sizsasuke
°°°°°°
Koltuğunda oturur halde saatine baktın
3.45
Bugünkü son seansındı.
Sabırsızlıka beklediğin hastalarından biri gelecekti.
Amerika'da bir psikolog olarak çalışıyordun.Büyük bir yer sahibi değildiniz ama yine de iyi iş
yapıyordunuz.Beş psikolog arkadaş olarak büyük bir rezidansın orta kısımlarında 2 kat tutmuştunuz.Üç sene kadar olmuştu çalışmaya başlayalı.Tabii üç senede her zaman mükkemmel değildiniz.Zamanla artmıştı randevu sayılarınız.Ve yine zamanla bu civarlarda ünlü bir psikoloji merkezi haline gelmiştiniz.Tedavisi bittikten sonra ayrılan hastaların yanı sıra devamlı hastalarınız da vardı.
Bu gün ise ilk kategoriden olacağını tahmin ettiğin,günün son danışanı gelecekti;Uchiha Holding'in gizli müdürü Uchiha Sasuke
Gizli denmesinin neden ise birçok şirket sahibinin aksine o tam bir bilinmezdi.Google'da tek bir resmi yoktu.Sadece yazılar.Hayatını gizli yaşıyor,insanlar onu bilsin istemiyordu.Onu gördüğünde ise çok şaşırmıştın.Bu kadar yakışıklı birini beklemiyordun.Bilirsin çoğusu gibi yaşlı birisi olduğunu düşünmüştün hep.Ama o çok farklıydı. Her genç kızın anında aşık olabileceği bir yüzü vardı.Onun senin danışanın olduğunu herkese söylemek istiyordun.Bu şekilde büyük reklam yapabilirdin ama..danışan politikası gereği her şeyi gizli tutmalıydınız
Bu kendisinin 8. seansı olacaktı.Onun seanslarını sabırsızla bekliyordun. Oldukça sürükleyici ve üzücü bir hayat hikayesi vardı.Kendisinin bu yüzden olsa gerek oldukça sessiz olmasına karşın aşırı derecede sinir problemleri vardı.Size ise bir arkadaşının zoru ile gelmeyi kabul etmişti.Buraya istemeye istemeye geldiği için onu konuşturmak da bir hayli zordu.Ama sonradan sonraya, seanslar ilerledikçe onun buraya kendi isteği ile gelmeye başladığını ve eskiye nazaran daha konuşkan olduğunu fark etmiştin.
Kendisi çok değil,üç seans önce açılmıştı sana.Bundan önceki tam beş seansını onun güvenini kazanmaya ve azıcık da olsa ağzındaki baklayı çıkarmasına harcamıştın.Ama dinledikçe ona hak veriyordun. Gerçekten zor bir hayat yaşamıştı.
O daha çocukken çok sevdiği abisi tüm ailesini öldürüp ortadan kaybolmuştu.Abisine olan öfkesi ve intikam duygusu ile büyümüş ama abisinin vefatından sonra onun aslında iyi birisi olduğunu ve ailesini kendisinin iyiliği için öldürdüğünü öğrenmişti.Sonrasınsa ise öfkenin yerini Sasuke'nin içinde gittikçe büyüyen bir pişmanlık almıştı.
Çalan kapı ile notlarından kafanı kaldırın.Bu seans mola vermeye karar vermiştiniz.Sasuke size hoşlandığı kızdan bahsedecekti bu seans.O kızı çok merak ediyordun.Gerçekten şanlı biri olmalıydı.Bu yakışıklı çocuğu isteyen kız çok olmalıydı.Ama onun istediği kız nasıl biri olabilirdi ki?
"Gir."
"Hoşgeldin Sasuke.Geç otur bakalım"
"Nasılsın bu gün bakalım?Nasıl gidiyor?"
"İyi,her zamanki gibi"
"Bu gün biraz moralin bozuk gibi duruyor.Bir sorun mu var?"
"Yoo.Ne sorunu"
Konuşacağınız konu yüzünden gergin olabileceğini düşündün.
"Neşelen, unuttun mu bugün hoşlandığın kızdan bahsedecektin. Bu şanslı kız kimmiş gerçekten çok merak ediyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anime karakterleri ile hayal et [one shot]
FanfictionY/N X Anime Karakterleri •• canım sıkıldı öylesine başladım genelde istek üzerine yazıyorum