bütün gelişmeleri kısaca anlatıp akşam Kuzeyle geleceklerini haber verdikten sonra telefonu kapatarak cebine koydu.

"Sokaktan haber var mı?" Kuzey tereddütle sorduğu soruyla arkadaşına bakarken Bartu'nun gerilen kaslarını görebiliyordu.

"Yok bugün uğrayacağım ama şunu her yerde söyleme."

"Tamam ya kızma hemen." Kuzey gergin ortamı dağıtmak istercesine güldüğünde Bartu'da varla yok arası bir tebessüm gönderdi. Bu konuları konuşmayı sevmezdi Bartu, sokak onun en büyük sırrı, geçmişiydi..

"O zaman bende seninle geleyim oradan yemeğe geçeriz." Bartu arkadaşına anlık bir bakış atarak başıyla onayladı.
Kısa sürede şirketten çıktıklarında Bartu'nun gözü gibi baktığı siyah mercedes marka arabasına binerek yola çıktılar.

Şans Eseri (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin