çoğu olayın iç yüzünü bilmediğimiz için ben kendim kurgulayacağım yani her şey gerçek hayatta yaşananlar gibi olmayacak haberiniz olsun :)
3 yıl önce
LOUIS POV
Hazza ile 3 haftadır kavgalıydık bu saçma beard olayları... Gerçekten bu olaylar yüzünden nasıl davranmam gerektiğini anlamıyorum bir yandan güzel Hazza'mı üzmek istemiyorum ama bir yandan da Modest ile imzaladığım iğrenç sözleşme duruyor ve o sözleşmeyi çiğnediğim anda hiç iyi şeyler olmayacak.
Tam tamına 3 haftadır ayrı yerlerde kalıyoruz, Harry Niall ile kalıyor bense kimseyi yanımda istemediğim için otel odalarında sürünüyordum. Şu an Zayn yanımda olsa belki her şey daha güzel olacaktı gruptan ayrılalı neredeyse 1 ay oluyordu aslında medyaya yansıtılan gibi bir ilişkimiz olmamıştı.
Kafamı dağıtmak için otel odasından çıkıp yakınlarda bir bara doğru sürmeye başladım zaten saat daha erken olduğu için bu civarlarda kimse yoktu.Hemen barın yanına gidip barmenden bira isteyip kafama diktim. Bir,iki,üç,dört,beş arka arkası gelmiyordu bunun tek sebebi ise güzel gözlü sevgilimdi gerçekten onun kokusunu, ellerini, kıvırcık saçlarını o kadar özlüyordum ki bunu alkolle unutabileceğimi sanıyordum ama nafile.
Midemin bulandığını hissedince ağzımı elimle tutarak tuvalete doğru koştum kapıyı olan gücümle açarak kabine girdim ve midemde olan her şeyi çıkarmaya başladım tuvaletin kapısının açıldığını duydum ayak sesleri gittikçe yaklaşınca benim olduğum yere gelen biri olduğunu anladım arkamı dönüp baktığımda siyah elbise giymiş sarı saçlı bir kadın olduğunu gördüm hemen yanıma oturup peçete kopartarak ağzımı sildi.
Beni yavaşça kaldırarak yüzümü yıkamama yardımcı oldu. Başımı hafifçe eğip teşekkür ettim tuvalette çıkıp tekrar bara doğru ilerlerken hala arkamda olduğunu fark edip arkamı döndüm.
Selam sen Louis değil mi? dedi evet diyerek karşılık verdim.
"İstersen seni gideceğin yere kadar bırakabilirim" kafam zaten çok iyi bir durumdayken bu teklife karşı çıkacak gücü kendimde bulamadım ve kafamı yavaşça evet anlamında hareket ettirdim. Bardan ben önde o arkamda çıkarken birden yüzüme patlayan flaşlar yüzünden bakışlarımı kaldırdığım an paparazileri görmem bir oldu.
Hızlı bir şekilde siyah arabaya geçtiğim an kendimi koltuğa bıraktım yanımda da adını bilmediğim kız otururken "kusura bakma ama adını soramadım" diyerek adını öğrendiğim kız birden üstüme atlayıp dudaklarını benimkilerle buluşturması bir oldu 2 saniye kadar ne olduğunu çözemezken birden onu üstümden atıp ne yapıyorsun diye bağırmaya başladım bana iyice sokularak "Brianna" dedi.
"Ne sikim konuşuyorsun sen"
"Adım, adım Brianna"
"Banane senin adından amına koyim nereye gidiceksen söyle bıraksınlar sonra da yanıma yaklaşma"
Brianna bana iğrenerek baktıktan sonra şöföre bir şeyler söyleyip arkasına yaslandı. Durduğumuz yerde inerken bana bakıp gö kırpmasıyla ağzıma gelen küfürleri savurmam bir oldu. Tek dileğim yarın o fotoğrafların yayınlanmamasıydı çünkü böyle bir şey olursa Harry i düşünmek istemiyordum.
HARRY'S POV
Sabah 6 gibi uyanıp hemen duşa girdim elma kokulu şampuanımla yıkanırken aklımda bir tek kişi vardı. Louis. Şimdi ne yapıyordu acaba iyi uyumuş muydu? Yeterince yemek yemiş midi ? Ya da su içiyor muydu? Birlikteyken bile ona su içmesini hatırlatan bendim. Onu gerçekten çok özlüyordum ama bu sürekli karşımıza çıkan beard olayları yüzünden gücüm kalmamıştı bir haftada tam 7 kilo vermiştim şükür ki şu sıralar tura ara vermiştik ve medya da değildim. Bunları düşünürken kafamı yıkayıp belime bir havlu bağladım ve odama geçip üstümü giydim, parfümü sıkacağım sırada gözüme bir fotoğraf takıldı. Aynanın önünde duran 2014'ten kalma bir fotoğraf gözlerimin dolduğunu hissettim fotoğrafı elime alıp sanki beni biri izliyormuş gibi hızlıca Louis'ye bir öpücük verip çerçeveyi yerine koydum.
Mutfağa inip kendime omlet hazırlarken bir yandan televizyonu açıp kanalı bir magazin programına getirdim. Ne? Kim sevmez magazini ayrıca çocuklar buluştuğumuzda bunlara hunharca gülebiliyoruz arada komik haberlerde çıkmıyor değil.Omleti tabağa koyduğum sırada duyduğum haberle kanım çekildi.
"One Direction üyesi olan yakışıklı Louis Tomlinson yanında bir kız ile bardan çıkarken görüntülendi. Çift birlikte arabaya binip oradan hızlıca uzaklaştılar."
Duyduğum haberle tepki veremez hale gelip kendimi zorlukla sandalyeye bıraktım. Yönetim bizim ayrı olduğumuzu duymuştu. Şimdi Louis karşıma geçip bunun da bir "beard" olduğunu söylerse bu sefer gerçekten kendimi tutamaz, yüzüne karşı çok kırıcı şeyler söylerdim.
Bölüm baya kısa oldu farkındayım ama şu bebek olayını hala nasıl yapmam gerektiğini bilmiyorum kafayı yemek üzereyim.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
far from you// L.S.
Non-Fiction"2 yıl boyunca neden hiç beni aramadın, aylarca telefon başında senden bir çağrı bekledim ama gelmedi bende pes ettim artık" dedi Harry hüzünlü bir sesle. "Artık burdayım bebeğim her şeyi düzeltmek için buradayım."