Sinirle evin kapısını açıp içeri girdin.Çantanı ve üzerindeki ince ceketi koltuğa bıraktıktan sonra olağan gücünle sevgiline bağırmaya başladın
"SANA O KIZLA MUHATTAP OLMAYACAKSIN DEMEDİM Mİ?SANA OLAN İLGİSİNİ BARİZ BİR ŞEKİLDE BELLİ ETMİŞTİ ZATEN"
"Y/N sakin ol.Ne yapsaydım ittirip yere mi düşürseydim kızı?"
Onun sakin açıklamaları seni iyice çileden çıkartıyordu.Üzerine yürüyüp onu ittin
"SANA MUHATTAP OLMA DEDİYSEM OLMAYACAKTIN X!RESMEN TACİZ ETTİ SENİ VE SEN ONA NAZİK DAVRANMAKTAN BAK ALTINI ÇİZİYORUM NAZİK DAVRANMAKTAN BAŞKA HİÇBİR ŞEY YAPMADIN"
"Y/N..bak"
"ANLATTIKLARIN GERÇEK MİYDİ Kİ X?ARANIZDA GEÇENLER SADECE ANLATTIKLARIN MIYDI? YOKSA SENİN DE ONA MI İLGİN Mİ VAR? SÖYLESENE,SÖYLESENE!!"
Onu iki kolunla da göğsünden iterek bağırmaya devam ediyordun.Vücudu geri savruluyor ama o hiçbir şey yapmıyordu
"Y/N ne saçmalıyorsun sen?Onun geleceğini bilmiyordum bile.Sadece ayağı takıldı benim yapabileceğim bir şey yoktu.Ben zaten sana söz verdim Y/N yemin ederim haberim yoktu geleceğinden.Onun ilgisi umrumda değil ben sana aşığım"
X'in arkadaş grubuyla buluşmadan dönüyordunuz.X arada bir seni de götürüyor, arkadaşlarıyla zaman geçirmeni istiyordu. Normalde gittiğinizde aşırı eğlenir,eve çok mutlu şekilde dönerdiniz.Ama bu sefer öyle olmamıştı. Çünkü Haru, yine Yua'yı yanında getirmişti.
X Yua'yı görür görmez yerinde huzursuzca kıpırdanmaya başlamıştı. Arkadaşları da kızı görünce önce X'e sonra sana daha sonra da kıza bakmışlardı.Sen de aynı şekilde bir kıza bir de X' bakıyor.Ona 'o neden burda' bakışları atıyordun
Yua X'e çocukluğundan beri aşıktı. Ama X ona hiç yüz vermemişti.Daha sonra Yua Amerikaya gidince tüm iletişimleri kesilmişti.Taa ki iki ay öncesine kadar.X'in uzun süredir seninle çıkıyor olduğunu duyan Yua hala X'ten ümidini kesmemişti.X'e yakın olmak için de onun arkadaş grubundan Haru ile çıkmaya başlamıştı.Haru yıllardır Yua'ya aşıktı. Onun asıl amacını bilse bile ona deliler gibi aşık olduğu için bir umutla onunla çıkmaya devam ediyordu.
Daha önce de Yua ile aynı ortama girmiştiniz.Ama X'e bir daha onunla aynı ortama girmek istemediğini, Yua'nın X'e olan bakışları,hal ve hareketlerinden rahatsız olduğunu kesin bir dille belirtmiştin.X ise seni onaylamış bir daha onunla aynı ortamda olmayacağınızı söylemişti. Ama bugünki buluşmanızda Haru yine Yua'yı yanında getirmişti.
Sinirle kalkıp lavaboya gittin. Lavaboda kendini sakinleştirip geri döndüğünde ise o manzara ile karşılaştın.Yua yanlışlıkla bakın 'yanlışlıkla' X'in kucağına düşmüştü.X ise onu nazikçe belinden tutup kaldırmış ve kıza hiçbir şey dememişti.Şanslıydın ki her şeyi görmüştün.Zaten burda olması yüzünden kıza sinirliydin. Gördüklerin de patlama noktan olmuştu.
"AŞIK??AŞIK MI!!!NEDEN ONA HİÇBİR ŞEY DEMEDİN BEN ZATEN ARANIZDA HİÇBİR ŞEY OLMADIĞINA İNAMAKLA APTALLIK ETTİM! SANA VE SEVGİNE İNANDIĞIM İÇİN DE PİŞMAN ETTİN BENİ!!"
Söylediğin sözlerle afalladın.Sinirle ağzından çıkanları duyamamıştın.
"Öyle mi,Y/N?Sevgime inandığın için pişman mısın?"
Yutkundun.Sersemliğinden kurtulmak için etrafına bakındın.
"Ben-ben öyle demek ist-X dur ne yapıyorsun öyle demek istememiş.."
Cümleni bitiremeden X saniyeler içinde ceketini ve araba anahtarlarını alıp evden çıkmıştı.Sense arkasından bakakalmıştın.
Derin bir nefes alıp koltuğa oturdun. Dakikalar geçtikçe aklın başına geliyor,pişmanlığın artıyordu.Sonuçta X kıza 'gel kucağıma otur' dememişti. Onun herkese karşı kibar olması bir suç değildi,bu onun kişiliğiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anime karakterleri ile hayal et [one shot]
FanfictionY/N X Anime Karakterleri •• canım sıkıldı öylesine başladım genelde istek üzerine yazıyorum