1.

95 12 32
                                    

Merhabalar harika bir yarı texting hikayesine hoş geldiniz.

Buraya başlama tarihinizi bırakabilirsiniz.

Uzatmadan ilk bölüme geçelim, oy ve yorumu eksik etmeyin lütfen.

İyi okumalar ❤🌷

--------

Heyecandan titreyen ellerimi bacaklarımın arasına sıkıştırdım ve derin bir nefes verdim. Sakin ol, sakin.
Acaba şu yastıkla kendimi boğsam ne kadar sürede ölürdüm. Ne kadar kısa sürede olursa benim için o kadar iyiydi. En azından attığım mesaja cevap gelmeden olsa çok iyi olurdu.

Alt tarafı hoşlandığın çocuğa mesaj attın, ne vardı bunda. Kim bilir günde kaç kişi hoşlandığı birine mesaj atıyordu. Bu gayet normaldi.
Evet, normal ama 'Seni evimin direği çocuklarımın babası yapacağım' demediklerine eminim.

Ne yani, aklıma başka bir şey gelmemişti. Ne deseydim. 'Ah merhaba sevdiğim bey, senden aşırı hoşlanıyorum bana çıkar mısın?' mı deseydim.
Biliyorum. Saçmaydı.

Ama onu da yazmazsın ya.

Titreyen telefonumla gözlerimi sıkıca kapattım. Ve karnıma giren ağrıya engel olamadım. Ellerimin titremesi de cabasıydı.
Derin bir nefes aldım ve bundan kaçamayacağım için elimi yavaşça yatağımın üzerinde duran telefonuma uzattım.

Evet, sakin ol, sakin.
Seni polise falan şikayet etmeyecek geri zekalı. Alt tarafı bir mesaj.

Ellerim heyecandan titrerken telefonumun şifresini girdim ve whasappa girdim.

Yiğidim: Ne? Sen kimsin?

+90: Ben ki; sultanlar sultanı, hakanlar hakanı, hükümdarlara taç giydiren, Allah'ın yeryüzündeki gölgesi, Akdeniz'in , Karadeniz'in, Rumeli'nin, Anadolu'nun, Karaman'ın ,Sivas'ın, Dulkadir vilayetinin ,Diyarbekirin, Azerbeycan'ın, Şam'ın, Halep'in, Mısır'ın, Medine'nin, Kudüs'ün, bütün Arap diyarının ve Yemen'in ve de ateş saçan mızrağımın ve zafer getiren kılıcımın gücüyle sahip olduğum nice ülkelerin sultanı ve padişahı olan Sultan Süleyman Han'ım.

Dur pardon, bu o değil.

Yiğidim: Yuh ezberledin mi bir de.

+90: Hayır, biri sorar diye hazırda tutuyordum.

Yiğidim: Biri sorar diye bu cevabı mı hazırda tutuyordun.

Beynine hayran kaldım doğrusu.

Sorumu yenilememe gerek var mı? Sen kimsin?

+90: Olmaz adımı söyleyemem, o zaman anlarsın kim olduğumu.

Yiğidim: E anlayayım diye soruyorum zaten.

Lan Tamer eğer sensen çok kötü olur.

+90: Tamer kim, ayrıca o değilim.

Zaten kim diye sorduğuma göre o da olamam.

Yiğidim: Kim olduğunu bilmediğim biriyle konuşamam. Son kez soruyorum. Sen kimsin?

+90: Maalesef söylemem. Sadece, seni seviyorum. Bunu bil.

+90: Yiğidim?

Ne oldu ya foton gitti

Engelledin yani, peki...

Ne güzel de engelliyorsun yiğidim benim be.

Lale Hissi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin