oiii oiii gerçekten bir şeye başladım ama nasıl devam eder bilmiyorum umarım beğenirsiniz yazım yanlışlarım olabilir bunun için özür dilerim bir de rica etsem oy kullanıp yorum yapmayı unutmayın teşekkür ederim.
Louis mesajı atıp odasının içinde tur atmaya başladı Harry ona büyük ihtimalle konseri soracaktı ama Louis bu soru karşısında ne diyeceğini tam olarak bilmiyordu çünkü konsere giderken böyle bir olayla karşılaşmayacağına emindi lanet olsun dedi içinden
@harrystyles
Nasıl neden bence neden olduğunu gayet iyi biliyorsun.
Louis yine kendi kendine bir yaaln bulmam gerek inkar etmeliyim yoksa işler daha boka saracak diye geçirdi, ayrıca bunları gerçekten telefonda mı konuşacaklardı.
@louist91
Harry geçekten neyden bahsettiğini anlamıyorum.
Tam telefonu geri bırakacaktı ki anında cevap geldi
@harrystyles
Tanrım!! Artık salağı oynamayı bırak dün seni benim konserimden çıkarken görüntülemişler doğru mu bu?
Louis'nin gerçekten elleri titremeye başladı ya bir şekilde yalan söyleyip yine belki de Harry'nin kalbini kıracaktı ya da gerçekleri söyleyip bir şekilde adım atması gerekiyordu belki aralarındaki bu saçma soğukluğu bitirebilirdi.
Bir süre cevap vermedi kafasını toplayıp tekrar telefonu eline aldı.
@louist91
Evet dün gece konserindeydim bir süreliğine New York'a gelmiştim ve senin konserininin olduğunu duyduğumda zaman geçirmek için gelmek istedim senin için sorun var mı ?
@harrystyles
Bilmiyorum yani sorun yok tabiki ama en azından haber verebilirdin sonuçta sen ne kadar umursamasanda bir geçmişimiz var 6 yıl boyunca aynı gruptaydık değil mi?
Louis gerçekten mi dedi gerçekten sadece aynı grupta mıydık tek nedeni bu muydu ve Tanrım benim umursamadığımı nereden çıkardı onu hala seviyorum.
@louist91
Sadece seni rahatsız etmek istemedim
@harrystyles
Anlıyorum yine de haber verseydin beni rahatsız etmezdin emin ol!
Louis dün geceyi düşündü onu uzaktan izlemek yetmiyordu onunla ne kadar olduğu fark etmez yüz yüze konuşmak istiyordu.
@louist91
Bu arada hala New Yorktaysan biraz konuşabilir miyiz yüz yüze yani müsaitsen tabi
HARRY POV
Aman Tanrım buluşmak istiyor hayır sakin kalmalıyım bunca yıl sonra ne konuşacağız ben yeni yeni kendimi toparlamışken tekrar onu görürsem nasıl davranacağım "sikeyim nereden çıktı bu"
@harrystyles
Evet hala New Yorktayım iki gün sonra uçağım var biliyorsun tur devam ediyor ama biz ne konuşacağız ?
@louist91
Bunca yıldır birbirimizi görmedik bence anlatacak şeylerimiz vardır ya da geçmişi konuşabiliriz ?
@harrystyles
Peki ne zaman ve nerede ?
@louist91
Sorun yoksa yarın buluşalım saat 12 gibi uygun mu sana ama mekanı sen belirle bilemedim ben.
@harrystyles
Eğer dışarı çıkarsak magazine kesin yakalanırız ne kadar istemesem de bana gel daha rahat oluruz.
Evet Harry onu deli gibi görmek istiyordu sonuçta çok özlemişti o masmavi denizi andıran gözlerini onun için sarf ettiği güzel kelimeleri ama evine de gelmesini istemiyordu çünkü onu gördüğü an gardını indireceğini biliyordu.
Sakin kalmaya çalışıp yukarı çıktı duşa girerse her şeyin düzeleceğini düşünerek suyu açtı sıcak tarafa getirdi ve soyunup sıcak suyun altına girdi vücudu rahatlarken yarın neler olacağını düşünüyordu.
Ne konuşacaklardı daha doğrusu neyi konuşmayacaklardı neredeyse 3 yıl geçmişti ve bu süreçte Louis'nin bir bebeği olmuştu Freddie çok tatlı bir çocuktu ama onun çocuğu olduğu gerçeğini değiştirmiyordu yıllardır konuşmadıkları için çocuk gerçekten Louis'nin mi yoksa bazı fanların inandığı gibi bir babygate olayı mı bilmiyordu. Daldığını fark edip hızlıca saçını şampuanlayıp duştan çıktı üstünü giyip aşağıya indi ve kendine yemek hazırlamaya başladı ve bu sırada yine yarın olacakları düşünüp dalıp gitti.
Arkadaşlar selaaam bu konuda herkesin ne kadar hassas olduğunu biliyorum ve bu konuya girmek istemiyordum ama bu gerçek hayattan esinlenen bir fic olduğu için bu konuya girmem gerekiyor, benim şahsi fikrim babygate olayı olduğu yönünde bu konu hakkında nasıl yazmam gerekiyor bilmiyorum açıkçası sizinde düşüncelerinizi çok merak ediyorum çünkü ona göre ilerlemeyi planlıyorum, lütfen herkes saygılı bir şekilde yorum yapsın unutmayın herkes sizin gibi düşünmek zorunda değil
ŞİMDİ OKUDUĞUN
far from you// L.S.
Non-Fiction"2 yıl boyunca neden hiç beni aramadın, aylarca telefon başında senden bir çağrı bekledim ama gelmedi bende pes ettim artık" dedi Harry hüzünlü bir sesle. "Artık burdayım bebeğim her şeyi düzeltmek için buradayım."