Bir şey diyim mi..içime en çok sinen, en beğendiğim hikayelerden biri oldu. Umarım siz de beğenirsiniz.Keyifli okumalar...
"Bu mu yoksa bu mu yoksaa bu mu yoksa yoksa yoksa bu mu"
"Kızım millet max 3 seçenek sunar sen bana 150 seçenek sunuyorsun nasıl seçiyim?"
Oda arkadaşına doğru dönüp omuz silktin
"Offff bilmiyyoruuuumm"
Üniversitenin yılbaşı partisi için hazırlanıyordunuz.Kalabalık ortamlar asla senlik değildi.Bir partidense 3-5 arkadaşınla samimi ve ufak bir kutlamayı tercih ederdin.Ama o kutlamaya gidiyordun;çünkü 8 aylık flörtün X de orda olacaktı.
Evet evet..sekiz aydır flörtleşiyordunuz.Buna rağmen hala bu işin adını koyamamıştınız. Aslında sana kalsa ilişkiniz için 'evet ya, çıkıyoruz' diyebilirdin.Ama o sana bir teklifte bulunmamış ya da şimdiye kadar hiç 'sevgilim' diye hitap etmemişti.
Seni başkalarından kıskanıyordu, hasta olduğunda telaşlanıp elinden gelen her şeyi yapıyor,üzgün olduğunda neşelendirmeye çalışıyor, seninle vakit geçirmekten çok keyif aldığını söylüyor,regl olduğunda elinde poşetlerle yurdun kapısına kadar geliyor,seni kendi yaptığı akşam yemeklerine davet ediyor,tüm dertlerini sana anlatıp senden tavsiye istiyordu.Ama sana bir kere bile 'sevgilim' dememişti.
Aslında X bir değişim öğrencisiydi. Okuduğun üniversiteye erasmusla gelmişti.Sizin ülkenizden değildi yani.Belki de onun ülkesinde teklif yoktur diye düşündün.Her şeyi pat diye yapıyorlardır. Ama yine de açık bir itiraf gelmediği için emin olamıyor,kendi kendine gelin güvey olmak istemiyordun.
"Sanırım abartmaya gerek yok ya"
"Bence de,X'in seni her halinle beğendiğini hepimiz biliyoruz"
"Ya X için mi diyorum..."
"Yoo benim için diyorsun"
Ayağındaki terliği alıp arkadaşına doğrulttun.Elleriyle vücuduna siper aldığında terliği yere koyup geri giydin.
Sade bir elbise yeterli olacaktır diye düşündün ve yılbaşı ruhu için kırmızı renkli diz üstü yarım kollu düz elbiseni giydin.Saçlarını da saldın, yurt şartları yüzünden çok da bir şey yapamazdın zaten.
"Üşümeyecek misin?"
"Altına kalın bir çorap giyeceğim"
"Haa,oke"
"Sen ne giyeceksin,karar verdin mi?"
"Kızım ben sen miyim?Yılların sapıyım ben,tabii ki süslenicem. Belki hayatımın aşkı ile bu partide tanışırım belli mi olur..."
Arkadaşının söylediklerine kıkırdadın
"Bu mesela"
Arkanı dönüp gösterdiği elbiseye baktın
"Oohaaa..Abartma istersen bu ne kız?"
Gösterdiği elbise senin yakın akraba düğününe giderken giyeceğin türden bir şeydi.Çok yakın akraba...kardeşin falan.
"Üff sen ne anlarsın be zevksiz.Bunu giyicem işte"
"Sen bilirsin,enayi."
Bu sefer aynı terlik şakasını arkadaşın sana yapmıştı.Gülüp makyajını yapmaya devam ettin.O da elbisen ve saçların gibi sade bir şey olacaktı. Hazırlığınız bittikten sonra mekana gitmek üzere yola çıktınız.Mekan kampüsün içinde,bahçenin en yüksek kesimindeydi.Alandan tüm kampüsü rahatça görebiliyordunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anime karakterleri ile hayal et [one shot]
FanfictionY/N X Anime Karakterleri •• canım sıkıldı öylesine başladım genelde istek üzerine yazıyorum