[Porco Galliard]

1.3K 57 38
                                    

****

*fuckboy:nasıl açıklayacağım tam bilmiyorum ama yabancıların zengin bebesi berkecan anlamında kullandıkları kelime olarak alabiliriz.

*****

Çalan telefonunla uyandın.Pazar sabahıydı.Saat 7:21'di.Sabahın bu saatinde arayan kişiyi telefon ekranından öldürebilirdin.

"Alo.."

"ÇABUK UYANIYOSUN PİKNİĞE GİDİYORUZ"

"Kim-pieck?Sen misin?"

"Evet çabuk hazırlan 20 dakikaya orda oluruz.Her şeyi ben hallettim sadece giyin"

Arayan kuzenindi.Sabahın köründe seni piknik için uyandırmıştı.Sana sormamıştı bile çünkü hayır diyeceğini biliyordu.Kıymetli uykunu asla ama asla hiçbir şeye değişmezdin çünkü.

Beş dakika kadar yeri izledikten sonra sonunda öfleye püfleye yataktan kalkabilmiştin.Banyoya gittin,saçını tarama zahmetinde bulundun.Piknik olduğu için en rahat eşofmanlarını giydin.Aynaya baktığında siyah kısa eşofmanın ve siyah tshirtinle aynı erkek çocuklarına benzemiştin.

Çantana laptopun,powerbank'in, kulaklıkların gibi elektronik olan her şeyi attın. Olayı düzenleyen Pieck olduğu için ortamın kalabalık olma ihtimali yüksekti.Bu yüzden insanlarla olabildiğince az temas etmeye çalışacaktın.Onun ortamına hiç güvenmiyordun.

Aşağı indin ve beklemeye başladın. Çok geçmeden gelmişlerdi.Kapıdaki son model Tesla seni bayağı şaşırtmıştı.Bu araba Pieck'e ait değildi ve maalesef ki Tesla'sı olan tek bir kişi tanıyordun.Arabaya ilerledin.Pieck arka camdan kafasını uzatmıştı.

"Y/N!!Atla bakalım,ön senin"

Ön koltukta Pieck'in çocukluk ardaşı oturuyordu..Porco.Yani..inkar edemezdin,yakışıklı çocuktu.Sarı saçı yakıştırdığın sayılı insanlardandı. Hatta eskiden ona platoniktin bile denebilir.Ayran gönüllülük sağolsun gördüğün birine aşık olman çok da bir zamanını almıyordu.Ama ne var ki sinir problemleri olan,agresif ve burnu havada biriydi.Pieck sağolsun çok sık görüşmenize rağmen öyle çok muhattap olmazdınız.

Eskiden ona sıcak davranmaya çalışıyordun.Onun da yapısı böyledir deyip her şeyi alttan alıyordun.Ama zamanla gurur yapmış,ben kimsenin nazıyla uğraşamam demiş ve muhattapı azaltmıştın.O da seninle aynı düşünmüş olmalı ki aynı mesafeyi o da koymuştu.

Hem o neden gelmişti ki şimdi?Bilseydin daha düzgün giyinirdin. Sadece Pieck ile ikiniz olacağınızı düşündüğün için tamamen baştan savma giyinmiştin.

"Nerden çıktı bu piknik işi şimdi?"

"Aah..öylesine,güzel planlarımız var.Değilmi Porco?"

"Hmm.."

Pieck'in anlattıklarına göre eğlenceli biriydi.Ama sen bu eğlence mevzusuna bir kere bile tanıklık edememiştin.Yüzü hep asık ve ciddiydi.

"Keşke önceden haber verseydin ama.."

"Hadi ama Y/N..tamamen spontene gelişti.Keyif almaya bak."

"Umarım"

Kulaklıklarını taktın ve koltuğa yerleştin.Alana gidene kadar uyumayı planlıyordun.Ama planı uygulayamamıştın çünkü Porco radyodaki oldukça hareketli olan müziğin son ses açmıştı.İrkilerek uyandın ve 'öff'ledin

Porco anlık olarak yüzüne baktıktan sonra tekrar yola döndü.Ardından radyoyu tamamen kapattı.

"Bunun en sevdiğin şarkı olduğunı sanıyordum"

anime karakterleri ile hayal et  [one shot]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin