Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen🥺
"asla kıramadığım utangaçlığımla Louis'nin yanına yaklaşıp "Bu gece burada kalmak ister misin baya geç oldu şimdi eve dönme?" "
Louis önce sessiz kaldı ne diyeceğini bilemedi evet yaklaşık 2 gün önce birlikte uyumuşlardı ama o zaman Harry sarhoştu ve belki de sarhoşluğuyla onunla uyumasını istemişti şimdi ise tamamen ayıktı ve ne yapması gerektiğine karar veremiyordu.
Harry ona öyle güzel bakıyordu ki yeşilleri büyümüş, küçük bir çocuk masumluğuyla ondan cevap bekliyordu, Louis buna dayanamadı başını 'tamam' anlamında sallayıp onu onayladı.
Üzerinde sadece boxer kalana kadar soyunup yatağa girecekti ki, Harry'den izin istermiş gibi gözlerine baktı. Harry ise gözlerini kırpıştırarak onu onaylayınca üzerindekileri çıkartıp yatağa girdi.
Nedeni ise Louis hiç bir zaman eşofman veya pijamalarıyla yatmazdı boxerla ya da çıplak uyurdu, Harry de bunu bildiğinden kötü bir niyet aramamıştı hoş nasıl arayabilirdi ki Louis'ydi o, 16 yaşından beri sevdiği adam.
****
Harry'nin konserleri verdiği aradan sonra tekrar başlıyordu. Yarın BBC1' da olacak küçük konseri için Manchester'a uçması gerekiyordu.
Yanında uyuyan meleği uyandırmak istemedi o kadar güzel uyuyordu ki. Kemiklerini kırana kadar sarılmak istiyordu.
Sessizce yanına yaklaşıp saçlarını okşamaya başladı, yüzüne doğru üfledi, okyanusları perde gibi kapatan göz kapakları yavaşça aralandığında ilk gördüğü şey zümrütler olduğu için Tanrı'ya tekrar teşekkür etti.
Harry yeni çıkmaya başlamış sakalları okşarken "Dünün güzelliğinden bugünü sana söylemeyi unuttum, yarın akşam BBC'de konserim var. O yüzden 5 saat sonra uçmam gerekiyor, sen istersen uyumaya devam et. Böyle çok ani oldu farkındayım ama gitmem gerek."
Louis üzgün mavilerini yeşillerle buluşturdu. Ondan ayrılmak istemiyordu kalsa nolurdu. Harry yaklaşıp Louis'nin başına minik bir öpücük kondurdu fark ettirmemeye çalışsada kokusunu içine çekmeye çalışıyordu. Louis bunu anladı ama sesini çıkarmadı Harry'i tutup dudağı ve yanağı arasında kalan beni yavaşça öpüp geri çekildi anın etkisiyle ikisi de birbirine bakıp durdular.
Harry kendini toparlayıp " Umm benim çıkmam gerek sonra haberleşiriz kendi evinmiş gibi takıl mutfak masasına yedek anahtarı bırakıyorum çıkarken kapıyı kilitlersin."
Louis 'tamam' anlamında başını sallayıp onu onayladı. O dudakları tekrar öpmek istiyordu tekrar nefessiz kalıp o dudaklardan nefes almak istiyordu ama daha aralarındaki şeye bir isim koymadıkları için Harry'nin vereceği tepkiden korkuyordu.
Hem Louis hala Eleanor faktörünü aradan çıkaramamıştı, sadece bu 3 gün için Eleanor'a onu rahatsız etmemesi için rica etmişti.
O kötü biri değildi ama Harry ile aralarındaki ilişkinin bozulmasını sağlayan en büyük faktördü. İşte Harry bu yüzden onu sevmiyordu Louis de doğal olarak ona hak veriyordu.
***
Harry BBC için vereceği konser için kulisteydi üzerine giydiği güllü takımı ve yapılmış saçlarıyla konser saatini bekliyordu, düşünüyordu şu ana kadar olan her şeyi. Eleanor'u Louis'yi aralarındaki ilişkiyi ne yapması gerekiyordu, come-out olmadıkları sürece bu böyle devam edecekti ve Harry tekrar o zorluklarla karşılaşmayı, her gün ağlamayı, ağlayarak Louis'yi beklerken uyuyakalmayı istemiyordu, hiç birini istemiyordu. O sadece sevdiği insanla birlikte mutlu ve özgür bir hayat istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
far from you// L.S.
Non-Fiction"2 yıl boyunca neden hiç beni aramadın, aylarca telefon başında senden bir çağrı bekledim ama gelmedi bende pes ettim artık" dedi Harry hüzünlü bir sesle. "Artık burdayım bebeğim her şeyi düzeltmek için buradayım."