7- brasil

212 24 126
                                    

beklettiğini farkındayım ama ne yazmam gerektiğini bilemedim ve derslere yoğunlaşmaya başladım umarım beğenirsiniz❤️

Harry uçaktayken aklına gelen anılarla önce sırıtıp sonra hüzünlendi. Brezilya ikisi için çok ayrı bir yere sahipti. Öyle ki sol bacağının üstünde Brasil dövmesi vardı.

*flashback*

Bizim için tutulan otele giriş yapıyorduk, 5 kişiydik ama 4 oda verilmişti elbette ben ve lou aynı odada kalacaktık. Neredeyse 4 yıldır birlikteydik ve her geçen gün birbirimizle olan bağımız daha da güçleniyordu ve bundan asla şikayetçi değildim.

Küçük el bavullarımızı alarak asansöre bindik.

Niall "Bugünlük tüm gün dinlenelim bence zaten iki gün sonra konser var yarın gezeriz sonrasında konser için prova yaparız uyar mı size? "

Louis hemen söze atladı "evet evet çok iyi olur uçakta çok yoruldum zaten."

Bunun yalan olduğunu tüm grup anlamasına rağmen kimse çaktırmamıştı sadece Liam'ın ufak sırıtşını yakalamıştım.

Tamam o zaman akşam yemekte görüşürüz, dedi Niall.

Louis ve ben bizim odamızın olduğu kapıya gelip verilen kart ile odaya girdik. Oda da tabiki bir tane çift kişilik yatak vardı. Hemen kendimi yatağa bırakıp elimle yastığı başımın altına koydum.

Louis de ayakkabılarını çıkarıp emekleyerek yanıma uzandı, ellerini göğüsümün üstüne koyup ufak dairesel hareketler yapıyordu.

"Bugün çok güzel olmuşsun son zamanlarda saçlarını uzatman çok hoşuma gidiyor prenslere benziyorsun."

"Sen bunu dedin ya asla kesmem saçımı" diyerek kıkırdadım. Louis ise yüzüme bakıp sırıttı.

"Sen hep benim dediklerimi yapar mısın?" dedi sinsi bir sırıtış ile Louis.

"Ah hayır bugün olmaz lütfen çok yorgunum" diyerek sahte bir şekilde söylenmeye başladım, ciddi anlamda yorgundum ama karşınızda bir Louis Tomlinson varsa ona hayır deme gibi bir şansınız olmuyor.

Louis bacaklarını iki yanıma koyarak yavaş yavaş üstüme çıktı yavaşça birbirimizi soyduk üstümüzde sadece boxerlarımız kalmıştı,  sonrasında alnımdan başlayıp boynuma daha sonra ise kırlangıç ve kelebek dövmemin hemen altına kadar küçük öpücükler bırakıp ara sıra ısırıyordu.

Sertleşmeye başladığımı hissedip kendimi sürtmeye çalışıyordum ama Louis beni öyle bir güç ile iki elimi başımın üstünde tutuyordu ki hareket etmem bile zordu.

"Hayır Hazza sesini duymak istiyorum tutma kendini."

"A-ahh Lou day-dayanamıyorum çabuk ol"

Bana inat edermişçesine hareketlerini daha da yavaşlatarak altımdaki boxerın kenarlarını dişleriyle çekerek aşağı indirmeye çalıştı. Bunun yetersiz olduğunu gördüğündeyse elleriyle hızlı bir şekilde beni tamamen soydu.

Büyümüş olan sertliğime bakarak sırıttı ve yüzüme yaklaşıp o ince dudaklarını benimkilerle buluşturdu. Alt dudağımı dişleri arasına alıp daha sertçe öpüyor sonrasında bu kadar vahşi davranan kendisi değilmiş gibi küçük öpücükler bırakıyordu.

Dayanamayıp yine ona sürtünemeye çalıştım, bana izin vermişti çünkü üç parmağını ıslatmam için ağzıma yollamakla meşguldü.

Yeteri kadar yaladığımı hissedince parmaklarını geri çekip kafasını aşağı indirdi tam ne yapıyorsun diyecekken dilini deliğimin çevresinde hissetmem ve inlemem bir oldu. Dilini geri çekip ilk parmağı yolladığını hissettim.

"L-lou daha fazla aahh"

İkinci parmağını içimde hissetmemle tırnaklarımı sırtına geçirdim. O ise beni rahatlatmak için vücudumu öpmeye başlamıştı.

Saçlarını çekip adını inlerken oluşan boşluk hissiyle rahatsızlar kıpırdandım. Girişimde hissettiğim sertlikle nefesimi tuttum. Louis yavaş yavaş içime girip alışmamı bekledi, kendimi ona doğru ittirince hareketlerini hızlandırıp belli bir tempo tutmaya başladı.

İkimizde kendimize engel olamayıp yüksek sesle inliyorduk. Ona temas etmeden duramıyordum bu yüzden ellerimi onun kalçalarına götürüp sıktım bunu fırsat bilip içimden çıkana kadar geri çekilip birden kendini ittirdi ve o son noktam oldu.

Seslice inleyerek geldiğimde o da benden hemen sonra geldi. Gözlerime bakıp beni öptü ve içimden çıkıp yanıma uzandı.

"Bu çok güzeldi." dedi nefes nefese onu onaylayan mırıltılar çıkarıp kafamı onun boyuna sürtüp kendimi yerleştirdim.

O da ellerini kıvırcıklarıma geçirip okşamaya başladı. İçimde ona karşı öyle büyük bir sevgi vardı ki bunu sadece iki cümleye dökmek yeterli gelmiyordu ama yine de kafamı kaldırıp gözlerine baktım. " seni seviyorum bunu sakın unutma"

"Bende seni seviyorum Hazza hep kalbimde olacaksın sen de bunu unutma."


ilk defa bu kadar zorlanarak bir bölüm yazdım nasıl oldu bilmiyorum ilk ve son olacak galiba güzel oldu mu bilmiyorum ama fikirlerinizi merak ediyorum

bu arada serap çok teşekkür ederim askım den olmasan aklıma gelmezdi büyük ihtimalle ❤️

far from you// L.S.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin