Neredeyse iki saat uyumuştum ki yine üstüme dökülen bu seferki çok daha bol miktarda olan suyla uyandım. Düşüncelerimi sesli belli ettiğimde
"Yine mi yaa"
"YİNE CANIM YİNE, BEN SENİ UYARMADIMMI HA UYARMADIMMI BU NE CÜRRET Kİ BANA KARŞI ÇIKABİLİYORSUN?
Bu kızdaki ses nerden çıkıyordu? Çok fazla bağırıyordu ve bu gerçekten sinir bozucuydu.
"Neler oluyor burda!"
Hepsi bir anda ip gibi sıra olmuşlardı ve ben yerde ıslak ıslak oturmuş kalmıştım. İleri doğru yürüyen genç ve alımlı bir kadın doyeon a çok sert bakıyordu. Şahsi olarak bu kadının kim olduğu hakkında en ufak fikrim yoktu.
"Seni en son uyardığını hatırlıyorum cariye doyeon sesin diğer prensimizin haremine kadar geliyor, yine neyi beğendiremedik sana yine DERDİN NEDİR HA SÖYLE!
Doyeon küçülüp kalmıştı, kadındaki bu gür ses gerçekten beklenmedik ti. Yanındaki kalfalar bir baş hareketiyle beni gösterdi ve biri gelip beni kaldırıp ilerletirken diğeri kadının yanında ilerlemeye devam etti. Nereye gidiyorduk!?
Dün pijamalarla gezmemişim gibi aynı koridoru ıpıslak geçiyordum. Kadın (muhtemel kraliçe) beni ana alana getirtmiş içerde beni bir güzel hazırlamışlardı. Su yeşili bir takım giydirmişler saçlarımı balık sırtı örmüşlerdi. Haremdekiler sabah çok daha erken kalkıp sürekli hazırlanıyorlardı ve ben hep geç kalıyordum anlaşılan. Yürümeye devam edip sarayın öbür tarafına geldiğimizde kalfalar kapıda kaldı ve biz kadınla içeri girdik.
"Karşıma otur lütfen, konuştuğum insanla göz teması kurmaktan hoşlanırım"
Yavaşça ilerleyip karşısındaki sedir oturdum. Ve o an kim olduğunu çözmüştüm, Sarı saçları yeşil gözleri onun kraliçe han olduğunu belli ediyordu. Çığlık atma isteğimi çoook uzağa bırakmalıydım. Bu kadın sabah doyeon u bir güzel morartmıştı ve şimdi beni önüne oturtmuş tatlı tatlı gülümsüyordu.
"Garip bakıyorsun cariye Hwang bir sorunmu var?
"Ah hayır efendim sadece-sadece sersemledim biraz."
"Cariye doyeon u daha öncede uyardım, yeni gelen tüm cariyelere aynı muamele tarzında."
Arada minik kafa sallamalarla onu dinlediğini belli ediyordum ki aklımdan sadece yeşil gözleri çok güzel ama veliaht prensinki kadar değil diye geçip duruyordu. Böyle devam edersem kraliçenin karşısında kendimi tokatlıycaktım. Oda beni deli sanıcaktı, veliaht prense bir daha gönderilmeyecek tam aksine saraydan gönderilecektim hatta daha kötüsü sınır dışı aman tanrım idam?
"Hwang beni dinliyor musun?
"Efendim çok üzgünüm ben doyeon un bana neden böyle davrandığını çözmeye çalışıyordum?"
Yalan. Doyeon o an aklıma gelmemişti ki.
"Bende sana bunu açıklıyordum. Doyeon veliaht prensimizin annesinin isteğiyle özel yetiştirilmiş bir cariye, bu asabi hallerini henüz kimse çözebilmiş durumda değil malesefki. Defalarca doyeon yüzünden kraliçemizle aramız bozuldu, yani hem ben hemde efendi seo defalarca konuşmaya çalıştık fakat anladın zaten pek konuşmaya yanaşmaz. Sana bunu anlatıyorum çünkü doyeon tehlikeli. Önceki cariyelerimizden bazıları gitmek için neler yapmışlıkları var malefeki demem oki dikkat et. Çıkabilirsin cariye Hwang"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
value | hyunchan
Teen FictionDönemin en güzel olanlarından hyunjin sevdiği prens tarafından Kore'nin veliaht prensine hediye edilir. Mpreg