15- you promised me

129 10 12
                                    

uzun zaman oldu ama umarım hoşunuza gider pek içime sinmedi ama :( yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın

Louis ile görüşmemiz üzerinden yaklaşık 3,5 hafta geçmişti ve bu iki haftada az da olsa yazışıyorduk. Benim konserlerimden ve onun yeni yeni yazmaya başladığı albümünden dolayı ikimizde müsait olamıyorduk.

Aslında bu görüşmeme olayı bir yandan iyi olmuştu. Onunla işleri nasıl yürütmem gerektiği hakkında hala bir karara varamamıştım çünkü o yanımdayken bu çok kolay olmuyordu.

Louis hala SYCO'ya bağlıydı ve bu durumun onu ne kadar yıprattığını elbetteki biliyordum tıpkı benim Jeff'e bağlı olmam gibi. Tabi araya kaynayan beardlardan ve pr ilişkilerden bahsetmiyorum bile en can sıkıcı yanı.

Harry bunları düşünürken Louis yeni albümü üzerinde çalışıyordu daha şimdiden iki şarkı yazmıştı ama bunları single olarak düşünüyordu albüm için biraz daha ilham gerekliydi. İlk single şarkısı hazırdı. "Just Hold On" şarkı sözleri üzerinde bir kaç düzeltme yapıp birlikte şarkıyı çıkaracağı Steve'e mesaj attı sözleri. Ritim ve müzik kısmı onundu. Louis ise en iyi bildiği şeyi yapıyı sözleri yazmıştı. Bu sırada telefonu çaldı arayan kişiyi gördüğü sinir krizine gireceğini hisseti. Telefonu olabildiğince yavaş alıp açtı.

"Ne var?"

"Louis ne güzel cevaplıyorsun sana da merhaba."

"İşlerim var sadece ne olduğunu söyle Simon."

"Bu işleri telefon üzerinden konuşamayacağımızı biliyorsun buluşmamız gerekiyor." Louis seslice ofladı, bu adamın suratını dahi görmek istemiyordu.

"Tamam ama çok duramam, mekanı ve saati mesaj atarsın." Simon'ın bir şey demesine izin vermeden telefonu suratına kapattı.

Bugün Kasım 20 2016 idi. Simon'ın söylediği mekana giderken aklında Harry vardı; şimdi ne yapıyordu acaba onun gibi yeni şarkılar yazıyor muydu, yoksa o da Louis'yi mi düşünüyordu.

Arabayı park edip kafe tarzı olan yere doğru ilerlemeye başladı, en köşe masada oturan Simon'ı görünce yüzünü buruşturdu, neyse ki kimse ona bakmıyordu. Karşısına oturduğunda konuşması için onu bekledi yanlarına garson geldiğinde kahve isteyip garsonun uzaklaşmasını izledi. Sonrasında Simon söze girdi:

"Şu an ne kadar umrunda olmasa da bir sevgilin olduğunu hatırlatmakla başlayacağım önümüzdeki iki gün onunla görüşmen gerek Danielle'ya da bilgi verildi. El ele arabadan inip bir kafeye gireceksiniz ve yaklaşık 1 saat oturup kalkacaksınız, arabaya binmeden önce onu öpmen gerek, ayrıca şu yeni yazdığın şarkı onu da XFactor'de söyleyeceksin ilk performansın orada olacak."

Louis onu dinlemek istemiyordu, kalbi acıyordu. Öpüp, el ele dolaştığı kişinin Harry olmasını istiyordu. O olsaydı ne güzel olurdu diye düşündü: elini öper, gözlerine bakar, yeşil gözlerini ve güzel dudaklarını sevinçle kısılmasını izlerdi.

Ama yapabileceği bir şey yoktu sözleşme böyleydi sadece "Tamam" diyebildi...

• • •

Louis Danielle'ı düşündü onunla 'ilişkilerinin' kısa süreceğinin farkındaydı ama sonrasında Eleanor tekrar gelecekti ve bu durum Louis'yi yaptığı işten soğutuyordu. Keşke dedi keşke Harry ile farklı zamanlarda farklı bir şekilde tanışsaydık belki de her şey çok daha güzel olurdu.

Saat 14:15 gibi giyinip Simon'ın mesaj attığı mekana doğru gitmeye başladı, gidecekleri kafenin bir kaç sokak gerisinde durup Danielle'yı beklemeye başladı. Arabadan birlikte inmeleri çok önemliydi(!)

far from you// L.S.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin