Multimedya : Aslı Güner
Bölüm Şarkısı : Bir Sebebi Var
***
"Bartu Bey son yıllarda şirketiniz büyük bir yükselme gösterdi. Bunun bir sebebi var mı?" spikerin sorusuyla gülümseyen Bartu kadının gözlerinin içine bakarak konuştu.
"Her başarının bir sebebi vardır. İleri görüşlülük ve mantığı doğru kullandığınız zaman inanın olmayacak hiç bir şey yok." kadın Bartu'ya gülümseyerek başını salladı.
"Hep iş hakkında konuştuk izin verirseniz özel hayatınızla ilgilide bir soru sorabilir miyim?"
"Tabi ki."
"En çok merak edilen soruyu sorayım o zaman. Bir ilişkiniz var mı?"
Tam o sırada Bartu'nun televizyondan gelen sesiyle adeta uçarak salona giren Aslı, televizyonun önüne oturarak Bartu'yu izlemeye başladı.
"Ah ağzını burnunu, boyunu posunu endamını yediğim. Ne kadar güzel gülüyorsun sen öyle?" Belinay kuzeninin bu haline kahkaha atarken o mu çocuk yoksa kendisimi kestiremiyordu.
Belinay Aslı'nın biricik teyzesinin tek kızıydı. Üniversite yüzünden Aslı'nın yanına taşınmıştı. Aralarında altı yaş olmasına rağmen Aslı ona bir abladan çok yakın arkadaş gibi olmuştu."Ay sanane ilişkisi var mı yok mu? Ne meraklı karı çıktı bu?!" Aslı kendi kendine aşkını yaşarken bir yandan da spikere sövüyordu.
Aslı, Bartu'yu liseden beri tanıyordu. Aynı okulda okumuşlardı fakat Aslı'nın babasının işleri yüzünden okuldan, biricik aşkından ayrılmak zorunda kalmıştı. Tekrar televizyon karşısında gördüğünde ise hayranlığı devam etmişti."Ay Aslı yeter. Ne takıksın sen şu çocuğa. Millet şarkıcı fotoğrafları asar duvarına, benim kuzenimde Bartu Dağhan'ı." Aslı kuzenine dil çıkarttığında Bartu'nun cevabı ile kafasını hızla televizyona çevirdi.
"Hayır bir ilişkim yok." Aslı çığlık atarak ayağa kalktığında Belinay'ın buruşturduğu suratını görmemezlikten geldi.
"Ahh hayatımın erkeğinin ilişkisi yokmuş. Alıcam oğlum seni. Vermezlerse kaçırıcam."
"He götüm koskoca ünlü iş adamını sen kaçıracaksın." Aslı Belinay'a hareket çekip tekrar mutfağa girdiğinde buz dolabını açarak içinde ne var yok göz attı.
"Belinay bu dolap boş."
"Git doldur Aslı, onu da mı ben söyleyeyim."
"Got doldor oslo. Anana söyle sen." Aslı kendine kendine mırıldanırken Belinay içerinden bağırdı.
"Duyuyorum seni! Anama laf etme."
Aslı gülerek fırındaki kekini çıkartırken hala Bartu'yu dinliyordu.
Kekini soğuması için ocağın üzerine bırakıp tekrar salona döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şans Eseri (Tamamlandı)
Chick-LitDağhanlar Şirketlerinin ilk varisi Bartu Dağhan. Mesleğini eline aldıktan sonra babasının devrettiği şirketlerin başına geçmiş genç, yakışıklı bir iş adamı. Yaptığı işlerle ün salmış adını ülkesine ve dünyaya duyurmayı başarmıştı fakat bir yandan da...