"Evet Louis benimle ne konuşmak istiyorsun?"Tanrım, sesim titremeden sorabildiğim için şükürler olsun. Karşımda otururken öyle güzeldi ki, her zaman olduğu gibi ama bu güzel adam kalbimi parçalara ayırmıştı ve ne olursa olsun o kalp kırıklığı her zaman kalacaktı.
"Şimdi hemen o saçma sapan konulara girmek istemiyorum, önce kendinden bahset uzun zaman oldu ve neler yaptığını bilmek istiyorum tabi haddime değil ama anlatmak istersen dinlerim."
Önce kaybolduğum gökyüzüne baktım kırgın bakıyorlardı. Sen bana öyle bakarken benim sana hayır deme imkanım var mı? Kendimi toparlayarak konuştum.
"Aslında klasik şeyler albumu çıkardım HS1 dinledin mi bilmiyorum ama şimdilik onun için turdayım. Bildiğin gibi dün New York konseri vardı. Yarın Brezilya'dayım, orayı seviyorum. Yani genel olarak böyle asıl sen kendinden bahset."
Louis kendi içinde bir şeyler yaşıyordu sanki konuşsa bana her şeyi anlatacak ama onu engelleyen bir şeyler olduğu belliydi. Gözleri gözlerimdeydi zaten her zaman olması gerektiği gibi.
"Daha tam olarak albüm çalışmalarına başlamadım bir şeyler yazıyorum sadece sende dinlediysen 4 tane single çıkardım. Albüm için aceleci olmamaya çalışıyorum sadece her şeyi dürüst bir şekilde anlatmak istiyorum ve bunun içinde zamana ihtiyacım var."
"Eminim güzel şeyler çıkacaktır ortaya senin yazdığın şarkılar her zaman güzeldi zaten."
"Teşekkür ederim."
dedi başını eğip neyden utanıyordu benden mi bu imkanız ve ayrıca komik yıllar önce birbirimizden asla çekinmeyen biz şimdi iki yabancı gibiydik. Böyle olması ne kadar canımı yaksa da olması gereken buydu birbirimiz kırıp dökmüş, üstüne hiç bir zaman konuşmamıştık ve şimdi aramızda gözle görülür biçimde soğukluk vardı.
"Evet başka bu kadar mı yani yarın erken saatte uçağım var gerçekten dinlenmem gerek tabi anlatacak daha önemli şeylerin varsa dinlemeyi çok isterim. "
"Tabi ki var Harry sadece sen bunları duymak için yeterince hazır mısın?"
"Ben her zaman hazırdım korkup kaçan sendin, beni o mutfakta yere çöküp ağlatan da sendin. Ya da hiç arkana bakmadan kapıyı çarpıp beni günlerce hatta aylarca tek başıma bırakan, ne oldu o iki hafta kuralına sen koymadın mı o kuralı ne kadar küs kalsakta ne kadar birbirimiz kırıp döksekte geri geleceğimize söz vermiştik ben bekledim seni ama sen bırak yanıma gelmeyi mesaj bile atmadın bu durumda hazır olmayan ben değil sensin."
Louis bu laflarım karşısında anlık şok geçirdiği belliydi belki fazla ileri gitmiştim ama tam 2 yıl boyunca bunları kafamda düşünüp sinir krizleri geçiren bendim. Özür dilerim.
"Önce özür dilerim gerçekten ama bilmediğin şeyler va-"
"Anlat o zaman her zaman anlatmanı bekledim ama hazır olmayan hep sendin."
"Tamam sadece sakin ol anlatacağım her şeyi... Gruptayken benimle yaptıkları anlaşmayı biliyorsun fakat ondan sonra da sen ne kadar SYCO'dan kurtulmuş olsan da ben bağımlı olmak zorundaydım. Biliyorsun o jüri işlerini ne kadar yanımda istemesem de hep benimleydi Simon ondan kurtulamadım. Seni daha fazla kırıp dökmek istemediğim içindi her şey bana inan lütfen."
Gözlerine baktım doğru mu söylüyordu, içten miydi ? Aslında tahmin ediyordum böyle şeyler olduğunu yine de...
"Ben seni her zaman destekledim, her zaman yanındayım Louis. Bunları anlatınca çekip gideceğimi mi düşündün, gerçekten mi ? Yine birlikte olup atlatabilirdik her şeyi öncesinde olduğu gibi. Konu beni kırıp dökmemek ise alışmıştım zaten ben, o Eleanor sa daha öncesinde de vardı ya da sevgili Brianna ise ona bir şey diyemiyorum sonuçta bebeğinin annesi.."
"Lütfen o konuya şimdi girme çünkü yine bilmediğin şeyler var."
"Hah benim zaten hep bilmediğim şeyler var Louis. Sorun da bu zaten neden anlamak istemiyorsun."
Hala kırgın bakıyordu kendince haklı olabilirdi ama ben günlerce ağlama krizlerine girerken ondan tek beklediğim bir telefondu, beni arayıp her şeyin düzeleceğini söylemeseydi. Gözlerim yerdeydi, bunca şeyden sonra ne bekliyordu kalkıp ona sarılıp ah tamam o zaman hadi her şeyi unutalım dememi mi ? Bunu içten içe ne kadar istesem bile yapamazdım.
"Harry lütfen bana bak gerçekten özür dilerim her şey için ama bunu düzelteceğim, eskisi gibi olması için her şeyimi vereceğim. Sadece biraz zaman, zamana ihtiyacımız var."
"Ben artık beklemekten çok yoruldum Louis geç olmadan bir şeyler yapsan iyi olur."
Abooo neler oluyor, abarttım bir şey olmuyor bu arada dram aşığı bir insanım beni tanıyanlar var mı bilmiyorum ama merak etmeyin güzel günler gelecek, belki yarın belki yarından da yakın :)Bu arada genelde her bölümün bir şarkısı oluyor o ruh haline bürünmek için ben dinlemenizi tavsiye ediyorum jkvnvewoppovw doktor reçetesi gibi oldu ama iyi gelir.
Yorum yapıp oy kullanmayı unutmayın sizi seviyorum.💚💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
far from you// L.S.
Non-Fiction"2 yıl boyunca neden hiç beni aramadın, aylarca telefon başında senden bir çağrı bekledim ama gelmedi bende pes ettim artık" dedi Harry hüzünlü bir sesle. "Artık burdayım bebeğim her şeyi düzeltmek için buradayım."