[Uchiha Itachi pt.2]

1.1K 70 61
                                    

"Tam bir yalancısın.."

Yeni bestfriend'in..Shisui doğru söylüyordu

Tam bir yalancıydın

"Her zaman iyiyim,sorun yok diyorsun.Canın yanıyor Y/N. Diğerleri göremese de inan ben çok iyi bir şekilde fark ediyorum.Bana yalan söyleyemezsin."

Tek bir kelime söyleyemedin.

Shisui haklıydı çünkü.Her kavgadan sonra ne kadar hasar alırsan al iyiyim diyordun.Ama belliydi zaten iyi olmadığın.Vücudundaki morluklara her gün bir yenisi ekleniyordu.

Yakuza çetesine katılalı yaklaşık bir sene oluyordu.Geçen süre içinde rütben giderek artmış,daha büyük kavgalara karışır olmuştun.Açıkçası hiç istemediğin işler yapıyordun. Senin için o kadar ağırdı ki bu yaşananlar.Burda kalmanın ise sadece iki sebebi vardı;

İlki korkuydu.Peşine takılmaları yada seni öldürmeleri korkusu.Her bölgeden,her sokaktan en az üç kişiyi bir güzel hastanelik etmiştin. Dövdüğün kişi,ya da herhangi bir yakını seni bulsa mahfolurdun.

İkincisi mi..ikincisi laf aramızda yakışıklı,karizmatik,düşünceli ve kibar mı kibar lideriniz Itachi'ydi

Dediğimiz gibi kitbar ve düşünceli lideriniz senin narin vücuduna kıyamamış olmalıydı.En azından sen böyle düşünüyordun.Diğerlerine hiç yapmadığı jestlerde bulunuyordu. Bunu da hem çok çalışmana hem de bir 'hanımefendi' olmana bağlıyordu.

'Biraz dinlenmeni istiyorum Y/N..'

'Sen kızsın Y/N..'

'Kendi geliştir,ama bunu yara almadan yap Y/N'

'Böyle olması gerekiyor Y/N..'

Gün içinde seni yemeğe davet ediyor.Kavgalara gitmek yerine güzergahta kalman talimatını veriyor,gittiğin her kavgaya kendisi de katılıyor ve her sana saldırmaya çalışana kendi müdahale ediyordu. Hoşuna da gidiyordu bunlar.Sana ayrıcalıklı davranması falan.Bilirsin hem yakışıklı hem de yakuza lideri.. Her kızın elde edebileceği şeyler değil bunlar.Ona karşı,hele o seninle böylesine ilgilenirken boş kalmak imkansızdı.

"Aman,Shisui.Boşversene.Bulaştım bir kere bu işe,sanki bırakabilirim de..Biliyorsun ayrıldığım an beni tek başıma bulur bulmaz öldürürler.350-400 kişi var peşimde.Tek başıma kafa tutabilmemin imkanı yok"

"Tek derken??Itachi ne olursa olsun senin arkanda farkında mısın?"

'Farkındayım..farkında olmaz mıyım.. Ne yapalım tatlı bebişim kıyamıyor bana..'

"Kızım bunu görmemek için kör olmak lazım da neyse... söylemeyi unuttum.Itachi bugünkü dövüş eğitimini erkene almış."

Bir de bu vardı.Haftada iki kere aikido dersi alıyordun ondan.İster istemez günün neredeyse her saati görüşüyordunuz.Her saat onun o yakışıklı yüzüne bakıyordun.E ne yalan söyleyelim o da yanından ayrılmanı pek istemiyor gibiydi.

"Hm,ne zamana peki?"

"Yemekten önceye koymuş"

"Ah..tamamdır"

Elindeki bambuları soyup şekiller veren Shisui durduk yere sana bakarak gülümsemeye başlamıştı

"Ne?"

"Hiç.."

"Ne oldu Shisui ya söylesene?"

"Aklıma bir şey geldi de"

anime karakterleri ile hayal et  [one shot]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin