sp.♡

2.1K 178 53
                                    

"Çocuklar koşmayın!"

Asla gözdelerini dinlemeyen prens ve prenses topluluğu sürekli avlu ve bahçede koşup saklambaç oynamaya bayılıyorlardı. Byul ve Akira sürekli babalarının peşinde gezmek isteselerde gözdelerini de yanlız bırakmayı canları istemiyordu. Mina ve Hana desek küçük erkek kardeşleri Sanha ile oynamaktan prenslerini unutucak dercedeydiler. Byeol Vien ve Hyo soo ile neredeyse aynı yaşta olduğu için onlarla daha iyi anlaşıyor, gerektiği zamanlarda ise bolca kavga edip ağlıyorlardı.

Vien hyunjin in kopyasıydı. Ciddi ciddi okadar fazla benziyorduki görenleri bırakalım kraliyet dilden dile konuluşuyordu küçük prensesi.

Böyle böyle derken kral odasındaki dev camdan arka bahçeye baktı. Eşi tıpkı minik çocuklar gibi kendi evlatlarına koşuyor yakalamaca oynuyordu. Ve kalan bütün varislerde gözdeleriyle beraber oyuna katılınca yakalamacayı üst seviyeye bıraktılar ve ilk gözdeleri yaklama karıtı aldılar. Hyunjin üç miniği üstünde atladığı an onlara sarılmış hepsi kahkahalar içinde yere düşmüşlerdi. Felix tazı gibi Byul dan kaçıyor minik Byeol de abisinin elinden tutarken ona yetişmeye çalışıyordu. Minho ise küçük kardeşlerini ortaya almış onu kovalayan ikizlerini hem aşkla izliyor hemde kaçmakla uğraşıyordu.

Oyun saatlerce değişti, ne körebesi kaldı ne saklanbacı. Sonrasında yorulan minikleri uyutan gözdeler onlar için hazırlanmış küçük çardağa serilip kaldılar. 8 çocuk zaptetmek hiçte kolay değildi. Bu beş yılda bunu fazlasıyla anlamışlardı.

Neler Mi değişmişti? Yaşları dışında fazlalık görmüyorlardı aslında. Kapanan haremlerden sonra birde acayip tepki toplayan düğünler yapmıştı üç kardeş. Veliaht Han minhoyla her kavgasında saçma bir şekilde ben sana nikahı bastım diyor ikiside gülmekten kendilerini alamadıkları için kavga bitiyordu.

Hepsi eşti şuan fakat gözde kavramını bırakmak içlerinden gelmiyordu.

Bu beş yılda 2 savaş atlattılar, toplamda 8 çocuk yetiştirdiler, Kraliçe Bang ın fani bir suikast e kurban gitmesine mahsur kaldılar. Kalan iki eşinin zor toparladığı eski hükümdarları yüksek bir hastalık geçirdi ve kimseye söylemesede Felix bir düşük yaşadı. Aynı zamanda prenses Jennie ve jisoo toplamda 6 kişilik bir aile oldular. 3 oğulları ve 1 kızlarıyla prensesler fazlasıyla mutlu bir hayat yaşıyordu.

Hyunjin eşinde büyük bir istekdede bulundu iki yıl önce. Jeongin e gittiği ziyarette minik prensin babası prens kim ile hiç ata binenediği için gözdeye ağladığını şahit olmuştu. Ve gözde kralından prens kim in cezasını en azından hafifletmesini oğluyla dışarıda bir kaç saat de olsa zaman geçirebilmesini dilemişti.

O an Kral Chris in gözlerinden geçen duygular tamami ile aşk ve büyüydü. Hyunjin her hareketiyle onu büyülüyordu. Tertemiz kalbi ne olursa olsun kendini sürekli belli ediyor daha fazla, daha fazla aşık oluyordu ona kralı.

Zaten bu dilekten sonra dudaklarına konan öpücükler den eşinin kalbul ettiğini anlamıştı hyunjin.

Bunun dışında hayatları aynıydı. Kral ve veliahtlar  deli gibi eşlerine ve tabiki evlatlarına aşıktı. Bütün topraklarını ellerinden geldiğince adaletle yönetmeye çabalıyorlardı. Verdikleri savaşlar sonrasından ters düşmeye artık yanaşmıyorlardı.

Zaman geçsede kral ın gümüş gözleri hep aynı bakıyordu gözdesine. Veliaht seo kendi gün ışığını ve yıldızlarını her daim sevip kolladığını hatırlatıyordu. Veliaht han ve minik sincapları her gece minhoyu gıdıklayıp sevgiye boğmadan uyumuyorlardı.

Akira ne kadar ailesinin birbirlerine gösterdiği sevgide onları yanlız bırakmak istesede ikizler içeri dalıyor Vien bende babamı gözdem gibi öpmek istiyorum diye tutturuyordu. Hyo soo ise tam bir hyunjin aşığı olarak sürekli kucağında geziyor dolu dolu gözleriyle gözdesinin ona ninniler söyleyerek uyutmasını bekliyordu.

Hayat devam ediyordu, hep etmişti. Hyunjin kalbini kaptırdığı o sandığı sahte bir prensten sonra gerçek aşkını kral da bulmuştu. Yaşadıkları aşkı tarihe yazmak ister gibi bakarlardı hep ve muhtemel bu gerçek olucaktı.

O an bir yıldız kaydı, prens seo bunu gördüğü an eşinin dudaklarına derin bir öpücük bıraktı. Neden yaptın diye gülerek ona bakan gün ışığına ise tek cevabı vardı, *kabul olması için sevgilim*

Gülmekten ara veren eşininin dudağına minik bir öpücük kondurdu veliaht han. Sonrasında gelen ikizler iki yanağından öperken onlar çekildiği an "Chu" diyerek minhonun dudağını öpüp çekilen Sanha ile prens Han kenarda hayııır diyerek dizlerine vuruyordu.
Açıkçası etik olmasada Sanha Hun yaptığı Chu minhonun çok hoşuna gitmişti, bu gece de dramatik eşi ve minik yavrularıyla çok güzeldi.

Sevginin varolduğuna her inandığında hyunjin in aklına chan gelirdi. Çünkü ona gerçek sevgiyi o göstermişti. Tıpkı onun Chan a gerçekten yaşamayı gösterdiği gibi.

__________________________________________

Muhtemelen son sp oluyor bu. Buraya kadar okuyan herkes e gerçekten çok teşekkür ederim. Bu benim bitirdiğim ilk kurgum ve ciddi ciddi 11k gibi bir okunma olması beni fazla şaşırttı. Oylarınız ve yorumlarınız benim için gerçekten çok değerliydi. Hep yanımda olup *salak seninle sırf birgün watty de ünlü olursun diye takılıyorum* diyen güzel çiçeğimede kocaman bir teşekkğr borçluyum sanırım çünkü saatlerce fikirlerini dinleyen, fazlasıyla eğlenip dalga geçtiğim o güzel arkadaşlarım olmasa belkide cesaretimi bulamazdım. Bu gece bu kurguyu bitirdiğim için muhetemel dayak yiycem onlardan ama olsun hdovnxlx yeni kurgularada görüşmemiz dileği ile umarım.

value | hyunchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin